Haha daar had ik niet eens over nagedacht! En ik dacht nu ook nog misschien poetsen ook wel sommige mensen tegelijk met hun partner hun tanden, dan is het ook niet zo handig.
Mān vriend en ik poetsen al een hele tijd met dezelfde maar ik word er eigenlijk helemaal gek van omdat we dus altijd moeten vechten over wie er eerst mag poetsen als we naar bed gaan. Binnenkort maar eens een tweede kopen eindelijk.
Vind het ook wel viezig want op de basis komt toch ook vaak wat kwijl en tandpasta uit je mond
Dat spoel je er toch af en āt is mān partner maarā¦
Ik spoel die gewoon helemaal om en dan droog ik m af.
Oh ja nee dat boeit me niet echt (want indd, is mān partner en was ik er wel af) maar ik ga echt niet staan vechten om een tandenborstel savonds of dat hij ām weer niet op de lader zet en ik met een lege borstel sta ofzo. Doe dat maar met je eigen.
Ja same. Ik vind het ook echt goor als mensen een tandenborstel hebben staan met allemaal opgedroogde tandpasta eraan.
Nooit over nagedacht om er 2 te hebben eigenlijk. We gaan uren na elkaar naar bed en als iemand weg gaat dan neemt diegene een hand tandenborstel mee, en je spoelt toch sowieso je tandenborstel goed af? ![]()
Haha ja dat vind ik nou vies, ongeacht of het uit mān eigen mond liep of niet ![]()
Ja moet je nagaan hoe walgelijk een electrische tandenborstel is die door 1 persoon gebruikt wordt en waar dan nooit dat opzet stukje wordt afgehaald.
Haha nooit op het idee gekomen om er twee te hebben
2 ik weet zeker dat hij anders zou vergeten te wisselen van opzetstuk en dat ie dan met de mijne poetst
dit forum is echt de raarste plek op het internet, een opzetstukje delen met je partner vinden mensen vies maar een deur als kaasplank is prima ![]()
Ja ik vind een tandenborstel delen ook een vies idee, maar het slaat nergens op want heb ook gewoon seks met hem en dat is eigenlijk veel viezer. š«
Zijn jullie wel eens weggelopen midden in een film in de bioscoop?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En zo ja waarom?
- Slecht acteerwerk
- Slecht verhaal
- Ik snapte het verhaal niet
- Te aanstootgevend/schokkend
- Sfeer vd film niet fijn
- Verhaal ging niet zoals gehoopt
- Anders namelijkā¦
0 stemmers
Ben benieuwd, want zelf nooit gedaan. Ik zit het dan wel uit.
Wel een keer bijna maar de persoon met wie ik was wilde niet weg helaas. Ik vond het een vreselijke langdradige film en saai ook.
Heb heel lang een PathƩ unlimited pas gehad en ging dan iedere week naar de sneak preview, best vaak gehad dat de film mwoah was en dan ging we gewoon. Zorgde er wel altijd voor dat we een stoelen aan de zijkant hadden, dan waren we ook niemand tot last.
Gigli met JLo en Ben affleck, echt de slechtste film ooit. We zijn dan een andere film gaan kijken die net begonnen was.
Ook wel eens voor de film überhaupt begonnen was, er bleek een voor- en nabespreking bij te horen (āhoe lees ik een filmā)
Ja in een noodgeval zou ik het zo doen, stop wel ergere dingen in mān mond. Alleen zou het niet te vaak doen, want van een piemel krijg ik over het algemeen geen bloedend tandvlees, en dat kan wel voor nare infecties zorgen met andermans tandenborstel.