Heb jij gisteren (met de zon dus) gedacht: “ik moet de ramen wassen”?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je dat gedaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij gisteren (met de zon dus) gedacht: “ik moet de ramen wassen”?
0 stemmers
Heb je dat gedaan?
0 stemmers
Haha ja dat is wel petty, maar het gaat wel om forummers die herhaaldelijk (vind ik) echt gemene en onaardige dingen hebben gepost richting anderen en dat vergeet ik niet als zo iemand dan post dat ze vandaag lekker in de zon heeft gezeten oid. Het zijn niet forummers van wie ik de posts 80% van de tijd saai vind of van wie ik de grapjes vaak niet leuk vind en daarom uit principe helemaal niets like ofzo
Denk ik al 3 maanden
Die zijn er ook nog maar dan onder andere namen. Die posten nu heel vrolijk over koekjes.
Praten jouw ouders ook vaker dan jij in statements op whatsapp? Zoals “vandaag vlieg je weer terug naar huis” ipv “fijne vlucht”.
0 stemmers
Beginnen jouw ouders op WhatsApp hun bericht ook met een aanhef + je naam (bijv hoi Noodle)
0 stemmers
Ik heb een app groep met beide ouders waarin mn pa en ik best wel actief zijn maar dan komt mn moeder na een week lang niet reageren met een lang bericht en dat begint ze dan wel zo ja
Ja jullie zijn echt erg!
haha volgens mij zijn we niet vaak in dezelfde topic’s. maar ik vind profielfoto’s veranderen ook irritant want dan vergeet ik wie iedereen is
Ik heb dit nog nooit gezien dus of ik zie nooit posts van cersei of ik zie haar altijd aan voor jou haha
Mn vader begint altijd met ‘ha die pippin’ en dat vind ik wel schattig. Mn stiefmoeder begint altijd met ‘pip?’ en begint dan een nieuw bericht te typen maar op de een of andere manier vind ik dat klinken alsof ze heel slecht nieuws gaat vertellen dus dat irriteert me wel.
Alsof ze aan de telefoon zit met je en wil checken of je er wel bent
Mijn moeder appt vaak in de stijl “hi Ella, kunnen we even bellen?”
Schiet m’n hart meteen van in m’n keel.
Dus ik bel direct, “is er iets? Is alles ok?” “Ja tuurlijk, niks aan de hand, gewoon even kletsen”
Pffffffffew pfew ok.
(Tegenwoordig app ik soms meteen “alles ok?” eerst om alvast m’n bloeddruk te kunnen laten zakken)
Dit haaaat ik zo hè!
Mijn moeder appt altijd: Ben je thuis? Kan ik je even bellen?
Ik denk dan altijd dat ze dood gaat. Wat niet vergezocht is aangezien ze in de afgelopen 3 jaar wel een paar keer bijna dood was.
Heb al gezegd dat ze dit niet zo moet doen, maar ze vergeet het elke keer.
Voor welk bedrag zou je je hele woning binnen laten schilderen? Alleen uurloon, materialen moet je zelf nog kopen
0 stemmers
Ligt toch ook aan hoe groot je woning is?
Heb vorig jaar mijn woonkamer, hal + voordeur, langs de trap en op de overloop laten schilderen, dat was al ver boven de 1000 (wel ook materiaal, alles afdekken etc.). De prijs hangt natuurlijk heel erg af van het oppervlak dat gedaan moet worden. Als iemand mijn hele huis voor minder wil doen zou het geweldig zijn maar dat is niet realistisch
Ik zou enkel overwegen van de traphal te laten doen, omdat ik daar niet veilig bij kan (te hoog). Maar ik heb een open trap, dus alles loopt wat door en ik heb geen budget om alles te laten doen. Dus nu is het voorlopig niet geschilderd. De kamers ga ik sowieso zelf doen, worden projectjes voor dit jaar, denk ik.
Gewoon uitgaande van je huidige woning