Het blijft altijd aan me gehemelte plakken
Hoezo is hoest ik heb net pindakaas gegeten
geen optie in je poll?
Cultuurbarbaar
Kut ja daar heb ik een grove steek laten vallen, sorry
Ja daar kwam ik ook echt pas net achter
Maar ik kan je nu wel vertellen dat ik een True Neutral Elf Ranger (5th Level) ben
@Yzile @KipTokTok ik ga ff een kortere zoeken
Ok deze heeft maar 6*6 vragen
Ik zou met LARPEN wel liever chaotic evil zijn lijkt me veel grappiger om de hele tijd dingen up te fucken
Ik luister nu naar een D&D podcast en de karakters zijn volgens mij allemaal chaotic good maar ze fucken echt de hele tijd alles per ongeluk up
En chapeau dat je je door alle vragen hebt geworsteld
Ja jezus ik ben bij vraag 30 gestopt toen ik zag hoe lang de scrollbalk was
Welke podcast is dat? Ik ben fervent DND speler maar heb nog geen DND podcast gevonden waar ik echt lekker in kan komen. Terwijl het me heel leuk lijkt om er eentje te volgen. Dus wie weet heb jij de gouden tip.
Dungeons and daddies! Is me aangeraden door @360 en mijn zusje vond hem ook leuk (en ik moet bijna elke aflevering hardop lachen)
zijn bij jullie de treinen de laatste tijd ook bijzonder vaak zanderig
- ja
- nee
- nvt/ik reis niet met de trein
0 stemmers
Volgens die korte ben ik neutral evil LOL. Klopt wel met hoe ik mezelf zie want ik zou best wel mensen naaien om zelf niet genaaid te worden. To screw or be screwed, that is the question
Bij mij stond er geen specifiek character of level bij?
Is dat niet mss nog strooisel van ‘t weer van laatst? Wat mensen dan aan hun schoenen mee naar binnen dragen uiteraard
meest relevante pop girlie (niet mijn woorden, tik tok-term) nieuwe generatie
- dua lipa
- billie eilish
- olivia rodrigo
- anders
0 stemmers
Ja maar eigenlijk alleen die nieuwe treinen. De oudere treinen lijken niet zo zanderig te zijn
ja klopt! en in de sprinter ook niet
Ik heb dit met @Soy.peor en @Monito dat ik heel vaak bij zwanger/kind dacht, huh wat zegt Soy nou, die heeft helemaal geen kind toch?
Lekket laat op het feestje weer…
Ja daarvoor moet je je toch echt door die lange van 140 worstelen
Binnenkort heb ik 2,5 week vrij zonder plannen. Wie weet
Ben neutral good (human paladin lvl 5), klopt wel denk ik. Maar voor larpen zou ik toch liever iets chaotic zijn, en ook geen human, maar eerder een elf of dwarf ofzo
Ik speel veel dnd maar heb nog nooit geLARPt! In dnd maak ik eerst een karakter en zie ik dan wel wat voor alignment daar het best bij past en ik denk dat ik dat in LARP ook zou doen.
Maar ik zou niet evil spelen dat vind ik meestal geen kut aan.