Ligt toch ook aan hoe groot je woning is?
Heb vorig jaar mijn woonkamer, hal + voordeur, langs de trap en op de overloop laten schilderen, dat was al ver boven de 1000 (wel ook materiaal, alles afdekken etc.). De prijs hangt natuurlijk heel erg af van het oppervlak dat gedaan moet worden. Als iemand mijn hele huis voor minder wil doen zou het geweldig zijn maar dat is niet realistisch ![]()
Ik zou enkel overwegen van de traphal te laten doen, omdat ik daar niet veilig bij kan (te hoog). Maar ik heb een open trap, dus alles loopt wat door en ik heb geen budget om alles te laten doen. Dus nu is het voorlopig niet geschilderd. De kamers ga ik sowieso zelf doen, worden projectjes voor dit jaar, denk ik.
Gewoon uitgaande van je huidige woning
Wij hebben ons huis (ongeveer 120 m2) in 2022 helemaal laten schilderen en daar hebben we rond de 2000 euro voor betaald.
Hoe groot is jouw woning?
- kleiner dan 40 m2
- 40 - 60 m2
- 61 - 80 m2
- 81 - 100 m2
- 101 - 120 m2
- 121 - 140 m2
- 140 m2 of groter
0 stemmers
Ons appartement is fucking groot maar mijn kamer is 12m2 haha
En hoeveel m2 is dat per persoon?
- 0-20
- 21-40
- 41-60
- 61-80
- 81-100
- meer dan 100
0 stemmers
Love mijn huisje van 65 m2 voor mezelf, maar met zān tweeĆ«n vind ik het eigenlijk te klein.
Al is 5m2 voor mij en de rest is eigendom van mijn katten
Ligt ook maar net aan je indeling denk ik? Mijn vriend en ik delen 57m2 en zijn vaak samen thuis, maar heb dat nog nooit als te klein ervaren eigenlijk. Maar we hebben wel een grote woon- en slaapkamer en een fijn kantoortje waar je je in kan afsluiten als je even in alle rust alleen wilt zitten (badkamer is letterlijk alleen een douchecabine en een toilet, dus daar komt de ruimte vandaan haha).
En we zijn klein, dat helpt misschien ook haha.
65 m2 te klein voor twee? Is het een studio dan?
Wij hebben hier met 73 m2 ofzo 3 slaapkamers en een woonkamer en keuken. Vind het echt prima groot genoeg voor twee, zelfs voor drie.
Alleen te weinig opbergruimte maar qua leefruimte vind ik het echt prima te doen.
Ik heb best wat ruimte voor mezelf nodig! Heb wel een fijne indeling, maar ik ben gewoon af en toe graag echt helemaal alleen. Dat gevoel heb ik niet in mijn huis als je samen bent. Ik zou heel graag een boven en beneden willen en dan ook een kamer helemaal voor mezelf.
Hoeveel mensen hebben van jou je huissleutel? Als bijv. 1 gezin de huissleutel van jou heeft telt dat als 1. Dus ja per huishouden
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Meer dan 5
0 stemmers
Ik dus 4 en vind het ergens een beetje veel. En dat wordt binnenkort 5.
zou jij met een persoon daten/een relatie aangaan als diegene een gezichtstattoo heeft?
- Ja idc
- Nee liever niet
- Oeh moeilijk ik twijfel
0 stemmers
En wat als die tattoo het gezicht van een ex is?
- Ik haak af
- Ach nou en
0 stemmers
Het gezicht van een ex getatoeĆ«erd in je dateās gezicht⦠hoe kom je hierbij ![]()
![]()
![]()
Zoān iemand komt toch nevernooit aan een date. De ex van monica geuze heeft haar gezicht op zn kuit getatoeerd. Zou je dat een afknapper vinden?
- Ja rot op
- Nee boeiend
- Nah liever niet maar zou er geen probleem van maken
0 stemmers
wacht bedoel je hiermee een tattoo op het gezicht of een gezicht als tattoo? want dat laatste vind ik wel echt tacky
Mn ex heeft tegenwoordig een klein kruisje naast zn oog zag ik, nouja het is altijd nog beter als een traantje ![]()
Mijn probleem is dat ik dan zou verwachten dat die mijn gezicht op een nog beter zichtbare plek zou willen tatoeƫren!!! Als die zo gek was van zijn ex moet die minstens net zo gek van/voor mij zijn ![]()
![]()