Stel je persoonlijke vraag #48

Ligt denk ik ook wel aan het aantal kamers. Wij hebben 65 m2 maar wel maar 1 slaapkamer en een woonkamer. Ik vind ons appartement niet te klein voor 2 personen maar er zijn zeker wel momenten dat ik een extra (werk)kamer heel fijn zou vinden, als ik bijv. vrij ben en m’n vriend in de woonkamer zit te werken of als we allebei thuiswerken. Had qua vierkante meters makkelijk gepast, maar is helaas nou eenmaal niet de indeling.

2 likes

Ik vind een tattoo op je gezicht meer een no go dan een gezicht als tattoo ergens anders

5 likes

ben jij een assertieve zebrapadnemer

  • ja
  • medium
  • nee

0 stemmers

en uiteraard bedoel ik hier Nederland/Belgie

1 like

Vind jij jezelf een once in a lifetime woman?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ik wil wel voorrang maar ik hoef niet dood :sob:

14 likes

Wat betekent dit? :older_woman:t2:

13 likes

Super assertief in Nederland en Duitsland, niet-assertief in de rest van de wereld. Ik vertrouw alle andere volkeren niet met mijn leven.

12 likes

Ja! Zoveel landen waar ze echt geen rekening houden met het zebrapad lol. In nederland vertrouw ik fietsers dan weer niet.

2 likes

Ik had hier ook nog nooit van gehoord maar Google Images vertelt me dit :smiling_face_with_tear:

image

image

6 likes

heeft dit iets met mijn vraag te maken hahaha

1 like

Ja ik was ooit op vakantie in Turkije en toen vertelde de reisleidster dat er die week ervoor een moeder een kind dood waren gereden op een zebrapad, omdat ze daar dus bijna nooit stoppen voor een zebrapad :skull:

3 likes

ik zie de toekomst en weet dat @Karl_Lagerfeld en @anon50301661 ja gaan stemmen

8 likes

Oké iedereen die zo over zichzelf denkt is nog meer mentally ill dan ik ben.

8 likes

Ken jij iemand (mag ook een celebrity zijn) die een once in a lifetime woman is?

  • Neee joh, niemand is zo bijzonder
  • Jaaa (wel even vertellen wie en waarom)

0 stemmers

stom, anoniem! maar oke, tot nu toe is het unaniem dus ja

1 like

ja taylor swift :smiling_face_with_three_hearts::pray:

4 likes

Heb jij Hiss al geluisterd?

  • Jaaaaaa love Meg
  • Ja maar ik ben team Nicki (en gestoord i guess)
  • Nee
  • ???

0 stemmers

Zo blij dat Nicki zich steeds meer exposed als de clown die ze is. En ook moe van feministen die haar als een feministisch icoon wegzetten echt wat? :clown_face:

7 likes

Zou nee zeggen, maar hoorde laatst dat mijn ex 8 jaar na onze rela nog steeds met mij bezig is so maybe I am

16 likes

Ja haar snapback is dat Megan lang is en in haar voet geschoten. Dat zijn twee feiten, niks om je voor te schamen.

Maar Hiss en Shether van Remy Ma zijn allebei “jouw broer is een pedo die jij verdedigd en je man is een verkrachter/moordenaar”. Dat zijn ook feiten, maar hoe de fuck kom je daar op terug. Dat verlies je altijd.

9 likes

Stukjes op TikTok en sainthoax gezien maar wel team Megan