Nee maar mijn Gen Z collega’s wel. Nu ben ik in de war
dan zit je broek zo vol
Niet alle Gen Z’ers zijn natuurlijk fesjun, maar deels denk ik ook dat ze dat weer tegen zijn gekomen op millennial TikTok haha. Hier zie ik het wel vooral oudere mensen het doen.
Eigenlijk altijd of er helemaal in
HAHAHAH ik weet ook niet meer wat ik hier wel probeerde te schrijven…
Ik denk die ketting kan nu ook weer ofzo. Ohnee haha dat tweede deel staat er los van fjieuw.
Ik vind het alternatief op die foto ook niet mooi haha, maar draag zelf wel vaak gewoon een trui ofzo op die manier of ik prop het voor een gedeelte onder mijn bh. Vind zo’n hoop stof zo in je broek gepropt zelden mooi staan.
max autosnelheid in (binnen)steden overal naar 30, zoals nu in Amsterdam
- goed
- neutraal
- vervelend maar oke
- slecht
0 stemmers
en pls ga niet reageren mAaR dan MoeTen FieTseRs oOk lAnGzAmeR
Wat mensen vinden dit?
Als iedereen zich er aan hield…
ja zeker
is overigens ook prima iets voor een snelheidslimiet op fietspaden te implementeren, maar vind het als reactie hierop zo’n dooddoener haha
beetje zelfde niveau “veel slachtoffers bij fiets-auto aanrijdingen- ze moeten maar een helm dragen!”
Ik haat 30!! Ik word altijd helemaal chaggie als mn rij instructeur me naar die wegen stuurt. Ik vind gewoon dat iedereen elk jaar een verkeers cursus moet doen en een stroomschock moet krijgen bij een fout ( geen kleine fout maar mensen die lomp rijden vanwege hun kleine piemel)
Ik ben zo snel aan die 30 gewend dat ik het nu gek vind om binnen de bebouwde kom 50 te rijden
Werkt koffie voor jou laxerend?
- Ja, altijd
- Vaak of bijna altijd
- Soms
- Af en toe of bijna nooit
- Nee, nooit
0 stemmers
Heb je interesse in koffie met olijfolie?
- Ja, drink ik al wel eens
- Ja, zou ik wel eens willen proberen/ben benieuwd
- Nee
0 stemmers
Beïnvloed dit je mening over olie-koffie?
- Nee, ik wilde het toch al niet
- Nee, ik heb dit toch al van koffie dus maakt me niet uit
- Ja, nu wil ik niet meer
0 stemmers
Hahaha nu helemaal mee eens hoor, maar de eerste keer dat ik door een fatbike werd ingehaald dacht ik dit ook.
haha ja die mag je wmb sowieso straffeloos de gracht in flikkeren
ik heb dit laatst gehad!!! is een van die dingen waarbij de eerste slokken prima zijn, maar je daarna over je nek gaat haha
Ja tuurlijk haha. Al mogen ze trouwens van mij best hard fietsen, maar als ze maar hun remmen gebruiken bij zebrapaden. Dat is mijn nummer 1 ergernis. Zo aso.
Maar auto’s hoeven echt in het centrum centrum echt niet harder dan 30. Maar als je de Maasboulevard als binnenstad zou zien zou ik niet weten waarom je daar lager dan 50 moet.
Ik ben heel verbaasd dat de eerste slokken wel goed waren haha, waar smaakte het naar? Ik stel me glibberige koffie voor…