Stel je persoonlijke vraag #48

Ik zit over mijn lijk te kijken en vraag me iets af maar weet niet zo goed hoe ik deze poll kan maken met de goede woorden maar ik probeer het toch :joy:

Als jij zou weten dat je binnen 2 jaar komt te overlijden, zou je dan (nog) (denk je):

• Je studie afmaken
  • Op zoek naar je droombaan
  • Stoppen met werken
  • Reizen
  • Vooral veel met familie/vrienden zijn
  • Niets verplichts meer doen
  • Gezond proberen te leven
  • Een huisdier aanschaffen/adopteren
  • Niets veranderen

0 stemmers

En wat luchtiger…

Heb jij een tv op je slaapkamer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je 2 kleuren mocht kiezen voor je hele huis, welke zou je dan kiezen?

• Wit
  • Geel
  • Oranje
  • Rood
  • Roze
  • Paars
  • Blauw
  • Groen
  • Grijs
  • Zwart
  • Bruin

0 stemmers

Ik zou juist nooit een huisdier aanschaffen dan, want je laat die dan achter

9 likes

Snap ik. Een oud katje uit het asiel zou het voor mij dan eerder zijn denk ik. Samen nog genieten ofzo?

3 likes

:sparkles: Ik mis beige :sparkles:

5 likes

Het liefst ook wit, mja heeel lichtblauw kan ook wel voor de rustigere ruimtes!!! En ik zou sowieso dolgraag massief houten meubels willen, donkerbruin, en een donkerbruine vloer :cupid: :cupid: :cupid: lijkt me echt leuk om een mooi huis te hebben

3 likes

Dan kies je bruin en wit :joy:

2 likes

Ik vind zulke vragen altijd confronterend want ik heb maar één kamer. :sweat_smile: (maar ben er prima content mee hoor, haha.)

6 likes

Nee, bij bruin denk ik aan donkere tinten :tired_face: matcht niet bij mijn clean aesthetics.

2 likes

Jammer dat je dit niet in 2005 hebt gevraagd toen ik een heel mentaal moodboard had van ruimtes in deze kleuren:

(Mijn CU2-pagina kwam echttt in de buurt van deze kamer)

53 likes

Shit ik heb zelf roze en groen gestemd maar had wel iets anders dan dit in mijn hoofd :joy:

11 likes

Ik had ook eerder zoiets in mijn hoofd :joy:

48 likes

Dit is echt deze mascara in een kamer
IMG_5812

56 likes

Ja ik bleef die mascara ook kopen, ook al werkte het echt totaal niet. Prikte ook in mijn ogen, 2/10

Gelukkig ontdekte ik niet zo lang erna deze:

Beste mascara ooit en de look was in combinatie met roze lipgloss alsnog passend bij mijn favoriete kleuraesthetic

9 likes

Ah ik dacht aan de lay-out van het EGF!!

9 likes

Zó jammer dat je deze niet meer kunt krijgen. Je had ook een roze versie die kon trillen :raised_hands:t2:

4 likes

Zo zag letterlijk mijn kamer eruit 20 jaar geleden

6 likes

Welke salades uit dit rijtje zijn je lievelings?

• Caesar
  • Caprese
  • Waldorf
  • Grieks
  • Niçoise
  • Geitenkaas
  • Pasta

0 stemmers

2 likes

Waldorf is objectief vies

9 likes

Ik mis deze mascara nog steeds! Maar ben benieuwd of ik 'm nu net zo goed zou vinden als in mijn tienerjaren

5 likes

Voor mijn 16e verjaardag kreeg ik van mijn ouders een tv, die dus op mijn slaapkamer kwam te staan. Ik heb daarna echt elke nacht tot minstens 2u s nachts shit als deadliest catch lopen kijken, echt waarom doe je dat je puber cadeau?!

6 likes