Ja had er bij moeten zetten dat het iets zeurderig klinkt dan het Frans dos-jé - doossiiieeejeeee haha
Jaa en ook niet bruschetta of pistacchio of gnocchi goed uitspreken hoor!! Pretentieus gedoe al die mensen die iets goed willen uitspreken pff
maar daar hebben we gewoon een nederlands woord voor toch. ik vind parfuhhh of restauraahhhnn gewoon zo overdreven omdat daar een standaarduitspraak in het nederlands voor is. engelse woorden spreek je, in een nederlandse zin, toch ook niet uit met een perfect engels accent? ‘ik ga even ketchup halen’ zeg je toch ook gewoon ketsjup met een nederlands accent. gnocchi spreek ik wel uit als njokkie maar als ik nederlands praat klinkt het alsnog anders dan wanneer ik italiaans praat
Zou jij een speeddryer willen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dacht eerst: wat is dit nu weer voor bullshit product.
Maar het eigenlijk best wel slim
Nog te duur nu (voor mijn budget).
HIj verwarmt niet, hij draait alleen. Volgens mij? Dus waarschijnlijk juist minder vouwen.
Hahaha ja. Net als dat iemand zegt algehele malaise, zeg gewoon dat je je niet lekker voelt. Overdreven gedoe
Hoorde hem vandaag op werk nog.
welke van deze dingen eet jij wel eens? volgens mij maak ik vaak polls over eten/landen
- injera
- hotpot
- phở
- adobo
- jollof
- brigadeiros
- nasi goreng
- hutspot
- bibimbap
- borsjtsj
0 stemmers
welke van deze dingen drink jij wel eens?
- bubble tea
- cendol
- braziliaanse limonade
- vietnamese ijskoffie
- verse muntthee
- yakult
- redbull
- mango lassi
- sujeonggwa
- tomatensap
0 stemmers
Moet dit op dit tijdstip… heb honger nu!!
ja ik ook
Omg ik over huishouden? Haha ik had geen idee
En dan altijd inleidend met “Een vriend van mij doet x of zegt dat…”
Dat is vaak de afsluiting, de inleiding gaat meestal over totaaal iets anders valt me op. Net dat ene onderdeel van De Slimste Mens.
Wat bedoel je met Braziliaanse limonade? Ik drink wel vaak Guarana (Antarctica) maar bedoel je dat?
Ik denk die limonade van limoenen en gecondenceerde melk.
Ah nooit van gehoord, tiktoktrend?
Niet eens haha. ( in iedergeval niet op mijn fyp) ik heb dat recept wel van pinterest .
Hahah ik loop inmiddels echt een decennium achter met alles.
Kwam er gister achter dat er een band is die Boygenius heet maar dat zijn vier of drie, meerdere iig vrouwen?
ja wat @Soy.peor zegt, ik ken het niet van tiktok maar gewoon van zuid-amerikaanse restaurants. dus ook onder die naam gewoon