Stel je persoonlijke vraag #48

Dit lijkt wel Nigella Lawson.

3 likes

How very dare you

Misschien Nigela nadat ze in de microwavé is gestopt.

51 likes

Ah nu begrijp ik die Gen Z is aging like milk

12 likes

Ik zat nog te twijfelen om even te claimen dat ik Nigella echt veel leuker vind hoor. Vooral als ze 's nachts nog even de restjes uit de koelkast opeet!!

5 likes

Huid weggeschroeid door een Korean anti aging huidroutine te volgen vanaf je 8e.

8 likes

Damn, zij is mid 20 toch?

2 likes

Ja ik zat vanmiddag te twijfelen over een oogliftje maar ik denk dat ik toch wel even ok ben

3 likes

Neehee staand schijten is leuk maar het gaat beter als je zit

1 like

Ohh echt? Wat erg

2 likes

hallo zij is echt een tomboy he. ze is letterlijk geobsedeerd door basketball. en ze geeft NIKS om makeup ze is echt zooo’n tomboy wist je dat

2 likes

Ja echt intens dat die hele filler migratie/pocket nu te zien is
Schijnbaar zie je bij dr nek ook facelift tekens, op dr 26e??

6 likes

ik heb niks met de kardashians/jenners maar ik vind dit echt zielig. zij zegt ook wel eens dat ze niet beroemd wil zijn toch? maar ze is wel echt opgegroeid in een soort reality-hel, lijkt me echt naar en eenzaam. al die druk op je uiterlijk vanaf je geboorte bijna

5 likes

Vind het ook echt zielig voor haar.

Opgroeien op tv, borstvergroting op d’r 16e, had toen een veel oudere vriend met een kind, daarna snel een kind met iemand die ze amper kende, meer chirurgie, nog een kind, meer chirurgie.

Ze heeft nooit een kans gehad om een normaal zelfbeeld te hebben.

14 likes

Al moet ik ook zeggen dat er ook genoeg onflatteuze foto’s te maken zijn van iemand. Verras mij op een gemiddelde make-uploze maandag als ik me moet haasten en ik bel ook gelijk de chirurg.

Al is het bij haar ook natuurlijk door veel ingrepen etc op jonge leeftijd. Gewoon druk vanuit de omgeving, lijkt me een vreselijke plek om op te groeien, zo voor de camera’s.

13 likes

Wat betekend dit? Ik zit al wat te googlen maar ik snap het niet helemaal. Bedoelen ze dat je melk het ene moment nog prima kan drinken en iets later is het bedorven?

2 likes

Herkomst

11 likes

ja melk bederft snel dus je wordt ‘lelijk’, soort tegenovergestelde van aging like wine

3 likes

Hij is bij mij thuis wel eens overstroomt :sweat_smile: Dus ik zit ook altijd half in angst als ik hem weer op het vuur heb staan.

1 like

Normaal zeggen ze aged like (fine) wine. Dat betekent dat iemand knapper/beter is geworden naar mate ze ouder zijn geworden. Aged like milk is het tegenovergestelde, want melk wordt na een tijdje zuur. Bron: teveel uren die ik heb besteed op Reddit.

Oh, spuit 11 :sweat_smile:

10 likes

Weet je nog wel de aflevering dat ze dacht dat Kris niet haar echte moeder was? Delulu
Als een van je ouders anders is, is het denk ik je vader maarja dat was te confronterend natuurlijk dat jij er niet een van Robert bent

Lol ja ik heb alles gezien :joy:

6 likes