Stel je persoonlijke vraag #48

meest relevante pop girlie (niet mijn woorden, tik tok-term) nieuwe generatie

  • dua lipa
  • billie eilish
  • olivia rodrigo
  • anders

0 stemmers

2 likes

Ja maar eigenlijk alleen die nieuwe treinen. De oudere treinen lijken niet zo zanderig te zijn

1 like

ja klopt! en in de sprinter ook niet

Ik heb dit met @Soy.peor en @Monito dat ik heel vaak bij zwanger/kind dacht, huh wat zegt Soy nou, die heeft helemaal geen kind toch?

Lekket laat op het feestje weer


2 likes

Ja daarvoor moet je je toch echt door die lange van 140 worstelen :joy::ok_hand:t2:

2 likes

Binnenkort heb ik 2,5 week vrij zonder plannen. Wie weet :upside_down_face:

4 likes

Ben neutral good (human paladin lvl 5), klopt wel denk ik. Maar voor larpen zou ik toch liever iets chaotic zijn, en ook geen human, maar eerder een elf of dwarf ofzo

2 likes

Ik speel veel dnd maar heb nog nooit geLARPt! In dnd maak ik eerst een karakter en zie ik dan wel wat voor alignment daar het best bij past en ik denk dat ik dat in LARP ook zou doen.

Maar ik zou niet evil spelen dat vind ik meestal geen kut aan.

2 likes

Wat een leuke vragen! Maar wat veeeeeeel.

Uitslag verbaasd me niet. Maar vind 'm wel saai. Ook saai dat het tot nu toe de meest voorkomende hier is :neutral_face:

3 likes

Hoe lang doe je over het invullen van al die 140 vragen? In dubio of ik eraan ga beginnen

2 likes

Ik deed het met tussenpozen. Denk totaal wel half uur haha maar persoonlijkheidstesten is een soort hobby van me :sunglasses:. Zijn ook wel echt leuke vragen om over na te denken.

3 likes

Ik echt 5 min. Gewoon doorklikken en eerste antwoord wat in me opkwam

4 likes

Oké ik ga ervoor

3 likes

Volgens de test true neutral maar ik vind mijzelf meer een neutral good of chaotic neutral .

3 likes

Ah bah dat hele megan the stallion en dan nicki, bleeeh wat kut

Wie vind je de beste vrouwelijke rapper van deze 3?

  • Nicky minaj
  • Missy elliot
  • Megan thee stallion

0 stemmers

1 like

Dit was toch geweldig

16 likes

ook cultureel erfgoed

13 likes

Vragen waren inderdaad heel leuk! Heb er 25 minuten over gedaan haha maar er komt gewoon uit dat ik een braverik ben :clown_face:

4 likes

ik las in de snelligheid ‘dat ik een breivik ben’ dus ik dacht eh wtf? :exploding_head:

2 likes

Sta jij op de dagen dat je naar je werk gaat vaak in de file? Heen of terug of beide

  • Ja altijd/vaak/meestal
  • Ongeveer de helft van de tijd
  • Nee rij wel in de spitstijden maar (over het algemeen) geen files op mijn route
  • Nee rij buiten de spitstijden
  • Ga niet met de auto/geen werk/overige NVT opties

0 stemmers