Stel je persoonlijke vraag #48

Ik had voor het forum oprecht geen idee dat zoveel mensen logees vervelend vonden, wow

9 likes

wil best logees maar eigenlijk pas weer als ze een aparte slaapkamer en badkamer hebben en dat zie ik niet als heel aannemelijk op een redelijke termijn haha

3 likes

Hoe lelijk vind jij deze broek? Sorry lukt me ff niet om t plaatje normaal op te slaan

• Heel Erg Lelijk
  • Medium Lelijk
  • Een beetje lelijk
  • Ik heb deze broek zelf vind hem eigenlijk wel mooi!

0 stemmers

2 likes

Lelijk, maar ik heb vriendinnen die zich de hele zomer lang in dit soort broeken kleden (wijd, diepe kleuren, etnische prints lolol) en bij hen vind ik ze wel gewoon leuk

7 likes

Ik denk dat forummers ook minder spontaan en sociaal zijn dan de gemiddelde mens eigenlijk.

38 likes

Ik vind het printje lelijk, maar het model lijkt mij chill voor in de zomer.

4 likes

Ik heb deze in het blauw als pyama. Wel echt lelijk maar ik draag het gewoon naar de supermarkt :joy: zit heeerlijk

2 likes

Hoe vaak wordt er niet gepost: ā€œja er is hier onverwachts visite, DIT KAN NIETā€ ā€œIemand belt aan en ik doe niet open want verwacht niemandā€ :smiley:

22 likes

Het enige vervelende aan onverwachts bezoek vind ik als de kasten leeg zijn en ik niks lekkers te eten aan kan bieden.

10 likes

Ja want healthy Spaarlamp in de supermarkt dacht weer eens dat het een goed idee was om wortels te kopen ipv chips. :japanese_ogre:

4 likes

Het opbiechttopic zonder omg-reacties #7

6 likes

Bij mensen die dit dragen denk ik altijd " Er zijn winkels vol met kleren… waarom kies jij die dan"

7 likes

Echt een lelijke broekšŸ˜„ Jij bent nu ook in Thailand toch? Ik vond het echt grappig om te zien hoeveel mensen daar in die broek lopen. Ziet er wel comfy uit maar echt lelijk

8 likes

Ja ik word er inmiddels een beetje agressief van
Stop ermee iedereen!!!

5 likes

Threads

• Ja
  • Nee
  • ???

0 stemmers

2 likes

Ja ik ben om. Het is net zoals hoe twitter in het begin was. Zo unhinged.

6 likes

Ja ik zie op insta steeds dingen staan waar ik dan van denk… tell me more en dan kan ik niet doorklikken maar vind het ook wel matig dat je dn weer een app moet installeren
Moet je ook een account maken? Of kan t met je insta

5 likes

Leuk plaatje heb je

3 likes

Een rode of fel oranje kleur jurk op een bruiloft.

• Kan
  • Kan niet

0 stemmers

Licht beige/offwhite of champagne/zilverachtig

• Kan
  • Kan niet

0 stemmers

Zwart

• Kan
  • Kan niet

0 stemmers

Wit

• Kan
  • Kan niet

0 stemmers

7 likes

hoe moet je anders weten dat ze free spirit zijn die 6 weken hebben gebackpackt door thailand en daar op khao san road Ʃcht een ander mens zijn geworden? echt helemaal vrijzinnig en zichzelf, dat is toch wat het met je doet als je ziet hoe gelukkig mensen daar zijn met zo weinig hihi

10 likes