Stel je persoonlijke vraag #48

Wij hebben ons huis (ongeveer 120 m2) in 2022 helemaal laten schilderen en daar hebben we rond de 2000 euro voor betaald.

Hoe groot is jouw woning?

• kleiner dan 40 m2
  • 40 - 60 m2
  • 61 - 80 m2
  • 81 - 100 m2
  • 101 - 120 m2
  • 121 - 140 m2
  • 140 m2 of groter

0 stemmers

1 like

Ons appartement is fucking groot maar mijn kamer is 12m2 haha

2 likes

En hoeveel m2 is dat per persoon?

• 0-20
  • 21-40
  • 41-60
  • 61-80
  • 81-100
  • meer dan 100

0 stemmers

Love mijn huisje van 65 m2 voor mezelf, maar met z’n tweeĆ«n vind ik het eigenlijk te klein.

1 like

Al is 5m2 voor mij en de rest is eigendom van mijn katten

8 likes

Ligt ook maar net aan je indeling denk ik? Mijn vriend en ik delen 57m2 en zijn vaak samen thuis, maar heb dat nog nooit als te klein ervaren eigenlijk. Maar we hebben wel een grote woon- en slaapkamer en een fijn kantoortje waar je je in kan afsluiten als je even in alle rust alleen wilt zitten (badkamer is letterlijk alleen een douchecabine en een toilet, dus daar komt de ruimte vandaan haha).

En we zijn klein, dat helpt misschien ook haha.

5 likes

65 m2 te klein voor twee? Is het een studio dan?

Wij hebben hier met 73 m2 ofzo 3 slaapkamers en een woonkamer en keuken. Vind het echt prima groot genoeg voor twee, zelfs voor drie.

Alleen te weinig opbergruimte maar qua leefruimte vind ik het echt prima te doen.

5 likes

Ik heb best wat ruimte voor mezelf nodig! Heb wel een fijne indeling, maar ik ben gewoon af en toe graag echt helemaal alleen. Dat gevoel heb ik niet in mijn huis als je samen bent. Ik zou heel graag een boven en beneden willen en dan ook een kamer helemaal voor mezelf.

3 likes

Hoeveel mensen hebben van jou je huissleutel? Als bijv. 1 gezin de huissleutel van jou heeft telt dat als 1. Dus ja per huishouden

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Meer dan 5

0 stemmers

Ik dus 4 en vind het ergens een beetje veel. En dat wordt binnenkort 5.

1 like

zou jij met een persoon daten/een relatie aangaan als diegene een gezichtstattoo heeft?

• Ja idc
  • Nee liever niet
  • Oeh moeilijk ik twijfel

0 stemmers

En wat als die tattoo het gezicht van een ex is?

• Ik haak af
  • Ach nou en

0 stemmers

2 likes

Het gezicht van een ex getatoeĆ«erd in je date’s gezicht… hoe kom je hierbij :joy::joy::joy:

17 likes

Zo’n iemand komt toch nevernooit aan een date. De ex van monica geuze heeft haar gezicht op zn kuit getatoeerd. Zou je dat een afknapper vinden?

• Ja rot op
  • Nee boeiend
  • Nah liever niet maar zou er geen probleem van maken

0 stemmers

1 like

wacht bedoel je hiermee een tattoo op het gezicht of een gezicht als tattoo? want dat laatste vind ik wel echt tacky

2 likes

Mn ex heeft tegenwoordig een klein kruisje naast zn oog zag ik, nouja het is altijd nog beter als een traantje :laughing:

1 like

Mijn probleem is dat ik dan zou verwachten dat die mijn gezicht op een nog beter zichtbare plek zou willen tatoeƫren!!! Als die zo gek was van zijn ex moet die minstens net zo gek van/voor mij zijn :baby_chick::hocho:

8 likes

Ligt denk ik ook wel aan het aantal kamers. Wij hebben 65 m2 maar wel maar 1 slaapkamer en een woonkamer. Ik vind ons appartement niet te klein voor 2 personen maar er zijn zeker wel momenten dat ik een extra (werk)kamer heel fijn zou vinden, als ik bijv. vrij ben en m’n vriend in de woonkamer zit te werken of als we allebei thuiswerken. Had qua vierkante meters makkelijk gepast, maar is helaas nou eenmaal niet de indeling.

2 likes

Ik vind een tattoo op je gezicht meer een no go dan een gezicht als tattoo ergens anders

5 likes

ben jij een assertieve zebrapadnemer

• ja
  • medium
  • nee

0 stemmers

en uiteraard bedoel ik hier Nederland/Belgie

1 like

Vind jij jezelf een once in a lifetime woman?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes