Oh heel graag!
Stuur me dinsdag even dm dan ben ik weer thuis en stuur ik je wat
Oh grappig!
Uitgaan valt wel mee denk ik, zeker de laatste tijd. Maximaal 1x per maand denk ik? Maar volgens mij zijn er hier veel mensen die nooit uitgaan dus zal wel hoger zijn dan het gemiddelde.
Ik vraag me altijd af hoe ik me zou moeten voelen. Als ik om me heen kijk naar mensen van dezelfde leeftijd lopen al die levens zo uiteen dat ik dus niet duidelijk kan zeggen ah ja zo moet ik me voelen als 33jarige.
Uiteindelijk bijna altijd leuk maar mijn social anxiety kan me bij zulke dingen wel in de weg zitten! Als ik weinig mensen ken vraag ik nu soms of ik iets eerder mag komen.
Ben jij vaak teleurgesteld in je leven? Je mag zelf invullen hoe en wat.
- Ja
- Nee
- Weet ik niet zo goed
0 stemmers
Kan jij goed omgaan met teleurstellingen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
De eerste 30 seconden ben ik net een kind intern, maar daarna kan ik weer door.
Zeg je het eerlijk tegen iemand als het niet zo goed met je gaat?
- Nee, dat hou ik voor mezelf
- Ja, aan partner
- Ja, aan familie/vrienden
- Ja, aan kennissen
- Ja, aan iedereen wel als ze het vragen
0 stemmers
Ligt eraan of er ook andere vrienden van mij zijn. Ben weleens op een verjaardag van een vriendin geweest die het in de kroeg vierde en waar ik verder niemand kende en dat vond ik echt de hel. Iedereen stond in groepjes van 3/4 mensen die elkaar kenden en ik probeerde er een beetje doorheen te fladderen en met iedereen een praatje te maken maar ik had echt het idee dat niemand (inclusief ikzelf) erop zat te wachten dus vond het heel ongemakkelijk en veel energie kosten. Heb toen wel besloten dat ik naar zoân soort feestje alleen ga als er minimaal 1 andere vriend(in) van mij komt. Vind het overigens minder erg als ik niemand ken maar je wel in een soort groepssetting bent waarbij iedereen met elkaar kletst bijv. omdat je bij iemand thuis wat gaat eten/borrelen met een klein groepje of bootje varen ofzo.
Is die weg?
Dan kan ik wel elke dag iemand daarmee lastigvallen
Geen idee, maar al een tijdje niets meer van gezien
Als ik jouw fotoâs zie vind ik wel dat je er van de buitenkant iig wel heel volwassen uit ziet! Hoe serieus je verder doet op het schoolplein weet ik niet
En @Oprah ook, gewoon 2 normale leuke vrouwen, toch? Zie niks geks of typisch onvolwassens aan jullie.
Haha ok maar uiteindelijk zijn we allemaal vrij hetzelfde (denk ik) en kan ik het me haast niet voorstellen dat mensen denken âwat doet die vrouw/man op het schoolplein, die past er zĂł niet bij, zo jeugdig/gek/apart/vulmaarinâ
Mensen letten ook niet zo erg op elkaar
Edit: zie nu je aanvulling over dat grote huis. Mijn dochter speelt ook weleens in âeen groot huisâ en dat zijn ook gezellige mensen waarbij ik me niet per se anders voel.
Maar kan een gevoel van jou zijn natuurlijk!
Gevoelsmatig, waar sta jij?
- Ik neem een au pair
- Ik ben de au pair
0 stemmers
Mwah, maar heeft dat te maken met meer volwassen zijn of dat je onder de indruk bent van hun geld/ vermogen? Want dat staat voor mij niet gelijk aan volwassenheid.
Ik woon dikke prima in mijn appartement, en ik weet natuurlijk niet hoe het leven loopt, maar ik kan het op dit moment best voor me zien dat we hier nog heel lang gaan wonen. Nu is de huizenmarkt ook niet heel denderend, maar al zou dat veranderen in de toekomst en zouden we een âupgradeâ kunnen betalen weet ik niet eens of ik dat zou willen. Terwijl ik van een vriendin weet dat zij een appartement niet ziet als âeen grote mensen-huisâ. Ik voel me op veel vlakken niet heel volwassen, maar de grootte en prijs van mijn huis staat daar eigenlijk los van (hoogstens dat ik me kan voorstellen dat je dat voelt in een studentenkamer met gedeelde ruimtes).
Zou nooit van mijn leven een au pair nemen. Maar ben ook zeker geen slechtbetaalde sloof die andermans kinderen opvoedt.
Ik sta over een aantal maanden ook bij het schoolplein en het is nog niet eens de leeftijd, maar meer het volwassene of perfecte wat ik niet ben en me ook niet zo voel.
Daar staan vrouwen keurig gekapt en gemakeupt die er ook gewoon geslaagd uitzien (ik woon in een semi kakdorp) en dan kom ik straks aan met een ontploft hoofd met neukhaar*, zonder make-up (of wel maar dan niet zo sjiek als de andere vrouwen), de havermout nog in mân mondhoeken en Nike air Max.
De bijbehorende vaders zijn meestal veertigers met lange mantels en hockeyhaar of patagonia types.
*zeker niet altijd seksgerelateerd , maar ik was mân haar vaak âs avonds.
Niemand hoeft toch met vieze mondhoeken op het schoolplein te staan of begrijp ik die verkeerd? Denk echt dat mensen het te serieus nemen uiteindelijk kom je je kind halen en brengen en is het geen catwalk. Lekker boeiend
Ja ja, jullie zijn allemaal COOL MOMS!!
in jullie eigen hoofd