Stel je persoonlijke vraag #48

Ik ben niet persé bang voor de dood an sich, maar ik ben wel bang om jong te overlijden. Dat mijn kinderen mij nog zo nodig hebben en zij het dan op jonge leeftijd zonder mij moeten doen en ik hun niet mag zien opgroeien.

9 likes

Ja same. Ik vind het zo’n geruststellend idee dat hier vanzelf allemaal een eind aan komt. Soms fantaseer ik er ook over. En dan niet zoals je wel eens hoort dat mensen voor zich zien dat iedereen staat te janken op hun begrafenis want dat boeit me niet zo. Maar gewoon dat moment dat er opeens niets meer is. Heerlijk.

5 likes

Ging net ff friet halen voor mij en vriend. Ik nam:

  • 1 friet met bakje mayo en bakje curry
  • 1 groente kroket
  • 1 broodje kaassoufle met pinda saus

Wat heb ik betaald denk jij

  • 7.50 - 10
  • 10 - 12
  • 12 - 14
  • 14 - 16
  • 16 - 18
  • 18+

0 stemmers

3 likes

18+, omdat tegenwoordig alles duur is :smiling_face_with_tear:

2 likes

Laat me niet langer in spanning!

8 likes

Mijn opa kwam uit een gezin van 10 waar er 4 Henk heetten.

7 likes

Oh, maar dat is toch niet zo raar?

2 likes

Hahaha srry had het er ff onder moeten zetten
14.25!!! Voor een friet en 2 snacks
Absurd toch??? Ik dacht oh lekker diner voor een 10tje nou mooi nie

11 likes
Relatie met een docent(/hoogleraar)
  • Kan altijd
  • Kan alleen na afstuderen
  • Kan binnen je studie als er geen vakken meer bij de docent gevolgd worden
  • Kan als het een docent van een andere studie is
  • Kan als het een docent van een andere faculteit is
  • Kan alleen als er geen enkel professioneel contact is of is geweest
  • Kan nooit

0 stemmers

1 like

Toen de kappers in de lockdown niet open mochten ben ik m’n eigen haar gaan knippen en ik vond het daardoor makkelijker om te experimenteren met veel korter haar, ik ben uiteindelijk gestopt totdat ik een boblijn had

Als ik nu foto’s zie van mezelf met langer haar kan ik niet begrijpen dat ik zo lang met een zielig bosje slierterig haar heb gelopen :sweat_smile:

5 likes

Wat zeg jij?

  • Auto
  • Oto

0 stemmers

  • RestaurANT (de t spreek je uit)
  • RestaurAHN (op z’n Frans)

0 stemmers

  • NormaLIter
  • NorMAliter

0 stemmers

3 likes

Ik zei altijd oto maar nu steeds vaker auto omdat dat gebruikelijker is waar ik nu woon

4 likes

Heb ooit met iemand gedatet die zei “no way dat mijn kinderen later auto zeggen het is ooootoooo”

1 like

Oto maar wij zeggen ook ijskast.

Je wil toch je kinderen een zo goed mogelijke start geven.

8 likes

die franse uitspraak van restaurant vind ik zo irritant en elitair

14 likes

Ik zeg eigenlijk meer resTUrant kom ik net achter :joy:

4 likes

Ik ken ook iemand die op z’n Frans ‘parfum’ zegt. Zo’n aansteller.

6 likes

Maar jullie zeggen wel dossier op z’n Frans. Waarom is dat dan niet elitair? Omdat iedereen het zo uitspreekt?

8 likes

Doosjeeej haha. Echt frans wil ik dat niet noemen.

16 likes

Ja, dat heb je wel mooi omschreven. Je moet vooral niet de indruk wekken dat je iets beter weet.

1 like