Wat een leuke vragen! Maar wat veeeeeeel.
Uitslag verbaasd me niet. Maar vind 'm wel saai. Ook saai dat het tot nu toe de meest voorkomende hier is
Wat een leuke vragen! Maar wat veeeeeeel.
Uitslag verbaasd me niet. Maar vind 'm wel saai. Ook saai dat het tot nu toe de meest voorkomende hier is
Hoe lang doe je over het invullen van al die 140 vragen? In dubio of ik eraan ga beginnen
Ik deed het met tussenpozen. Denk totaal wel half uur haha maar persoonlijkheidstesten is een soort hobby van me . Zijn ook wel echt leuke vragen om over na te denken.
Ik echt 5 min. Gewoon doorklikken en eerste antwoord wat in me opkwam
Oké ik ga ervoor
Volgens de test true neutral maar ik vind mijzelf meer een neutral good of chaotic neutral .
Ah bah dat hele megan the stallion en dan nicki, bleeeh wat kut
Wie vind je de beste vrouwelijke rapper van deze 3?
0 stemmers
Vragen waren inderdaad heel leuk! Heb er 25 minuten over gedaan haha maar er komt gewoon uit dat ik een braverik ben
ik las in de snelligheid ‘dat ik een breivik ben’ dus ik dacht eh wtf?
Sta jij op de dagen dat je naar je werk gaat vaak in de file? Heen of terug of beide
0 stemmers
Voor 27km doe ik er tijdens de spits 45 à 60 min over heen en terug is meestal 40 min. Reis ik buiten de spits dan is dat 25minuten.
Deze designer x Nike collab
https://www.instagram.com/p/C2sMWOitB7T/?igsh=MWJnZ3ppM3FtOGkzMA==
0 stemmers
Ik vind Nike’s sowieso al lelijk en dit maakt het er niet beter op.
Maar als je er wel van houdt kan ik me best voorstellen dat dit heel leuk is.
Er komt nooit meer iemand bij je op visite
0 stemmers
Er komt nooit meer iemand bij je logeren
0 stemmers
(partner met eigen woning en uitwonend kind even buiten beschouwing gelaten)
Ik was echt benieuwd naar deze want Jacquemus is een van m’n favoriete merken en de AM1 m’n favo sneaker maar ben echt teleurgesteld. Vind ze echt niet mooi. De zilveren gaat nog maar ook die sla ik over. Helaas. Hahah
Ik rij deels in spitstijd maar de goede kant op want de andere richting op loopt rond 07:15/07:30 altijd vast en ik kan (ongevallen daargelaten) vrijwel altijd doorrijden
Die bovenste lijken op die sneakers die bejaarden dragen met extra steunen enzo. Die onderste komen van de Bristol.
Ik deed een keer me als gast aan een d&d campaign en ik was een soort mol die aan het einde een 180 deed en ze probeerde kapot te maken het was heel grappig want ik deed ook alles heel dom en verkeerd en zij dachten “oh dat is vast omdat ze het voor het eerst doet” (ook natuurlijk maar het was ook afgesproken met de DM
)
@Pininhetweb ja maar ik was halverwege ook een beetje vergeten dat ik voor chaotic evil wilde gaan maar dat is eigenlijk niet superleuk want je vrienden expres verneuken is ook niet zo leuk.