Stel je persoonlijke vraag #48

Haha ja dat vind ik nou vies, ongeacht of het uit m’n eigen mond liep of niet :sweat_smile:

2 likes

Ja moet je nagaan hoe walgelijk een electrische tandenborstel is die door 1 persoon gebruikt wordt en waar dan nooit dat opzet stukje wordt afgehaald.

5 likes

Haha nooit op het idee gekomen om er twee te hebben

3 likes

2 ik weet zeker dat hij anders zou vergeten te wisselen van opzetstuk en dat ie dan met de mijne poetst

2 likes

dit forum is echt de raarste plek op het internet, een opzetstukje delen met je partner vinden mensen vies maar een deur als kaasplank is prima :sob:

39 likes

Ja ik vind een tandenborstel delen ook een vies idee, maar het slaat nergens op want heb ook gewoon seks met hem en dat is eigenlijk veel viezer. 🫠

6 likes

Hot take: ik heb er 0 problemen mee om m’n tandenborstel uit te lenen aan m’n partner. Pre corona vond ik het ook geen enkel probleem als vriendinnen m’n tandenborstel leenden (maar ben helaas toch iets smetvreziger geworden haha)

9 likes

Zijn jullie wel eens weggelopen midden in een film in de bioscoop?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En zo ja waarom?

• Slecht acteerwerk
  • Slecht verhaal
  • Ik snapte het verhaal niet
  • Te aanstootgevend/schokkend
  • Sfeer vd film niet fijn
  • Verhaal ging niet zoals gehoopt
  • Anders namelijk…

0 stemmers

Ben benieuwd, want zelf nooit gedaan. Ik zit het dan wel uit.

Wel een keer bijna maar de persoon met wie ik was wilde niet weg helaas. Ik vond het een vreselijke langdradige film en saai ook.

1 like

Heb heel lang een Pathé unlimited pas gehad en ging dan iedere week naar de sneak preview, best vaak gehad dat de film mwoah was en dan ging we gewoon. Zorgde er wel altijd voor dat we een stoelen aan de zijkant hadden, dan waren we ook niemand tot last.

4 likes

Gigli met JLo en Ben affleck, echt de slechtste film ooit. We zijn dan een andere film gaan kijken die net begonnen was.

6 likes

Ook wel eens voor de film überhaupt begonnen was, er bleek een voor- en nabespreking bij te horen (‘hoe lees ik een film’)

3 likes

Ja in een noodgeval zou ik het zo doen, stop wel ergere dingen in m’n mond. Alleen zou het niet te vaak doen, want van een piemel krijg ik over het algemeen geen bloedend tandvlees, en dat kan wel voor nare infecties zorgen met andermans tandenborstel.

2 likes

Ja ik ook!

1 like

Bij de leeuwenkoning omdat het vriendje waarmee ik was het niet aan kon en moest huilen bij de hyena’s. Toen moest ik ook huilen want ik wilde niet weg. Dramatische ervaring uit mijn kleutertijd.

19 likes

haha ja ik vind dit ook normaal, maar als ik dit hierboven zo lees vinden mensen dit bizar smerig :smiley:

Oh ik kan me dit zo goed voorstellen! Zo teleurstellend.
Ik weet de keren dat we bij dingen die ik leuk vond weg moesten omdat mijn jongere broertje moe, bang of vervelend was nog zo goed :sweat_smile: dat voelde echt als onrecht haha

3 likes

Een opzetstuk delen met een partner vind ik echt op precies hetzelfde niveau als borrelplank op een deur. Beiden goor.

15 likes

Boyhood. Film duurde veel te lang en begon saai. Vriendin en ik hielden het niet uit en zijn de zaal uitgelopen

Mijn (minimale) forumergernis dat de grap van zoiets er wel af is na een tijdje (voor mij wat sneller dan gemiddeld allicht)

Vind ‘het is gebeurd’ of wat dan ook met ‘spies’ ook nooit meer grappig

22 likes