Alsof dat niet kut was hahah.
Ik vond dat aanzienlijk minder kut dan dat geklooi met die doppen nu.
Een pak yoghurt kon je gewoon openvouwen en had helemaal geen plastic dop nodig. Toen gingen ze er toch plastic doppen op zetten en nu zijn ze weer extra plastic aan het toevoegen om die plastic doppen op het pak te houden. Why.
Ik heb geen specifieke forummers in gedachten, maar er zijn best veel leden die ik echt van middelbare leeftijd over vind komen terwijl ze dat niet zijn. Ik zie best veel berichten waarbij ik denk dat mijn ouders hetzelfde zouden kunnen denken/schrijven, haha.
Terwijl er echt geen forummers zijn die ik nog in de studiefase zou schatten terwijl dat niet zo is, er zijn ook nauwelijks forummers die ik zoomer vind overkomen. @ZusjevanJoost vind ik wel jonger overkomen dan veel leden die juist 10 jaar jonger dan haar zijn, maar dat is gewoon omdat zij mee is met de tijd haha, haar leefstijl is prima volwassen.
ben jij
- tiener
- twintiger
- dertiger
- veertiger
- vijftiger of ouder
0 stemmers
ik heb van de meeste mensen niet echt een idee hoe oud ze zijn eigenlijk!
oh en ben je 31/32
- ja
- nee
0 stemmers
Haha wat heerlijk
Je krijgt van je partner een teddybeer die een hart met I LOVE YOU vasthoudt
Vind je dit leuk
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik spaarde ze voor een goed doel. Dus wel jammer dat ze nu er aan vast zitten.
Edit: ik had trouwens niet door dat het zo’n groot probleem was in de natuur
Het is mij nooit zo opgevallen
Heb jij overzichten oid voor je financiën?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je financiële doelen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb opeens in m’n hoofd dat ik dit wil. Heeft iemand tips voor excel templates, apps, of iets anders?
Ik moest steeds omhoog scrollen om te checken welke profielfoto bij de namen horen. ![]()
Nou dit, geef me profielfoto’s ipv namen en dan gaat het me een stuk beter af haha
You need a budget (YNAB) is fijn. Alleen is dat nu via een abonnement, voorheen kon je het gewoon eenmalig kopen, dus dat moet je wel willen. Verder kan je het natuurlijk ook gewoon in een simpel Excel bestand bijhouden, misschien fijner om mee te beginnen.
Ik vind dat jij vaak een beetje jeugdige naïviteit hebt op een bepaalde manier, dat bedoel ik niet als iets negatiefs. Maar jij en @Luzarl die volgens mij 15 jaar jonger is? hebben voor mij vaak dezelfde manier van vragen stellen ofzo.
Ik hou het zelf niet bij, maar in de ASN app kan je goed bijhouden waar je geld naartoe gaat. Elke transactie kan je indelen in een categorie, qua spaarrekeningen kan je spaarpotjes in een rekening maken. Mss heeft jouw bank app zelf ook zoiets?

Nu ben ik wel benieuwd hoe oud iedereen werkelijk is. Volgens mij komt deze poll ook eens in de zoveel tijd terug, maar boeiend.
Hoe oud ben jij?
- jonger dan 21
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
0 stemmers
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- bejaard
0 stemmers
Oh dat heb ik bij jou! Iemand die alles van deze tijd maar gek en niet nodig vind. Niet lullig bedoeld overigens, maar het valt me op.