Stel je persoonlijke vraag #48

Haha daar had ik niet eens over nagedacht! En ik dacht nu ook nog misschien poetsen ook wel sommige mensen tegelijk met hun partner hun tanden, dan is het ook niet zo handig.

1 like

M’n vriend en ik poetsen al een hele tijd met dezelfde maar ik word er eigenlijk helemaal gek van omdat we dus altijd moeten vechten over wie er eerst mag poetsen als we naar bed gaan. Binnenkort maar eens een tweede kopen eindelijk.

2 likes

Vind het ook wel viezig want op de basis komt toch ook vaak wat kwijl en tandpasta uit je mond

6 likes

Dat spoel je er toch af en ā€˜t is m’n partner maar…

22 likes

Ik spoel die gewoon helemaal om en dan droog ik m af.

2 likes

Oh ja nee dat boeit me niet echt (want indd, is m’n partner en was ik er wel af) maar ik ga echt niet staan vechten om een tandenborstel savonds of dat hij ā€˜m weer niet op de lader zet en ik met een lege borstel sta ofzo. Doe dat maar met je eigen.

3 likes

Ja same. Ik vind het ook echt goor als mensen een tandenborstel hebben staan met allemaal opgedroogde tandpasta eraan.

8 likes

Nooit over nagedacht om er 2 te hebben eigenlijk. We gaan uren na elkaar naar bed en als iemand weg gaat dan neemt diegene een hand tandenborstel mee, en je spoelt toch sowieso je tandenborstel goed af? :sweat_smile:

4 likes

Haha ja dat vind ik nou vies, ongeacht of het uit m’n eigen mond liep of niet :sweat_smile:

2 likes

Ja moet je nagaan hoe walgelijk een electrische tandenborstel is die door 1 persoon gebruikt wordt en waar dan nooit dat opzet stukje wordt afgehaald.

5 likes

Haha nooit op het idee gekomen om er twee te hebben

3 likes

2 ik weet zeker dat hij anders zou vergeten te wisselen van opzetstuk en dat ie dan met de mijne poetst

2 likes

dit forum is echt de raarste plek op het internet, een opzetstukje delen met je partner vinden mensen vies maar een deur als kaasplank is prima :sob:

39 likes

Ja ik vind een tandenborstel delen ook een vies idee, maar het slaat nergens op want heb ook gewoon seks met hem en dat is eigenlijk veel viezer. 🫠

6 likes

Zijn jullie wel eens weggelopen midden in een film in de bioscoop?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

En zo ja waarom?

  • Slecht acteerwerk
  • Slecht verhaal
  • Ik snapte het verhaal niet
  • Te aanstootgevend/schokkend
  • Sfeer vd film niet fijn
  • Verhaal ging niet zoals gehoopt
  • Anders namelijk…

0 stemmers

Ben benieuwd, want zelf nooit gedaan. Ik zit het dan wel uit.

Wel een keer bijna maar de persoon met wie ik was wilde niet weg helaas. Ik vond het een vreselijke langdradige film en saai ook.

1 like

Heb heel lang een PathƩ unlimited pas gehad en ging dan iedere week naar de sneak preview, best vaak gehad dat de film mwoah was en dan ging we gewoon. Zorgde er wel altijd voor dat we een stoelen aan de zijkant hadden, dan waren we ook niemand tot last.

4 likes

Gigli met JLo en Ben affleck, echt de slechtste film ooit. We zijn dan een andere film gaan kijken die net begonnen was.

6 likes

Ook wel eens voor de film überhaupt begonnen was, er bleek een voor- en nabespreking bij te horen (ā€˜hoe lees ik een film’)

3 likes

Ja in een noodgeval zou ik het zo doen, stop wel ergere dingen in m’n mond. Alleen zou het niet te vaak doen, want van een piemel krijg ik over het algemeen geen bloedend tandvlees, en dat kan wel voor nare infecties zorgen met andermans tandenborstel.

2 likes