Mn vader begint altijd met ‘ha die pippin’ en dat vind ik wel schattig. Mn stiefmoeder begint altijd met ‘pip?’ en begint dan een nieuw bericht te typen maar op de een of andere manier vind ik dat klinken alsof ze heel slecht nieuws gaat vertellen dus dat irriteert me wel.
Alsof ze aan de telefoon zit met je en wil checken of je er wel bent
Mijn moeder appt vaak in de stijl “hi Ella, kunnen we even bellen?”
Schiet m’n hart meteen van in m’n keel.
Dus ik bel direct, “is er iets? Is alles ok?” “Ja tuurlijk, niks aan de hand, gewoon even kletsen”
Pffffffffew pfew ok.
(Tegenwoordig app ik soms meteen “alles ok?” eerst om alvast m’n bloeddruk te kunnen laten zakken)
Dit haaaat ik zo hè!
Mijn moeder appt altijd: Ben je thuis? Kan ik je even bellen?
Ik denk dan altijd dat ze dood gaat. Wat niet vergezocht is aangezien ze in de afgelopen 3 jaar wel een paar keer bijna dood was.
Heb al gezegd dat ze dit niet zo moet doen, maar ze vergeet het elke keer.
Voor welk bedrag zou je je hele woning binnen laten schilderen? Alleen uurloon, materialen moet je zelf nog kopen
- €0 - €200
- €200 - €500
- €500 - €750
- €750 - €1000
- +€1000
- €0, ben gek, doe het zelf wel
0 stemmers
Ligt toch ook aan hoe groot je woning is?
Heb vorig jaar mijn woonkamer, hal + voordeur, langs de trap en op de overloop laten schilderen, dat was al ver boven de 1000 (wel ook materiaal, alles afdekken etc.). De prijs hangt natuurlijk heel erg af van het oppervlak dat gedaan moet worden. Als iemand mijn hele huis voor minder wil doen zou het geweldig zijn maar dat is niet realistisch
Ik zou enkel overwegen van de traphal te laten doen, omdat ik daar niet veilig bij kan (te hoog). Maar ik heb een open trap, dus alles loopt wat door en ik heb geen budget om alles te laten doen. Dus nu is het voorlopig niet geschilderd. De kamers ga ik sowieso zelf doen, worden projectjes voor dit jaar, denk ik.
Gewoon uitgaande van je huidige woning
Wij hebben ons huis (ongeveer 120 m2) in 2022 helemaal laten schilderen en daar hebben we rond de 2000 euro voor betaald.
Hoe groot is jouw woning?
- kleiner dan 40 m2
- 40 - 60 m2
- 61 - 80 m2
- 81 - 100 m2
- 101 - 120 m2
- 121 - 140 m2
- 140 m2 of groter
0 stemmers
Ons appartement is fucking groot maar mijn kamer is 12m2 haha
En hoeveel m2 is dat per persoon?
- 0-20
- 21-40
- 41-60
- 61-80
- 81-100
- meer dan 100
0 stemmers
Love mijn huisje van 65 m2 voor mezelf, maar met z’n tweeën vind ik het eigenlijk te klein.
Al is 5m2 voor mij en de rest is eigendom van mijn katten
Ligt ook maar net aan je indeling denk ik? Mijn vriend en ik delen 57m2 en zijn vaak samen thuis, maar heb dat nog nooit als te klein ervaren eigenlijk. Maar we hebben wel een grote woon- en slaapkamer en een fijn kantoortje waar je je in kan afsluiten als je even in alle rust alleen wilt zitten (badkamer is letterlijk alleen een douchecabine en een toilet, dus daar komt de ruimte vandaan haha).
En we zijn klein, dat helpt misschien ook haha.
65 m2 te klein voor twee? Is het een studio dan?
Wij hebben hier met 73 m2 ofzo 3 slaapkamers en een woonkamer en keuken. Vind het echt prima groot genoeg voor twee, zelfs voor drie.
Alleen te weinig opbergruimte maar qua leefruimte vind ik het echt prima te doen.
Ik heb best wat ruimte voor mezelf nodig! Heb wel een fijne indeling, maar ik ben gewoon af en toe graag echt helemaal alleen. Dat gevoel heb ik niet in mijn huis als je samen bent. Ik zou heel graag een boven en beneden willen en dan ook een kamer helemaal voor mezelf.
Hoeveel mensen hebben van jou je huissleutel? Als bijv. 1 gezin de huissleutel van jou heeft telt dat als 1. Dus ja per huishouden
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Meer dan 5
0 stemmers
Ik dus 4 en vind het ergens een beetje veel. En dat wordt binnenkort 5.
zou jij met een persoon daten/een relatie aangaan als diegene een gezichtstattoo heeft?
- Ja idc
- Nee liever niet
- Oeh moeilijk ik twijfel
0 stemmers
En wat als die tattoo het gezicht van een ex is?
- Ik haak af
- Ach nou en
0 stemmers