Ligt denk ik ook wel aan het aantal kamers. Wij hebben 65 m2 maar wel maar 1 slaapkamer en een woonkamer. Ik vind ons appartement niet te klein voor 2 personen maar er zijn zeker wel momenten dat ik een extra (werk)kamer heel fijn zou vinden, als ik bijv. vrij ben en m’n vriend in de woonkamer zit te werken of als we allebei thuiswerken. Had qua vierkante meters makkelijk gepast, maar is helaas nou eenmaal niet de indeling.
Ik vind een tattoo op je gezicht meer een no go dan een gezicht als tattoo ergens anders
ben jij een assertieve zebrapadnemer
- ja
- medium
- nee
0 stemmers
en uiteraard bedoel ik hier Nederland/Belgie
Vind jij jezelf een once in a lifetime woman?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wil wel voorrang maar ik hoef niet dood ![]()
Wat betekent dit? ![]()
Super assertief in Nederland en Duitsland, niet-assertief in de rest van de wereld. Ik vertrouw alle andere volkeren niet met mijn leven.
Ja! Zoveel landen waar ze echt geen rekening houden met het zebrapad lol. In nederland vertrouw ik fietsers dan weer niet.
heeft dit iets met mijn vraag te maken hahaha
Ja ik was ooit op vakantie in Turkije en toen vertelde de reisleidster dat er die week ervoor een moeder een kind dood waren gereden op een zebrapad, omdat ze daar dus bijna nooit stoppen voor een zebrapad ![]()
Oké iedereen die zo over zichzelf denkt is nog meer mentally ill dan ik ben.
Ken jij iemand (mag ook een celebrity zijn) die een once in a lifetime woman is?
- Neee joh, niemand is zo bijzonder
- Jaaa (wel even vertellen wie en waarom)
0 stemmers
stom, anoniem! maar oke, tot nu toe is het unaniem dus ja
ja taylor swift ![]()
![]()
Heb jij Hiss al geluisterd?
- Jaaaaaa love Meg
- Ja maar ik ben team Nicki (en gestoord i guess)
- Nee
- ???
0 stemmers
Zo blij dat Nicki zich steeds meer exposed als de clown die ze is. En ook moe van feministen die haar als een feministisch icoon wegzetten echt wat? ![]()
Zou nee zeggen, maar hoorde laatst dat mijn ex 8 jaar na onze rela nog steeds met mij bezig is so maybe I am
Ja haar snapback is dat Megan lang is en in haar voet geschoten. Dat zijn twee feiten, niks om je voor te schamen.
Maar Hiss en Shether van Remy Ma zijn allebei “jouw broer is een pedo die jij verdedigd en je man is een verkrachter/moordenaar”. Dat zijn ook feiten, maar hoe de fuck kom je daar op terug. Dat verlies je altijd.
Stukjes op TikTok en sainthoax gezien maar wel team Megan


