Stel je persoonlijke vraag #48

Oh ik vind dat bij @Crusti_Croc echt helemaal niet. Vind haar juist heel modern (nu klink ik als een boomer, maar weet geen ander woord) overkomen. Er is hier wel iemand met een dochter van 16 ofzo van wie ik altijd denk dat diegene 50+ is, maar kan even niet op de naam komen.

3 likes

Je bedoelt @Saray denk ik

4 likes

Jaaa die idd! Komt denk ik door leeftijd dochter icm posts van diegene haha

3 likes

Haha geinig! Ik ben wel nieuwsgierig aangelegd en als ik iets niet begrijp vraag ik het gewoon maar.

6 likes

Thanks! Ik ga eens kijken naar die app. Excel kan idd, maar ik moet dan even gaan zitten om een template te maken. @50193905 volgens mij heeft mijn bank het ook, ga even kijken! Bedankt :blush:

6 likes

:rofl::see_no_evil:

1 like

Love it

3 likes

Wow, ben ik toch meer een oude trol dan ik dacht.

6 likes

aanval

4 likes

Ik wou net mijn bericht aanpassen, dat ik wel in goed gezelschap verkeerde. Had alleen minder mensen eind 28/ net 30 verwacht.

Ik wilde niet jullie duidelijk aanwezige jeugdigheid beledigen @Banananana

3 likes

Maar hoe oud ben je echt dan?

En @Mette12 really

Ja benieuwd, vind @Mette12 aller oudst overkomen.

1 like

Omg wie was die boomer ook alweer die weggegaan is, dacht toen dat piupiu haar was.

1 like

Het valt me de laatste tijd heel erg op dat je vaak extreem negatief spreekt over jezelf. Is toch nergens voor nodig joh.

6 likes

Nee sowieso tante betje

Nee dit geeft juist weer 50+. Verwarrend.

1 like

Was dit voor het topic ‘forumergernissen’ bedoeld? :rofl:

Ik heb inderdaad wat bijzonder taalgebruik en praat wat theatraal. Dat wordt irl (de analoge wereld) meestal gewaardeerd.
En ik ben ook vrij oud. Maar voel me jong.

Edit
 ik zie nu dat het hier over leeftijd gaat en dat de tag van @monkeyslut in het goede topic is :grinning:

2 likes

O grappig dat je dat zegt, want zit voor m’n gevoel nu juist lekker in m’n vel laatste jaren. Maar moet zeggen dat dit mss ook mijn manier van praten is? Oude trol/ snol/ lul de behanger en vrij sarcastisch zonder dat ik dat per se als iets slechts bedoel.

Oude trollen mogen er ook zijn. Maar goed dat je het zegt, zal er even op letten, want dat is in ieder geval niet mijn intentie. Misschien moet ik niet alleen maar klagen op het forum.

3 likes

Ik heb wel een excel template gemaakt die je mag als je wil? Heb mijn laptop nu ff niet maar kan over een paar dagen eve screenshotten wat erin zit. Maar uit m’n hoofd inkomen, vaste lasten, vaste uitgaven, sparen en vrij te besteden en dan met formules aan elkaar gelinkt. Dus het bedrag van vaste lasten en uitgaven wordt van inkomen afgetrokken en dat bedrag wordt verdeeld in potjes en dan kan ik zien wat waar naartoe gaat. En ook voor mijn partner en hoe onze inkomens naar rato verdeeld zijn zodat we weten hoeveel we van de vaste lasten moeten verdelen. Oja en een taartdiagram wat weergeeft hoeveel % van mijn inkomen elk potje is. Dus kan daar zien dat ‘woonlasten’ 34% van mijn inkomen is bijv

8 likes

Ik vind jou ook jonger over komen dan je bent. Niet op een negatieve manier maar meer omdat je (volgens mij) nog veel uitgaat enzo.

4 likes