Zou je devious maids aanraden? Zo te zien zijn we allebei wel desperate housewives fans dus ik vertrouw je oordeel dan wel
Volgens deze test
- Lawful good
- Neutral good
- Chaotic good
- True neutral
- Lawful neutral
- Chaotic neutral
- Lawful evil
- Neutral evil
- Chaotic evil
0 stemmers
- Nee! Ik ben namelijk veel meer:
- Ja, verbaast mij niet
0 stemmers
- Zelfde als uit de eerste poll
- Iets anders namelijk:
- Ik sterf nog liever dan dat ik ooit ga LARPEN
0 stemmers
Ik keek devious maids toen mān dementerende opa bij ons inwoonde. Hij zat ook vaak op de bank een beetje voor zich uit te staren maar dit volgde hij ook echt met mij. Hij vond in zān laatste jaren alles saai omdat hij natuurlijk geen geheugen meer had en het allemaal niet meer kon volgen. Maar ditā¦
Hij zei dan altijd āik vind het leuk dat in dit programma altijd zoveel gebeurt. Het is niet saai.ā
zelf vond ik het niet zoān goede serie. Een beetje zoals die serie Elite. Er gebeurt gewoon tĆ© veel.
Een Amerikaan die ik volg op insta postte dit met ten eerste al iets van ācharcuterie heavenā bij terwijl ik amper vlees zie, maar daarnaast vind ik dit echt vies. Ik zou misschien nog wel een eerste hap willen nemen als het net gelegd is maar daarna gaat iedereen er met zān ongewassen tengels aanzitten en ligt het ook veel te lang.
Kaasplankjes vind ik geweldig maar dit is echt een nachtmerrie voor mij. Maar ook wie gaat die grapefruit eten haha.
Wie gaat die test nou maken⦠sorry hoor maar dat is echt te veel gevraagd
Verkeers lichten staat in veel landen ook voor de sier.
Ik begon vol goede moed aan de vragenlijst en toen ik na 2 minuten nog niet klaar was, heb ik hem weg geklikt. Wat maakt mij dat?
Dat droge gevoel in je mond bij een hap pindakaas
- Lekker juist
- Jammer, pindakaas minder lekker door
- Lust sowieso geen pindatroep
- Geen idee
- Wat??
0 stemmers
Het blijft altijd aan me gehemelte plakken
Hoezo is hoest ik heb net pindakaas gegeten
geen optie in je poll?
Cultuurbarbaar
Kut ja daar heb ik een grove steek laten vallen, sorry
Ja daar kwam ik ook echt pas net achter ![]()
![]()
![]()
Maar ik kan je nu wel vertellen dat ik een True Neutral Elf Ranger (5th Level) ben ![]()
@Yzile @KipTokTok
ik ga ff een kortere zoeken
Ok deze heeft maar 6*6 vragen ![]()
Ik zou met LARPEN wel liever chaotic evil zijn
lijkt me veel grappiger om de hele tijd dingen up te fucken
Ik luister nu naar een D&D podcast en de karakters zijn volgens mij allemaal chaotic good maar ze fucken echt de hele tijd alles per ongeluk up ![]()
![]()
En chapeau dat je je door alle vragen hebt geworsteld
Ja jezus ik ben bij vraag 30 gestopt toen ik zag hoe lang de scrollbalk was
Welke podcast is dat? Ik ben fervent DND speler maar heb nog geen DND podcast gevonden waar ik echt lekker in kan komen. Terwijl het me heel leuk lijkt om er eentje te volgen. Dus wie weet heb jij de gouden tip.
Dungeons and daddies! Is me aangeraden door @360 en mijn zusje vond hem ook leuk (en ik moet bijna elke aflevering hardop lachen)
zijn bij jullie de treinen de laatste tijd ook bijzonder vaak zanderig
- ja
- nee
- nvt/ik reis niet met de trein
0 stemmers
Volgens die korte ben ik neutral evil LOL. Klopt wel met hoe ik mezelf zie want ik zou best wel mensen naaien om zelf niet genaaid te worden. To screw or be screwed, that is the question ![]()
Bij mij stond er geen specifiek character of level bij?
Is dat niet mss nog strooisel van āt weer van laatst? Wat mensen dan aan hun schoenen mee naar binnen dragen uiteraard
