Stel je persoonlijke vraag #48

Nickelback mag dan wel?

1 like

Nickelback krijgt alle haat die Coldplay zou moeten krijgen.

19 likes

Nee, die mogen naar de hel voor mensen die P.atat zeggen :grin:

1 like

Ik eet liever een p.atatje met u remind me op de achtergrond dan hoor.

Krijg jij de swifties en mensen die mayo en ketchup bedoelen met een p.atat speciaal.

12 likes

Oh ja die groep mensen is er ook nog :woozy_face:

2 likes

Ik heb genoeg haat voor ze allebei

1 like

Je kind praktisch dezelfde naam geven als het kind van je broer (bv Sofie en Sofia)? Er van uit gaande dat er een goede relatie tussen beide families is en elkaar vaak ziet (bijna wekelijks). Er zit >1j tussen de kinderen, dus geen gevalletje tegelijk zwanger en toevallig zelfde naam in gedachten.

• Kan niet
  • Kan wel
  • Vind ik raar of jammer
  • Vind ik juist leuk
  • Vind ik niets van
  • Zou ik zelf niet doen
  • Zelf ik zelf wel doen

0 stemmers

1 like

Een naam is niemands bezit. Je hebt er geen alleenrecht op.

Echt zo vermoeiend mensen die general dingen als een naam gaan claimen.

18 likes

Ik stemde eerst kan niet tot ik me realiseerde dat mijn broer en neef 1 letter verschillen en echt niemand geeft daar een fuck om. Zeker als het standaard namen zijn als Rick en Nick ofzo.

1 like

Rick en Nick vind ik minder op elkaar lijken als Sofie / Sofia of Lisa en Lise. Maar dat is meer omdat (althans dat zou bij ons gebeurd), beide eindigen in Soof en Lies als afkorting. Dus dan lijkt het veel meer op elkaar ofzo

2 likes

Natuurlijk is het volste recht om eenders welke naam te kiezen, maar je kan het alsnog wel een beetje vreemd vinden wanneer het iemand is die zo dicht bij je staat?

4 likes

Ik ken iemand die haar kind dezelfde naam heeft gegeven als haar broer omdat ze het gewoon een leuke naam vindt. Why not :woman_shrugging:

3 likes

Even ter verheldering: dezelfde naam als haar broer of als het kind van haar broer?

Haar broer

Dus haar broer heet Dirk. En haar kind nu ook

1 like

Oh, dat vind ik anders. Je kind vernoemen naar een oom is heel gebruikelijk.

4 likes

Dat was echt het ergste ooit. Domme trut

3 likes

ik heb twee nichtjes en een zusje die hetzelfde heten. Vernoemen wordt nogal serieus genomen in mijn familie

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je geen andere mooie naam kunt verzinnen.

3 likes

René en Renée?

2 likes

Nee dit idd? Er zijn zo veel namen, waarom zou je dan bewust voor praktisch dezelfde naam kiezen als een die al in gebruik is binnen de familie, dat is toch onnodig onhandig.

2 likes