mi(er), die alsmaar werken moet
Maar ik droeg het met een bruine panty eroverheen, vond het toch te opvallend, dus ja ben alsnog geen trendy fashionista oid gewoon echt 0 smaak maar dacht dat het gaaf kon zijn.
Zorgen is een groot wordt. Vind ik het onwenselijk? Ja.
De rode panty trend is volledig langs mij heen gegaan ik zie alleen Blair Waldorf voor me
Heeft iemand een foto van hoe zo’n look met rode panty anno 2024 er dan uit ziet? Ik vind rode/paarse panties meer iets voor vrouwen van in de zestig (aka mijn moeder) die er dan ook een kek desigual achtig jurkje bij dragen.
En van die lange sokken erover doet met dan wel heel erg denken aan de early zero’s toen was dat volgens mij ook fasjun
Ik vindt dat deze influencer mooie combi’s maakt:
https://www.instagram.com/p/C0uGtGOsczr/?igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Ja goeie voor carnaval Juroen z’n woonkamer
Wat een saaie reacties hebben jullie als het over kleding gaat die (nog) niet standaard binnen de norm past. Kan je smaak niet zijn, maar dit klinkt allemaal zo ouwe wijverig🤪
Toch leuk als mensen soms dingen uitproberen
Al moet ik zeggen dat ik niet weet of ik dit zou interpreteren als mode dat niet onder de norm valt. Juist niet als ik naar alle influencers kijk. Vind hoogstens degene met het groene rokje iets fashionable hebben (zou wel een andere tas doen). De rest vind ik gewoon enorme basic bitch outfits met toevallig een knalrode panty. Er was een tijd dat rode skinny’s in waren vroeger, had een beetje hetzelfde effect maar dan is de panty wel beter.
Ik vind vooral alle schoenen echt heel lelijk. En ze zien er allemaal uit alsof ze Blair als stijlvoorbeeld hebben genomen, maar ja, de early 00s zijn natuurlijk ook helemaal terug
Ik zie online wel foto’s met geheel rode outfits en dan ook rode schoenen en dat ziet er echt heel vet uit. Denk idd dat dat het ding is. Of meer open zwarte schoenen. In ieder geval meer dan gewoon je zwarte kloffie, maar dat is meer de influencers take op de runway zag je wel echt coole dingen.
Haha ja echt, oh nee het is geen skinny jeans of beige: lelijkkkkkkk
De dag dat beige permanent verdwijnt als mode en interieurkleur gaat mooier zijn dan mijn eigen trouwdag.
Hahaha in het kader van al deze reacties: draag jij skinny jeans?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, hoe vaak?
- Dagelijks
- Wekelijks
- Minder dan dat
0 stemmers
Ik kende dit nog niet, maar ik ga ervoor! Heel leuk
Sorry deze vergeten: doe jij nog wel eens een french tuck (ook wel bekend als ‘millennial front tuck’)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
hahahaha vooral omdat dit al een halfjaar ofzo een trend is, ‘nou ik heb dit nog niet gezien hoor?!??!?!’
echt van die boomers die op facebook ‘wie???’ reageren op berichten over artiesten die zij niet kennen
Ja, want zonder lijk ik 1.20m en als ik dan de voorkant van m’n shirt instop lijk ik 1.80m