Stel je persoonlijke vraag #48

Wil je je recept delen?

2 likes

Mensen die nooit ijskoffie thuis drinken whyyyy?

  • Ik drink geen koffie
  • Er is iets mis met mij

0 stemmers

1 like

Ik ben gek op ijskoffie, dus geen idee waarom ik het nooit zelf maak. :clown_face:

3 likes

Ik vind alleen zo’n milkshake achtige ijskoffie lekker, niet gewoon ijsblokjes en daar koffie over gieten. Alleen ik heb geen machine om dat te maken (en ik weet ook niet goed hoe).

5 likes

Te veel moeite om te maken. Ik neem genoegen met een ijskoffie starbucks van de appie

1 like

Dit is echt mijn dagelijkse dingetje. Ik hou niet van warme koffie maar wel van ijskoffie. Ik zet gewoon koffie die doe ik dan in de vriezer met ijsklontjes en als de bovenkant dan bevroren is, doe ik er koud opgeschuimde melk bij.

4 likes

Daar heb je ook geen machine voor nodig. Of bedoel je een met dat gecrushde ijs? Want anders kun je gwn een iced latte maken.

Of een frape met vanille ijs :drooling_face:

In de blender

2 likes

Ja die heb ik niet :rofl: niet een goeie die ijs kan crushen in ieder geval.

@Soy.peor Oh ja met vanille ijs was ik vergeten, dat ga ik wel weer eens doen.

1 like

Ik houd alleen van warme koffie, niet van ijskoffie :upside_down_face:

10 likes

Echt de tip van het forum hier vond ik zo’n flesje Starbucks ijskoffie op de koude stand in een melkopschuimer. En dan over ijs :drooling_face:

Ben ook wel aan het zoeken naar de beste manier om cold brew te maken maar daar ben ik nog niet helemaal uit

Edit: voor crushed ice heb je ook ijsklontjes zakjes! Niet the real deal want het zijn gewoon kleine ijsklontjes maar good enough. Ik heb ze bij de Normal gekocht!

image

9 likes

Ik vind het echt irritant als in een ijskoffie bestel en dan ijskoffie met melk en soms zelfs suiker/siroop etc krijg. Ik wil gewoon een koffie met ijsklontjes haha

3 likes

dan moet je dat aangeven toch

7 likes

Ja dat doe ik nu ook vaak, of ik bestel een iced americano of iced espresso maar hoezo is ijskoffie standaard met melk etc :sob: ik vind dat gewoon verwarrend, want het is ook niet altijd zo, vaak krijg ik wel koffie met ijsklontjes

Maar het zal aan mij liggen

1 like

Ik vind dit echt hardcore ofzo haha. Gewoon warme koffie, en dan met ijsklonten erin? Ja is het in principe wel ijskoffie dan.

Ik haat koffie te erg om hier iets van te weten

Ja eigenlijk wel :sweat_smile: of ideaal is ook koffie bevriezen in ijsblokjesvorm zodat je koffie niet te waterig is

Wel gek eigenlijk want afgekoelde koffie vind ik niet te zuipen, maar op een warme dag verse koffie met ijsklontjes? heerlijk

4 likes

Ja dit is toch raar? Cold brew is wel het allerlekkerste maar een glas met ijsklontjes en dan gewoon koffie direct er overheen gezet jammie

11 likes

ja ik vind dit echt heerlijk, veel lekkerder dan frappƩ enzo

4 likes

Ja ik vind dit dus echt goor! En een frappe ook. Wil gewoon warme koffie :sweat_smile:

3 likes

Wel graag coldbrew en niet van die dingen met vanille ijs.

2 likes