Stel je persoonlijke vraag #48

Ik wil wel voorrang maar ik hoef niet dood :sob:

14 likes

Wat betekent dit? :older_woman:t2:

13 likes

Super assertief in Nederland en Duitsland, niet-assertief in de rest van de wereld. Ik vertrouw alle andere volkeren niet met mijn leven.

12 likes

Ja! Zoveel landen waar ze echt geen rekening houden met het zebrapad lol. In nederland vertrouw ik fietsers dan weer niet.

2 likes

Ik had hier ook nog nooit van gehoord maar Google Images vertelt me dit :smiling_face_with_tear:

image

image

6 likes

heeft dit iets met mijn vraag te maken hahaha

1 like

Ja ik was ooit op vakantie in Turkije en toen vertelde de reisleidster dat er die week ervoor een moeder een kind dood waren gereden op een zebrapad, omdat ze daar dus bijna nooit stoppen voor een zebrapad :skull:

3 likes

ik zie de toekomst en weet dat @Karl_Lagerfeld en @anon50301661 ja gaan stemmen

8 likes

Oké iedereen die zo over zichzelf denkt is nog meer mentally ill dan ik ben.

8 likes

Ken jij iemand (mag ook een celebrity zijn) die een once in a lifetime woman is?

• Neee joh, niemand is zo bijzonder
  • Jaaa (wel even vertellen wie en waarom)

0 stemmers

stom, anoniem! maar oke, tot nu toe is het unaniem dus ja

1 like

ja taylor swift :smiling_face_with_three_hearts::pray:

4 likes

Heb jij Hiss al geluisterd?

• Jaaaaaa love Meg
  • Ja maar ik ben team Nicki (en gestoord i guess)
  • Nee
  • ???

0 stemmers

Zo blij dat Nicki zich steeds meer exposed als de clown die ze is. En ook moe van feministen die haar als een feministisch icoon wegzetten echt wat? :clown_face:

7 likes

Zou nee zeggen, maar hoorde laatst dat mijn ex 8 jaar na onze rela nog steeds met mij bezig is so maybe I am

16 likes

Ja haar snapback is dat Megan lang is en in haar voet geschoten. Dat zijn twee feiten, niks om je voor te schamen.

Maar Hiss en Shether van Remy Ma zijn allebei “jouw broer is een pedo die jij verdedigd en je man is een verkrachter/moordenaar”. Dat zijn ook feiten, maar hoe de fuck kom je daar op terug. Dat verlies je altijd.

9 likes

Stukjes op TikTok en sainthoax gezien maar wel team Megan

Voor de luie mensen:

En mocht je nog een Nicki diss willen horen:

6 likes

nee maar wel team megan!!! ik vind nicki zo vaag zij is echt de joe biden vd muziekindustrie zij roept echt maar wat woorden altijd

Nicki zat drie dagen op de beste diss ooit om dan een liedje a la Mascha op te leveren, zo slecht en afgeraffeld.
Geen goede beat, ze zei hetzelfde als in haar tweets en dan eindigt ze in een cokerant met een asmr podcast.

4 likes

Oh nee sorry even afwijkende stem

2 likes