Echt een lelijke broekš Jij bent nu ook in Thailand toch? Ik vond het echt grappig om te zien hoeveel mensen daar in die broek lopen. Ziet er wel comfy uit maar echt lelijk
Ja ik word er inmiddels een beetje agressief van
Stop ermee iedereen!!!
Threads
- Ja
- Nee
- ???
0 stemmers
Ja ik ben om. Het is net zoals hoe twitter in het begin was. Zo unhinged.
Ja ik zie op insta steeds dingen staan waar ik dan van denk⦠tell me more en dan kan ik niet doorklikken maar vind het ook wel matig dat je dn weer een app moet installeren
Moet je ook een account maken? Of kan t met je insta
Leuk plaatje heb je
Een rode of fel oranje kleur jurk op een bruiloft.
- Kan
- Kan niet
0 stemmers
Licht beige/offwhite of champagne/zilverachtig
- Kan
- Kan niet
0 stemmers
Zwart
- Kan
- Kan niet
0 stemmers
Wit
- Kan
- Kan niet
0 stemmers
hoe moet je anders weten dat ze free spirit zijn die 6 weken hebben gebackpackt door thailand en daar op khao san road Ʃcht een ander mens zijn geworden? echt helemaal vrijzinnig en zichzelf, dat is toch wat het met je doet als je ziet hoe gelukkig mensen daar zijn met zo weinig hihi
Ik kocht die broek enkel omdat ik anders de tempel niet in kon, deze kon zo over de korte broek en was het goedkoopst.
Alles kan in principe, maar hangt van de bruiloft af. Ik zou het iig allemaal vermijden als ik diegene niet goed genoeg ken om dat in te schatten.
Ook de felrode jurk?
Of de bruid expliciet weigert als je het vraagt.
Ik krijg er 2011/2012 Twitter vibes van!!
Omg op alle mensen die bij wit stemmen op kan. Vind dat echt een no-go tenzij de bruid dat wenst.
Jaa echt, dit vond ik een open deur. Of het moet zijn een witte bloese met bloemetjesprint ofzo, iig geen witte jurk.
Maar ik ben dus hoogzwanger in t voorjaar als ik een bruiloft heb en ben alvast een beetje aan t kijken hoe of wat. Veel valt al af door de pasvorm, en in veel maxi jurken lijk je huge. Dus wil een aansluitende cocktailjurk (felle kleuren staan me het mooiste) maar niet alle aandacht vangen. Wordt nog lastig, misschien lila.
Ik denk dat dat zolang jij niet in je blote kont een radslag voor het altaar gaat maken, dit wel mee gaat vallen. Ik ben naar een hoop bruiloften geweest, allerlei soorten kleding gezien, maar uiteindelijk is het toch echt de bruid die het meeste is blijven hangen qua kleding.
Je vraagt het niet aan mij maar iemand had een fel rode/oranje jurk op mijn bruiloft aan. Geen probleem hoor, maar ze valt wel heel erg op in fotoās haha.
Ja, rood is in mijn cultuur een trouwkleur.
Je kan een account maken met je insta vgm.
Pastel tinten zoals lila zijn wel gepast! En anders misschien een mooie pantalon in een pasteltint met een blouse?