Stel je persoonlijke vraag #48

Ik kocht die broek enkel omdat ik anders de tempel niet in kon, deze kon zo over de korte broek en was het goedkoopst.

8 likes

Alles kan in principe, maar hangt van de bruiloft af. Ik zou het iig allemaal vermijden als ik diegene niet goed genoeg ken om dat in te schatten.

11 likes

Ook de felrode jurk?

1 like

Of de bruid expliciet weigert als je het vraagt.

2 likes

Ik krijg er 2011/2012 Twitter vibes van!!

1 like

Omg op alle mensen die bij wit stemmen op kan. Vind dat echt een no-go tenzij de bruid dat wenst.

3 likes

Jaa echt, dit vond ik een open deur. Of het moet zijn een witte bloese met bloemetjesprint ofzo, iig geen witte jurk.

Maar ik ben dus hoogzwanger in t voorjaar als ik een bruiloft heb en ben alvast een beetje aan t kijken hoe of wat. Veel valt al af door de pasvorm, en in veel maxi jurken lijk je huge. Dus wil een aansluitende cocktailjurk (felle kleuren staan me het mooiste) maar niet alle aandacht vangen. Wordt nog lastig, misschien lila.

2 likes

Ik denk dat dat zolang jij niet in je blote kont een radslag voor het altaar gaat maken, dit wel mee gaat vallen. Ik ben naar een hoop bruiloften geweest, allerlei soorten kleding gezien, maar uiteindelijk is het toch echt de bruid die het meeste is blijven hangen qua kleding.

3 likes

Je vraagt het niet aan mij maar iemand had een fel rode/oranje jurk op mijn bruiloft aan. Geen probleem hoor, maar ze valt wel heel erg op in foto’s haha.

3 likes

Ja, rood is in mijn cultuur een trouwkleur.

7 likes

Je kan een account maken met je insta vgm.

Pastel tinten zoals lila zijn wel gepast! En anders misschien een mooie pantalon in een pasteltint met een blouse?

1 like

Ze zegt dat felle kleuren haar het beste staan. Het is in het voorjaar, de kans dat meer mensen iets fel dragen is groot. @Tubing Doe de outfit aan die je in je gedachten hebt, er is altijd wel iemand gekker of opvallender gekleed dan jij. En ik zie echt geen problemen in iets fel dragen tenzij dresscode 50 tinten beige is.

9 likes

ik zag ooit dat dat in sommige culturen betekent dat je seks hebt gehad met iemand van het bruidspaar maar ik heb het van tiktok dus geen idee of het echt zo is

5 likes

Er is niet echt ruimte voor nuance in de poll toch. Een witte jurk zou ik ook niet aan doen maar ik heb heel lang getwijfeld of ik een wit shirt onder m’n groene pak kon tot ik bedacht dat alle mannen een wit overhemd dragen :joy:

Maar sowieso, wat kan en niet kan hangt gewoon af van de situatie toch. M’n broer trouwde met 30 graden en hun dresscode was ā€œtrek iets aan waarin je je mooi voeltā€ en ik weet zeker dat het geen punt was geweest als iemand een witte jurk aan had gehad

4 likes

Zou het overleggen met de bruid of bruidegom (afhankelijk van voor wie je daar bent). Ik ben laatst in een knal roze jurk naar een bruiloft geweest, maar die had ik samen met de bruid uitgezocht. Plus het is sowieso een kleur die ik vaak draag. Als je altijd beige draagt en je komt nu ineens in iets super opvallend komt dat op mij anders over dan als je altijd felle kleuren draagt en nu ook doet.

1 like

Fantastisch! Krijg je dan ook onderstaand effect als op de bruiloft de halve vriendengroep in het rood verschijnt? Ik hoop dat dit echt is en wij dit gaan overnemen. Zin in!

3 likes

Ik denk omdat ik zelf altijd vrij ā€œopvallendeā€ kleding draag en het heel raar zou vinden om ineens beige te dragen . Dus snap ik het andersom ook niet zo goed. Maar kan me sowieso slecht verplaatsen in beige.

(Opvallend klinkt zo alsof ik het er om doe. Ik vind mijn stijl gewoon leuk en zou willen dat het niet opviel)

Op mijn bruiloft zou trouwens iederen mogen aantrekken wat ze willen . Zelfs in je korte broek of je beige pak ben je welkom. Niemand hoeft voor mij iets aan te doen waar ze zich niet goed in voelen. Behalve mn beste vrienden. Er is nog geen partner in zicht maar als ik ooit ga trouwen verwacht ik ze in dino pak🄰

2 likes

Wij hebben ook zelden iets lekkers in huis (mijn vriend eet alles in een dag op) en sowieso niets anders te drinken dan koffie, thee of ranja :sweat_smile: En als er iemand komt wil ik inderdaad diegene kunnen geven wat ze lekker vinden dus echt kut als er onverwacht iemand komt.

2 likes

Ik heb gelukkig wel vaak nog wat liggen, maar drinken heel wat minder, vooral alcoholische dranken niet

1 like