4 dagen later als, tegen alle goede voornemens in, de afwas weer eens de hele keuken heeft overgenomen en ik geen andere keuze heb dan afwassen omdat ik anders niet kan koken.
Oh ja dat vond ik zĂł zielig hoe Celine Dion daar compleet genegeerd werd en toen langzaam van het podium afliep terwijl Taylor iedereen op het podium omhelsde.
En sommige mensen zeggen dat Celine vanwege haar ziek zijn niet aangeraakt of geknuffeld wilde worden maar zelfs als dat zo is, acknowledge op zijn minst dat die vrouw en een van de beste zangeressen ooit daar staat?!
Ja tering ik kan echt huilen om hoe dit voor Dion gaat aflopen. Echt een wereldster en een onwijs leuke vrouw ook (compleet gebaseerd op Carpool Karaoke dit). De totale arrogantie van Swift, ughhhh
Hahah liesbeth rasker zit ook op de haat taylor trein vandaag op haar stories. Komt er zoân hele intense reply van iemand: âja ik snap dit gewoon niet eigenlijk want een swiftie zoals ik, ik zit gewoon helemaal in een haze van hoe INSANE inspirerend ik haar vindt en haar IMMENSE creativiteitâ
Haha sorry ik vind echt dat ze prima muziek maakt maar ik vind het echt zo saai om haar âinsane inspirerendâ te vinden
Zij hoort echt samen met Coldplay in een speciale hel. Alsjeblieft niet de gewone want daar ga ik ook naar toe en als ik hen daar ook nog tegen moet komen
Maar is het wel echt jouw hel als zij daar niet zijn?
Ja maar ik ga gewoon naar de hel omdat ik lach als kindjes vallen en dat soort dingen, niet omdat ik verschrikkelijk ben zoals Taylor en Coldplay
Nickelback mag dan wel?
Nickelback krijgt alle haat die Coldplay zou moeten krijgen.
Nee, die mogen naar de hel voor mensen die P.atat zeggen
Ik eet liever een p.atatje met u remind me op de achtergrond dan hoor.
Krijg jij de swifties en mensen die mayo en ketchup bedoelen met een p.atat speciaal.
Oh ja die groep mensen is er ook nog
Ik heb genoeg haat voor ze allebei
Je kind praktisch dezelfde naam geven als het kind van je broer (bv Sofie en Sofia)? Er van uit gaande dat er een goede relatie tussen beide families is en elkaar vaak ziet (bijna wekelijks). Er zit >1j tussen de kinderen, dus geen gevalletje tegelijk zwanger en toevallig zelfde naam in gedachten.
- Kan niet
- Kan wel
- Vind ik raar of jammer
- Vind ik juist leuk
- Vind ik niets van
- Zou ik zelf niet doen
- Zelf ik zelf wel doen
0 stemmers
Een naam is niemands bezit. Je hebt er geen alleenrecht op.
Echt zo vermoeiend mensen die general dingen als een naam gaan claimen.
Ik stemde eerst kan niet tot ik me realiseerde dat mijn broer en neef 1 letter verschillen en echt niemand geeft daar een fuck om. Zeker als het standaard namen zijn als Rick en Nick ofzo.
Rick en Nick vind ik minder op elkaar lijken als Sofie / Sofia of Lisa en Lise. Maar dat is meer omdat (althans dat zou bij ons gebeurd), beide eindigen in Soof en Lies als afkorting. Dus dan lijkt het veel meer op elkaar ofzo
Natuurlijk is het volste recht om eenders welke naam te kiezen, maar je kan het alsnog wel een beetje vreemd vinden wanneer het iemand is die zo dicht bij je staat?
Ik ken iemand die haar kind dezelfde naam heeft gegeven als haar broer omdat ze het gewoon een leuke naam vindt. Why not
Even ter verheldering: dezelfde naam als haar broer of als het kind van haar broer?