Voor de luie mensen:
En mocht je nog een Nicki diss willen horen:
nee maar wel team megan!!! ik vind nicki zo vaag zij is echt de joe biden vd muziekindustrie zij roept echt maar wat woorden altijd
Nicki zat drie dagen op de beste diss ooit om dan een liedje a la Mascha op te leveren, zo slecht en afgeraffeld.
Geen goede beat, ze zei hetzelfde als in haar tweets en dan eindigt ze in een cokerant met een asmr podcast.
Oh nee sorry even afwijkende stem
Ron Desantis
Daarvoor was ze iets van 50 uur non-stop aan het tweeten en elke tweet die iets negatiefs over MTS zei aan het liken.
Deze vrouw is een veertiger??? En een rapper die foot op foot en foot laat rijmen. GĂȘnant.
ik kijk ook graag af en toe op de insta van azealia banks
zo unhinged
Unhinged, maar ze is zoân poĂ«et.
Niemand kan mensen zo treffend beschrijven als zij. Apartheid Clyde (Eln Msk) is echt één van mân faves.
Vind jij jezelf een influencer?
0 stemmers
Heb je een social media platform groot genoeg om jezelf bekend te noemen? Of influencer?
0 stemmers
Terwijl Megan Thee Stallion met Victoria Monet aan het dansen was op een feestje.
Alles is de schuld van iemand anders en als je met een pedo trouwt en daar een kind mee hebt dan is het wel makkelijk om je daarop te pakken.
Nicki is ook typisch het voorbeeld van throw stones and hide hands. Ze kan achter niets staan, snap waarom Cardi wilde vechten op het MET Gala.
Oooh zo haha. Nee dat bedoelde ik niet. Ik dacht meer, positief of negatief, ik ben er wel geweest. Zeg maar. Zie dat anderen hun ja hebben ingetrokken maar ik laat mân stem lekker staan.
Ja, sowieso is vrouwen omschrijven als âfemalesâ ipv âwomenâ echt de opmaat naar inceldom.
Ik wist niet dat het een Nicki diss was ![]()
Sowieso niet team Nicki, ik was way back wel fan maar niet meer vanaf dat ze samenwerkte met 6ix9ine
Megan en Cardi zijn veel beter ![]()
@instantramen ![]()
zoveel potentie. 212 blijft echt supernice
Soms vind ik mezelf wel grappig. Maar een once in a lifetime woman, phew daâs nogal een uitspraak!
Nee want binnen een dikke maand krijgen we nieuwe ramen, doe de moeite niet meer ![]()
ik denk hier elke week aan echt iconisch. of toen ze zei dat iggy azelia haar kind is uit de prehistorie dat ze had gedumpt omdat ze dacht dat ze een albino demon was
Zin in kaasblokken