Mwah, maar heeft dat te maken met meer volwassen zijn of dat je onder de indruk bent van hun geld/ vermogen? Want dat staat voor mij niet gelijk aan volwassenheid.
Ik woon dikke prima in mijn appartement, en ik weet natuurlijk niet hoe het leven loopt, maar ik kan het op dit moment best voor me zien dat we hier nog heel lang gaan wonen. Nu is de huizenmarkt ook niet heel denderend, maar al zou dat veranderen in de toekomst en zouden we een ‘upgrade’ kunnen betalen weet ik niet eens of ik dat zou willen. Terwijl ik van een vriendin weet dat zij een appartement niet ziet als ‘een grote mensen-huis’. Ik voel me op veel vlakken niet heel volwassen, maar de grootte en prijs van mijn huis staat daar eigenlijk los van (hoogstens dat ik me kan voorstellen dat je dat voelt in een studentenkamer met gedeelde ruimtes).