Ik hou het zelf niet bij, maar in de ASN app kan je goed bijhouden waar je geld naartoe gaat. Elke transactie kan je indelen in een categorie, qua spaarrekeningen kan je spaarpotjes in een rekening maken. Mss heeft jouw bank app zelf ook zoiets?
@Solee is in mijn hoofd 16 jaar omdat ze altijd drinkt en brak is zoals mijn eigen vroegere 16jarige zelf .
Nu ben ik wel benieuwd hoe oud iedereen werkelijk is. Volgens mij komt deze poll ook eens in de zoveel tijd terug, maar boeiend.
Hoe oud ben jij?
- jonger dan 21
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
0 stemmers
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- bejaard
0 stemmers
Oh dat heb ik bij jou! Iemand die alles van deze tijd maar gek en niet nodig vind. Niet lullig bedoeld overigens, maar het valt me op.
Oh ik vind dat bij @Crusti_Croc echt helemaal niet. Vind haar juist heel modern (nu klink ik als een boomer, maar weet geen ander woord) overkomen. Er is hier wel iemand met een dochter van 16 ofzo van wie ik altijd denk dat diegene 50+ is, maar kan even niet op de naam komen.
Jaaa die idd! Komt denk ik door leeftijd dochter icm posts van diegene haha
Haha geinig! Ik ben wel nieuwsgierig aangelegd en als ik iets niet begrijp vraag ik het gewoon maar.
Thanks! Ik ga eens kijken naar die app. Excel kan idd, maar ik moet dan even gaan zitten om een template te maken. @50193905 volgens mij heeft mijn bank het ook, ga even kijken! Bedankt
Love it
Wow, ben ik toch meer een oude trol dan ik dacht.
Vanbinnen ben ik 85 dus dat kan kloppen, en met andere dingen ben ik dan weer niet verder gekomen dan een jaar of 4 maar die situaties zijn hier minder
aanval