Stel je persoonlijke vraag #48

Er komt nooit meer iemand bij je op visite

• Heerlijk
  • Neutraal
  • Jammer

0 stemmers

Er komt nooit meer iemand bij je logeren

• Heerlijk
  • Neutraal
  • Jammer

0 stemmers

(partner met eigen woning en uitwonend kind even buiten beschouwing gelaten)

Ik was echt benieuwd naar deze want Jacquemus is een van m’n favoriete merken en de AM1 m’n favo sneaker maar ben echt teleurgesteld. Vind ze echt niet mooi. De zilveren gaat nog maar ook die sla ik over. Helaas. Hahah

2 likes

Ik rij deels in spitstijd maar de goede kant op want de andere richting op loopt rond 07:15/07:30 altijd vast en ik kan (ongevallen daargelaten) vrijwel altijd doorrijden :tipping_hand_woman:

3 likes

Die bovenste lijken op die sneakers die bejaarden dragen met extra steunen enzo. Die onderste komen van de Bristol.

11 likes

Ik deed een keer me als gast aan een d&d campaign en ik was een soort mol die aan het einde een 180 deed en ze probeerde kapot te maken :joy: het was heel grappig want ik deed ook alles heel dom en verkeerd en zij dachten “oh dat is vast omdat ze het voor het eerst doet” (ook natuurlijk maar het was ook afgesproken met de DM :star_struck::grimacing:)

@Pininhetweb ja maar ik was halverwege ook een beetje vergeten dat ik voor chaotic evil wilde gaan maar dat is eigenlijk niet superleuk want je vrienden expres verneuken is ook niet zo leuk.

8 likes

Ik had voor het forum oprecht geen idee dat zoveel mensen logees vervelend vonden, wow

9 likes

wil best logees maar eigenlijk pas weer als ze een aparte slaapkamer en badkamer hebben en dat zie ik niet als heel aannemelijk op een redelijke termijn haha

3 likes

Hoe lelijk vind jij deze broek? Sorry lukt me ff niet om t plaatje normaal op te slaan

• Heel Erg Lelijk
  • Medium Lelijk
  • Een beetje lelijk
  • Ik heb deze broek zelf vind hem eigenlijk wel mooi!

0 stemmers

2 likes

Lelijk, maar ik heb vriendinnen die zich de hele zomer lang in dit soort broeken kleden (wijd, diepe kleuren, etnische prints lolol) en bij hen vind ik ze wel gewoon leuk

7 likes

Ik denk dat forummers ook minder spontaan en sociaal zijn dan de gemiddelde mens eigenlijk.

38 likes

Ik vind het printje lelijk, maar het model lijkt mij chill voor in de zomer.

4 likes

Ik heb deze in het blauw als pyama. Wel echt lelijk maar ik draag het gewoon naar de supermarkt :joy: zit heeerlijk

2 likes

Hoe vaak wordt er niet gepost: “ja er is hier onverwachts visite, DIT KAN NIET” “Iemand belt aan en ik doe niet open want verwacht niemand” :smiley:

22 likes

Het enige vervelende aan onverwachts bezoek vind ik als de kasten leeg zijn en ik niks lekkers te eten aan kan bieden.

10 likes

Ja want healthy Spaarlamp in de supermarkt dacht weer eens dat het een goed idee was om wortels te kopen ipv chips. :japanese_ogre:

4 likes

Het opbiechttopic zonder omg-reacties #7

6 likes

Bij mensen die dit dragen denk ik altijd " Er zijn winkels vol met kleren
 waarom kies jij die dan"

7 likes

Echt een lelijke broek😄 Jij bent nu ook in Thailand toch? Ik vond het echt grappig om te zien hoeveel mensen daar in die broek lopen. Ziet er wel comfy uit maar echt lelijk

8 likes

Ja ik word er inmiddels een beetje agressief van
Stop ermee iedereen!!!

5 likes

Threads

• Ja
  • Nee
  • ???

0 stemmers

2 likes