Stel je persoonlijke vraag #48

Echt precies dit. Ik ruim altijd tussendoor op, maar m’n vriend laat een slagveld achter in de keuken :joy:

1 like

Ik denk dat ik niet in de juiste topics kijk want ik heb echt nog nooit gedacht dat hier veel kunstzinnige mensen zitten, eerder andersom :thinking:

10 likes

Oh oeps, helemaal vergeten die er tussen te zetten en ik heb zelf ook theatervrienden :’) ik vind het ook alleen maar heel tof dat mijn vrienden dingen maken! Dat van het acteren heb ik zelf niet zo maar dat zijn ook allemaal vrienden die ik minder lang ken, als je iemand echt heel lang en goed kent kan ik me wel voorstellen dat dat gekkig is ja

Doet me denken aan een collega van jaren geleden, ik ging daar op bezoek en of ik wat wilde drinken want dan moesten ze even een kopje afwassen

1 like

Ik hou van gerechten die in de oven moeten of een halfuurtje moeten pruttelen, dan kan ik mooi op m’n gemakje alles al opruimen. Na het eten ben je dan gewoon gelijk klaar, kan ik echt van genieten :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik ook niet, maar mijn vrienden zijn vrijwel allemaal totaal niet creatief, net zoals ikzelf.

1 like

Vind jij Taylor swift irritant?

• Ja enorm
  • Ja behoorlijk
  • Ja een beetje

0 stemmers

3 likes

Mwa, vooral haar fans

9 likes

Nee 🫶

10 likes

Komt het door racisme dat Beyoncé nooit AOTY heeft gewonnen als de artiest met de meeste Grammy’s?

• Ja
  • Hoogstwaarschijnlijk
  • Nee Taylor is echt 4x zo goed als Beyoncé

0 stemmers

1 like

Dat ze deze voor Lemonade niet kreeg en ook niet voor Renaissance is beyond me

13 likes

En elke keer weer die openhangende bek als ze totaal onverwacht een award wint voor de 57373 albums die ze per jaar uitgeeft.

Vrouw je bent 35

18 likes

Oh ja die totááále verbazing elke keer :scream:

3 likes

Fucking Celine Dion snub ook. Ze krijgt een award uit haar handen, haar fucking 14e grammy ofzo, en grist dat ding uit haar handen zonder haar überhaupt aan te kijken. En dan kondigt ze haar nieuwe album aan tijdens haar speech met zoveel enthousiasme en je ziet de hele zaal echt kijken van ga weg joh vrouw

En dan Miley die na 15 jaar eindelijk haar EERSTE grammy wint en de hele speech aan Mariah Carey, die m uitreikte, wijdt.

Toch een verschil.

23 likes

Self titled ook, ben gewoon elke keer verbaasd. Wat moet zij doen om het wel te winnen. Alles zit erin verwerkt: story telling, muzikaliteit, het is niet meer aan een genre toe te schrijven, visueel ondersteund, tournee wereldwijd verkocht.
I mean come on!

13 likes

Misschien nog een jaar wachten en hopen dat de Grammy volgend jaar denkt goh het komt toch wel slecht over dat we al VIJFENTWINTIG JAAR deze award niet hebben uitgereikt aan een zwarte vrouw.

10 likes

Mijn favoriet is dat ene filmpje van Taylor Swift waar ze een ‘dans’ doet met een stoel en de comments helemaal los gingen van hoe sexy en goals. Ik zal kijken of ik ‘m hier kan posten, maar dit filmpje is wat mij betreft het perfecte voorbeeld hiervan.

Ze is echt een slimme zakenvrouw wat mij betreft. Maar de beste zangeres/ performer/ songwriter whatever??? Om maar niet te spreken over ethical billionaire uitspraken van fans. Het zijn dus denk ik ook vooral de fans die ik irritant vind.

9 likes

Gelukkig was Macklemore het daar zelf ook mee eens.

5 likes

Voor mijn gevoel is dat mens ook al weken lang elke dag op de tv om alles wat ze doet hahah vermoeiend

3 likes

En hoe ze in 2016 won van To Pimp a Butterfly… niet serieus te nemen. Deel zal smaak zijn maar come on

5 likes