Stel je persoonlijke vraag #48

En dat Kris twijfelde om weer de achternaam Kardashian te gebruiken, want dan waren ze meer één gezin en dat was marketing technisch beter. Lekker lullig ook tegenover Kendall en Kylie.

3 likes

Jaaa dit heb ik ook een keer gehad :sob:

3 likes

Ja 100%
Ik ga voor de De kapper is dr vader theorie

12 likes

https://youtube.com/shorts/gQAG4XtR-I4?si=AvHa_gs6E343EHop

• Leuk!
  • Meh, niet mijn ding
  • Vreselijk!

0 stemmers

1 like

Met z’n zessen

3 likes

Omdat ik deze aan heb staan:

• We are the world
  • Do they know its christmas time
  • Artiesten voor Azië- als je iets kan doen

0 stemmers

Wow die laatste trouwens, was dat helemaal vergeten

We Are the World vanwege de memes, maar Do They Know blablabla vind ik beter

1 like

Maak je je wel eens zorgen over de huizenprijzen?

• Ja
  • Nee
  • Nee want ik heb al een huis/grote financiële buffer/ouders die helpen/erfenis in zicht

0 stemmers

Anoniem. Heb jij een jubelton gekregen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Hier geen erfenissen in het verschiet en ook niks gekregen, maar wel al lang een koopwoning. Ik ga liever ook niet verhuizen dus ik kijk ook niet meer naar andere huizen

1 like

Ik maak me wel enigszins zorgen, ook al heb ik al een huis. Maar tegenwoordig kun je zonder jubelton het wel een beetje vergeten om echt leuk te wonen.

En vind het ook heel kut dat mijn ouders nooit iets hebben kunnen kopen, want die huurwoning waar ze nu al meer dan 40 jaar in wonen hebben ze waarschijnlijk al wel tien dubbel afbetaald.

Ik vind t krom verdeeld. Helemaal voor mensen die particulier huren, wel €1000 kunnen dokken voor huur en hypotheek ho maar

10 likes

Nee, want ik wil helemaal geen huis kopen. Erf er ooit in de (hopelijk verre) toekomst wel een, maar daar mag mijn broertje me dan uitkopen of die verkopen we samen, want no way dat ik in suburbia ga wonen

2 likes

Geen ton, wel een schenking van een leuk bedrag

1 like

Niet alleen over koophuizen maar gewoon de hele woningmarkt en niet alleen voor mijzelf

16 likes

Hebben jullie al een rode panty gekocht?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben denk ik al te laat met deze trend

1 like

Jij weet überhaupt dat een trend is… ik heb een groot vraagteken boven mn hoofd afvragend waarom je dat zou doen

48 likes

Wist niet dat het een trend is maar lag al in de kast

2 likes
Doos waarop je een deksel doet
  • Re, die vind je in het woud!
  • Waar heb je het over

0 stemmers

2 likes

Gekocht en gedragen maar pas 1x bij iemand anders in het wild gezien die geen influencer was. (Afgezien dan van een vriendin van mij die mijn rode panty obsessie deelt haha) toen ik diegene spotte (was in een dansbar) vroeg ik of ik een foto mocht maken en hadden we het even over de trend. Ik vind de gekleurde panty’s (rood, grijs) en grijze/ witte lange sokken boven laarzen echt de leukste trends van dit moment!

1 like

Do de do van domino, re van repen chocola

4 likes

A drop of golden :sun_with_face:

6 likes