Nu maar hopen dat er nu niet iemand anders is met een vergelijkbare foto
maar dan mag die persoon wisselen hoor, ik hou deze nu weer voor de komende 10 jaar
Ik koester geen wrok als er iets is voorgevallen, maar ik heb wel een paar forummers die ik niet uit kan staan en van wie ik uit principe nooit een post zou liken bijvoorbeeld. Maar de aanleiding daarvoor was niet een interactie tussen mij en die forummer.
Heb jij forummers die je gewoon echt niet leuk vindt en van wie je uit principe nooit een post zou liken bijvoorbeeld?
- ja, die forummer(s) heb ik wel
- nee, ik like wat ik leuk vind ongeacht wie het heeft gepost
- ik kan deze vraag niet beantwoorden
0 stemmers
Nouja, ik heb de forummers die ik echt niet leuk vind (ook niet aan de hand van interacties met mij overigens) gewoon op negeer, het is niet zo dat ik hun posts zie en uit principe niet like. Ik zie ze niet! ![]()
![]()
Dus je liket het niet ook al vind je het wel leuk of grappig? wat petty
ik heb helemaal niet zulke sterke gevoelens bij forummers
Heb jij gisteren (met de zon dus) gedacht: āik moet de ramen wassenā?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je dat gedaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha ja dat is wel petty, maar het gaat wel om forummers die herhaaldelijk (vind ik) echt gemene en onaardige dingen hebben gepost richting anderen en dat vergeet ik niet als zo iemand dan post dat ze vandaag lekker in de zon heeft gezeten oid. Het zijn niet forummers van wie ik de posts 80% van de tijd saai vind of van wie ik de grapjes vaak niet leuk vind en daarom uit principe helemaal niets like ofzo
Denk ik al 3 maanden ![]()
Die zijn er ook nog maar dan onder andere namen. Die posten nu heel vrolijk over koekjes.
Praten jouw ouders ook vaker dan jij in statements op whatsapp? Zoals āvandaag vlieg je weer terug naar huisā ipv āfijne vluchtā.
- Omg ja
- Nee
0 stemmers
Beginnen jouw ouders op WhatsApp hun bericht ook met een aanhef + je naam (bijv hoi Noodle)
- Ja, beetje irritant wel
- Ja, boeit me nul
- Nee
0 stemmers
Ik heb een app groep met beide ouders waarin mn pa en ik best wel actief zijn maar dan komt mn moeder na een week lang niet reageren met een lang bericht en dat begint ze dan wel zo ja ![]()
![]()
Ja jullie zijn echt erg! ![]()
haha volgens mij zijn we niet vaak in dezelfde topicās. maar ik vind profielfotoās veranderen ook irritant want dan vergeet ik wie iedereen is
Ik heb dit nog nooit gezien dus of ik zie nooit posts van cersei of ik zie haar altijd aan voor jou haha
Mn vader begint altijd met āha die pippinā en dat vind ik wel schattig. Mn stiefmoeder begint altijd met āpip?ā en begint dan een nieuw bericht te typen maar op de een of andere manier vind ik dat klinken alsof ze heel slecht nieuws gaat vertellen dus dat irriteert me wel.
Alsof ze aan de telefoon zit met je en wil checken of je er wel bent
Mijn moeder appt vaak in de stijl āhi Ella, kunnen we even bellen?ā
Schiet mān hart meteen van in mān keel.
Dus ik bel direct, āis er iets? Is alles ok?ā āJa tuurlijk, niks aan de hand, gewoon even kletsenā
Pffffffffew pfew ok.
(Tegenwoordig app ik soms meteen āalles ok?ā eerst om alvast mān bloeddruk te kunnen laten zakken)
Dit haaaat ik zo hĆØ!
Mijn moeder appt altijd: Ben je thuis? Kan ik je even bellen?
Ik denk dan altijd dat ze dood gaat. Wat niet vergezocht is aangezien ze in de afgelopen 3 jaar wel een paar keer bijna dood was.
Heb al gezegd dat ze dit niet zo moet doen, maar ze vergeet het elke keer.
Voor welk bedrag zou je je hele woning binnen laten schilderen? Alleen uurloon, materialen moet je zelf nog kopen
- ā¬0 - ā¬200
- ā¬200 - ā¬500
- ā¬500 - ā¬750
- ā¬750 - ā¬1000
- +ā¬1000
- ā¬0, ben gek, doe het zelf wel
0 stemmers