Ja ik vind haar en @Xiomara overigens ook wat jonger overkomen.
voel jij je
- jonger dan je bent
- ouder dan je bent
- tegelijkertijd jonger en ouder dan je bent
- gewoon je leeftijd
- leeftijdloos
- anders/ik weet het niet
0 stemmers
Next: statiegeld op die doppen.
Ik voel me in principe gewoon mijn leeftijd. Al vind ik veel vrouwen van mijn leeftijd (37) wel echt van die moekes en daar kan ik me niet zo mee identificeren.
Wat grappig, ik had verwacht dat veel meer mensen zichzelf als leeftijdloos zouden ervaren! Ik ~voelde~ mijn leeftijd als tiener heel erg, als ik dan steeds een beetje extra vrijheid kreeg en heel bewust werd van hoe ik volwassen werd. Sinds ik echt volwassen bèn sta ik juist alleen bij mijn leeftijd stil als iemand ernaar vraagt, ofzo!
Astrid magnussen? Had iig boomer meningen
Oh heel graag!![]()
Stuur me dinsdag even dm dan ben ik weer thuis en stuur ik je wat
Ik vraag me altijd af hoe ik me zou moeten voelen. Als ik om me heen kijk naar mensen van dezelfde leeftijd lopen al die levens zo uiteen dat ik dus niet duidelijk kan zeggen ah ja zo moet ik me voelen als 33jarige.
Uiteindelijk bijna altijd leuk maar mijn social anxiety kan me bij zulke dingen wel in de weg zitten! Als ik weinig mensen ken vraag ik nu soms of ik iets eerder mag komen. ![]()
Ben jij vaak teleurgesteld in je leven? Je mag zelf invullen hoe en wat.
- Ja
- Nee
- Weet ik niet zo goed
0 stemmers
Kan jij goed omgaan met teleurstellingen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
De eerste 30 seconden ben ik net een kind intern, maar daarna kan ik weer door.
Zeg je het eerlijk tegen iemand als het niet zo goed met je gaat?
- Nee, dat hou ik voor mezelf
- Ja, aan partner
- Ja, aan familie/vrienden
- Ja, aan kennissen
- Ja, aan iedereen wel als ze het vragen
0 stemmers
Ligt eraan of er ook andere vrienden van mij zijn. Ben weleens op een verjaardag van een vriendin geweest die het in de kroeg vierde en waar ik verder niemand kende en dat vond ik echt de hel. Iedereen stond in groepjes van 3/4 mensen die elkaar kenden en ik probeerde er een beetje doorheen te fladderen en met iedereen een praatje te maken maar ik had echt het idee dat niemand (inclusief ikzelf) erop zat te wachten dus vond het heel ongemakkelijk en veel energie kosten. Heb toen wel besloten dat ik naar zoân soort feestje alleen ga als er minimaal 1 andere vriend(in) van mij komt. Vind het overigens minder erg als ik niemand ken maar je wel in een soort groepssetting bent waarbij iedereen met elkaar kletst bijv. omdat je bij iemand thuis wat gaat eten/borrelen met een klein groepje of bootje varen ofzo.
Is die weg?
Dan kan ik wel elke dag iemand daarmee lastigvallen
Geen idee, maar al een tijdje niets meer van gezien
Als ik jouw fotoâs zie vind ik wel dat je er van de buitenkant iig wel heel volwassen uit ziet! Hoe serieus je verder doet op het schoolplein weet ik niet ![]()
En @Oprah ook, gewoon 2 normale leuke vrouwen, toch? Zie niks geks of typisch onvolwassens aan jullie.
Haha ok
maar uiteindelijk zijn we allemaal vrij hetzelfde (denk ik) en kan ik het me haast niet voorstellen dat mensen denken âwat doet die vrouw/man op het schoolplein, die past er zĂł niet bij, zo jeugdig/gek/apart/vulmaarinâ
Mensen letten ook niet zo erg op elkaar
Edit: zie nu je aanvulling over dat grote huis. Mijn dochter speelt ook weleens in âeen groot huisâ en dat zijn ook gezellige mensen waarbij ik me niet per se anders voel.
Maar kan een gevoel van jou zijn natuurlijk!
Gevoelsmatig, waar sta jij?
- Ik neem een au pair
- Ik ben de au pair
0 stemmers