Stel je persoonlijke vraag #48

Mwah, maar heeft dat te maken met meer volwassen zijn of dat je onder de indruk bent van hun geld/ vermogen? Want dat staat voor mij niet gelijk aan volwassenheid.

Ik woon dikke prima in mijn appartement, en ik weet natuurlijk niet hoe het leven loopt, maar ik kan het op dit moment best voor me zien dat we hier nog heel lang gaan wonen. Nu is de huizenmarkt ook niet heel denderend, maar al zou dat veranderen in de toekomst en zouden we een ‘upgrade’ kunnen betalen weet ik niet eens of ik dat zou willen. Terwijl ik van een vriendin weet dat zij een appartement niet ziet als ‘een grote mensen-huis’. Ik voel me op veel vlakken niet heel volwassen, maar de grootte en prijs van mijn huis staat daar eigenlijk los van (hoogstens dat ik me kan voorstellen dat je dat voelt in een studentenkamer met gedeelde ruimtes).

9 likes

Ik sta over een aantal maanden ook bij het schoolplein en het is nog niet eens de leeftijd, maar meer het volwassene of perfecte wat ik niet ben en me ook niet zo voel.

Daar staan vrouwen keurig gekapt en gemakeupt die er ook gewoon geslaagd uitzien (ik woon in een semi kakdorp) en dan kom ik straks aan met een ontploft hoofd met neukhaar*, zonder make-up (of wel maar dan niet zo sjiek als de andere vrouwen), de havermout nog in m’n mondhoeken en Nike air Max.
De bijbehorende vaders zijn meestal veertigers met lange mantels en hockeyhaar of patagonia types.

*zeker niet altijd seksgerelateerd , maar ik was m’n haar vaak ‘s avonds.

2 likes

Niemand hoeft toch met vieze mondhoeken op het schoolplein te staan of begrijp ik die verkeerd? Denk echt dat mensen het te serieus nemen uiteindelijk kom je je kind halen en brengen en is het geen catwalk. Lekker boeiend

3 likes

@anon50301661
Onder de indruk zijn van een groot huis van anderen, maar casual droppen dat je je kind door de au-pair laat ophalen en brengen, okeeee that’s a funny one.

19 likes

Ik wist dat hier een opmerking over zou komen…het was wat overdreven geformuleerd om het beeld aan te dikken.
Ik loop echt niet elke ochtend letterlijk met m’n halve ontbijt rond m’n mond gesmeerd rond. Maar ik ben wel een megachaoot en mijn kind is ook sloom s ochtends dus we zullen straks itt de opvang wat vaker moeten haasten.

5 likes

Ja waarschijnlijk zien die andere vrouwen in mij ook een degelijk oud wijf :joy:

4 likes

Ja maar jullie zijn ook allebei verkleed als clowntje het reuzenkind. Tuurlijk zien de andere moeders er in een basic outfit er volwassener uit.

7 likes

Geef jij verjaardagsfeestjes?

  • Nee, nooit gedaan
  • Soms wel, soms niet
  • Altijd
  • Niet echt, maar ik vier wel graag met een paar dierbaren

0 stemmers

Ik vind mezelf echt een goede verjaardag hebben (20 juni) en zie het bijna als een (leuke) plicht om een mooi feestje te geven :sun_with_face:

9 likes

Ik denk dat ik 4x per maand ga, maar schrijf er niet zoveel over.

Hé, we zijn birthday twins :smile:

2 likes

Dit is pijnlijk accuraat antwoord op die stijl vraag van gister :joy:

1 like

Mijn vrienden verplichten me altijd het te vieren, vaak samen met een vriend die een week eerder jarig is. Die heeft er helemaal niks mee, maar uiteindelijk is het altijd heel gezellig en gaan we gewoon samen eten, drinken, taart. singstarren ofzo. Geen enorm feest maar wel cadeautjes enzo.

1 like

Heeft iemand LOL: last one laughing seizoen 2 helemaal gezien?

  • Ja
  • Nee
  • :spaghetti:

0 stemmers

1 like

Nee, wel altijd gedaan maar nu al een jaar of 7 niet meer. Heb er geen zin meer in, teveel gedoe voor mezelf.

3 likes

Ik durfde niet te kijken tijdens :spaghetti:

2 likes

Nihiks!

5 likes

Dat is echt onzin. Ik kijk altijd en overal naar wat je aan hebt en hoe je je verzorgd hebt

41 likes

Tbf jij bent wel één van de weinigen wiens oordeel over mijn vertoning ik zou vrezen hahaha

4 likes

Ja, ik zie dat ook altijd. Zijn er echt mensen die dat niet hebben?

1 like

Ja ik zie ook dingen maar ik bedoel meer dat het overkomt alsof die mensen in het middelpunt van de belangstelling staan en dat “iedereen” met ze bezig is en dat is natuurlijk niet zo toch

3 likes