Stel je persoonlijke vraag #48

Ron Desantis

4 likes

Daarvoor was ze iets van 50 uur non-stop aan het tweeten en elke tweet die iets negatiefs over MTS zei aan het liken.

Deze vrouw is een veertiger??? En een rapper die foot op foot en foot laat rijmen. GĂȘnant.

7 likes

ik kijk ook graag af en toe op de insta van azealia banks

zo unhinged

12 likes

Unhinged, maar ze is zo’n poĂ«et.

Niemand kan mensen zo treffend beschrijven als zij. Apartheid Clyde (Eln Msk) is echt één van m’n faves.

7 likes

Vind jij jezelf een influencer?

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

Heb je een social media platform groot genoeg om jezelf bekend te noemen? Of influencer?

• Ja
  • Nee
  • Ik vind van wel, maar andere misschien niet

0 stemmers

r/notliketheothergirls

6 likes

Haha nee zag dit op instagram voorbij komen en dacht ook wtf is dit @Zemraluani

1 like

Terwijl Megan Thee Stallion met Victoria Monet aan het dansen was op een feestje.
Alles is de schuld van iemand anders en als je met een pedo trouwt en daar een kind mee hebt dan is het wel makkelijk om je daarop te pakken.
Nicki is ook typisch het voorbeeld van throw stones and hide hands. Ze kan achter niets staan, snap waarom Cardi wilde vechten op het MET Gala.

5 likes

Oooh zo haha. Nee dat bedoelde ik niet. Ik dacht meer, positief of negatief, ik ben er wel geweest. Zeg maar. Zie dat anderen hun ja hebben ingetrokken maar ik laat m’n stem lekker staan.

4 likes

Ja, sowieso is vrouwen omschrijven als ‘females’ ipv ‘women’ echt de opmaat naar inceldom.

16 likes

Ik wist niet dat het een Nicki diss was :grimacing:
Sowieso niet team Nicki, ik was way back wel fan maar niet meer vanaf dat ze samenwerkte met 6ix9ine

Megan en Cardi zijn veel beter :ok_hand:t2:

@instantramen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: zoveel potentie. 212 blijft echt supernice

1 like

Soms vind ik mezelf wel grappig. Maar een once in a lifetime woman, phew da’s nogal een uitspraak!

5 likes

Nee want binnen een dikke maand krijgen we nieuwe ramen, doe de moeite niet meer :smiley:

3 likes

ik denk hier elke week aan echt iconisch. of toen ze zei dat iggy azelia haar kind is uit de prehistorie dat ze had gedumpt omdat ze dacht dat ze een albino demon was

7 likes

• Lekker
  • Nee dankje

0 stemmers

1 like

Zin in kaasblokken

1 like

Zou je devious maids aanraden? Zo te zien zijn we allebei wel desperate housewives fans dus ik vertrouw je oordeel dan wel

1 like

Jaaa ik zag dit toevallig laatst weer ergens staan op een streamingsdienst en had toen weer helemaal zin om het te kijken :heart_eyes:

6 likes

Volgens deze test

Wat ben jij volgens de test
  • Lawful good
  • Neutral good
  • Chaotic good
  • True neutral
  • Lawful neutral
  • Chaotic neutral
  • Lawful evil
  • Neutral evil
  • Chaotic evil

0 stemmers

Klopt dit met het beeld wat je van jezelf hebt
  • Nee! Ik ben namelijk veel meer:
  • Ja, verbaast mij niet

0 stemmers

Als je zou LARPEN wat zou je karakter dan zijn
  • Zelfde als uit de eerste poll
  • Iets anders namelijk:
  • Ik sterf nog liever dan dat ik ooit ga LARPEN

0 stemmers

1 like

Ik keek devious maids toen m’n dementerende opa bij ons inwoonde. Hij zat ook vaak op de bank een beetje voor zich uit te staren maar dit volgde hij ook echt met mij. Hij vond in z’n laatste jaren alles saai omdat hij natuurlijk geen geheugen meer had en het allemaal niet meer kon volgen. Maar dit

Hij zei dan altijd “ik vind het leuk dat in dit programma altijd zoveel gebeurt. Het is niet saai.”

:joy: zelf vond ik het niet zo’n goede serie. Een beetje zoals die serie Elite. Er gebeurt gewoon tĂ© veel.

21 likes