Stel je persoonlijke vraag #48

Ja had er bij moeten zetten dat het iets zeurderig klinkt dan het Frans dos-jé - doossiiieeejeeee haha

2 likes

Jaa en ook niet bruschetta of pistacchio of gnocchi goed uitspreken hoor!! Pretentieus gedoe al die mensen die iets goed willen uitspreken pff

4 likes

Knokkie hehehe sorry @anon30197667

maar daar hebben we gewoon een nederlands woord voor toch. ik vind parfuhhh of restauraahhhnn gewoon zo overdreven omdat daar een standaarduitspraak in het nederlands voor is. engelse woorden spreek je, in een nederlandse zin, toch ook niet uit met een perfect engels accent? ‘ik ga even ketchup halen’ zeg je toch ook gewoon ketsjup met een nederlands accent. gnocchi spreek ik wel uit als njokkie maar als ik nederlands praat klinkt het alsnog anders dan wanneer ik italiaans praat

17 likes

Zou jij een speeddryer willen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Dacht eerst: wat is dit nu weer voor bullshit product.
Maar het eigenlijk best wel slim :sweat_smile: Nog te duur nu (voor mijn budget).

2 likes

HIj verwarmt niet, hij draait alleen. Volgens mij? Dus waarschijnlijk juist minder vouwen.

Hahaha ja. Net als dat iemand zegt algehele malaise, zeg gewoon dat je je niet lekker voelt. Overdreven gedoe :joy: Hoorde hem vandaag op werk nog.

welke van deze dingen eet jij wel eens? volgens mij maak ik vaak polls over eten/landen

  • injera
  • hotpot
  • phở
  • adobo
  • jollof
  • brigadeiros
  • nasi goreng
  • hutspot
  • bibimbap
  • borsjtsj

0 stemmers

welke van deze dingen drink jij wel eens?

  • bubble tea
  • cendol
  • braziliaanse limonade
  • vietnamese ijskoffie
  • verse muntthee
  • yakult
  • redbull
  • mango lassi
  • sujeonggwa
  • tomatensap

0 stemmers

2 likes

Moet dit op dit tijdstip… heb honger nu!!

4 likes

ja ik ook

3 likes

Omg ik over huishouden? Haha ik had geen idee

1 like

En dan altijd inleidend met “Een vriend van mij doet x of zegt dat…”

2 likes

Dat is vaak de afsluiting, de inleiding gaat meestal over totaaal iets anders valt me op. Net dat ene onderdeel van De Slimste Mens.

13 likes

Wat bedoel je met Braziliaanse limonade? Ik drink wel vaak Guarana (Antarctica) maar bedoel je dat?

1 like

Ik denk die limonade van limoenen en gecondenceerde melk.

3 likes

Ah nooit van gehoord, tiktoktrend?

1 like

Niet eens haha. ( in iedergeval niet op mijn fyp) ik heb dat recept wel van pinterest .

3 likes

Hahah ik loop inmiddels echt een decennium achter met alles.

Kwam er gister achter dat er een band is die Boygenius heet maar dat zijn vier of drie, meerdere iig vrouwen?

ja wat @Soy.peor zegt, ik ken het niet van tiktok maar gewoon van zuid-amerikaanse restaurants. dus ook onder die naam gewoon

4 likes