Wat een treurnis jongens. Ik zou met alle snacks en drank in huis een festival kunnen geven van een week denk ik. Mensen moeten vooral eerst even bellen zodat ik een broek aan kan trekken.
Heb jij als kind meegedaan aan playbackshows die een wedstrijd waren?
- Ja, wel vaker
- Ja, een keer
- Nee, maar wel geplaybackt zonder competitie voor publiek/bonte avond oid
- Nee, ik heb nooit geplaybackt voor publiek
0 stemmers
Zo ja, heb je weleens gewonnen?
- 1e prijs
- 2e prijs
- 3e prijs
- Nee geen prijs
- Weet ik niet meer
0 stemmers
Keek je naar de mini-playbackshow?
- Wat?
- Ja tuurlijk
- Nee
0 stemmers
- Ik heb meegedaan aan de mini-playbackshow
0 stemmers
Voor mensen met kinderen, is playbacken tegenwoordig nog een ding?
- Ja, incl shows/wedstrijden
- Ja, maar vooral thuis
- Nee
0 stemmers
Ieder jaar op de camping deden we weer mee hoor
Ja, op tiktok.
De poedelprijs gewonnen!
Zoooooo lief
Heb je wel eens dat je gaat wandelen en dan een lekkere stok of grasspriet hebt die je dan met je meedraagt en een soort van aan gehecht raakt en je dan wat sip bent dat je hem aan het eind weg moet gooien?
- Ja dit herken ik
- Nee wat is dit nou weer
0 stemmers
dit vind ik echt zo’n vader ding
Mijn kleuter heeft dit wel haha, die heeft dagen gehuild om een stok die we boven op de berg vergeten waren
Dit niet!!! Maar wel als ik bijv lang in de file achter dezelfde auto heb gereden (die niet irritant was) dat ik het helemaal jammer vind als we uiteindelijk elkaar verlaten en andere wegen inslaan
Wat zou jij doen als je (hypothetische) partner en jij beide een nieuwe elektrische tandenborstel willen kopen? Jullie wonen samen in één huis.
- Eén elektrische tandenborstel kopen en voor ieder een eigen opzetstukje
- Twee aparte elektrische tandenborstels kopen
- Samen doen met (de basis van) een elektrische tandenborstel vind ik een vies idee
- Twee tandenborstels kopen is geldverspilling
0 stemmers
Vind het niet vies ofzo maar één ‘basis’ gewoon compleet onhandig. Als ik of hij een weekendje weg gaat, moeten we dan loten wie de tandenborstel mag??? En nooit tegelijkertijd kunnen tandenpoetsen, ook irritant.
Haha daar had ik niet eens over nagedacht! En ik dacht nu ook nog misschien poetsen ook wel sommige mensen tegelijk met hun partner hun tanden, dan is het ook niet zo handig.
M’n vriend en ik poetsen al een hele tijd met dezelfde maar ik word er eigenlijk helemaal gek van omdat we dus altijd moeten vechten over wie er eerst mag poetsen als we naar bed gaan. Binnenkort maar eens een tweede kopen eindelijk.
Vind het ook wel viezig want op de basis komt toch ook vaak wat kwijl en tandpasta uit je mond
Dat spoel je er toch af en ‘t is m’n partner maar…
Ik spoel die gewoon helemaal om en dan droog ik m af.
Oh ja nee dat boeit me niet echt (want indd, is m’n partner en was ik er wel af) maar ik ga echt niet staan vechten om een tandenborstel savonds of dat hij ‘m weer niet op de lader zet en ik met een lege borstel sta ofzo. Doe dat maar met je eigen.
Ja same. Ik vind het ook echt goor als mensen een tandenborstel hebben staan met allemaal opgedroogde tandpasta eraan.
Nooit over nagedacht om er 2 te hebben eigenlijk. We gaan uren na elkaar naar bed en als iemand weg gaat dan neemt diegene een hand tandenborstel mee, en je spoelt toch sowieso je tandenborstel goed af?