Stel je persoonlijke vraag #48

Haar broer

Dus haar broer heet Dirk. En haar kind nu ook

1 like

Oh, dat vind ik anders. Je kind vernoemen naar een oom is heel gebruikelijk.

4 likes

Dat was echt het ergste ooit. Domme trut

3 likes

ik heb twee nichtjes en een zusje die hetzelfde heten. Vernoemen wordt nogal serieus genomen in mijn familie

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je geen andere mooie naam kunt verzinnen.

3 likes

René en Renée?

2 likes

Nee dit idd? Er zijn zo veel namen, waarom zou je dan bewust voor praktisch dezelfde naam kiezen als een die al in gebruik is binnen de familie, dat is toch onnodig onhandig.

2 likes

Als er niks aan haar financiële situatie en bestedingsruimte is veranderd: dan ja, is raar. Heb een vriendin een keer een kaartje gegeven voor een concert. Deze werd ook geannuleerd en pas 2 jaar later opnieuw aangekondigd. Op dat moment had ik mijn baan verloren en kwam ik in een uitkering en kon ik het eigenlijk ook niet missen. Maar goed, als dat allemaal niet het geval is

De enige reden dat ik Taylor Swift en haar fans tolereer momenteel is dat ze zoveel invloed heeft dat ze wellicht de verkiezingen richting democraten kan gaan trekken. Laat alsjeblieft niet Trump nog een keer aan de macht komen.

Als de verkiezingen geweest zijn mag ze van mij een paar jaar op sabbatical.

4 likes

Hahaha ik dacht dat je mij kut vond vanwege m’n mening over namen.

1 like

Nee die vraag heb ik niet gelezen want ben niet zo gepassioneerd over baby namen. Maar wel Celine Dion fan

8 likes

Peanut butter jelly haha

https://vm.tiktok.com/ZIJn5qR49/

4 likes

Waarom zit jij op het forum?

• Uit gewoonte, omdat ik hier al zo lang zit
  • Om sociaal te doen met leeftijdsgenoten
  • Om dingen te leren / informatie op te doen
  • Om andere mensen dingen te leren
  • Voor de gezelligheid
  • Omdat ik offline een klein sociaal leven heb
  • Voor de contacten met andere moeders
  • Voor de roddels van bnn’ers/influencers
  • Voor interieur, mode en of beauty inspiratie
  • Geen idee waarom ik hier (nog) zit?
  • Anders,

0 stemmers

1 like

Om andere mensen dingen te leren :joy: ben benieuwd wie er zo delulu is om dat te stemmen

5 likes

Hahaha geen idee waarom ik deze heb toegevoegd :joy: Maar deze is voor de mensen die in elke discussie praten vanuit hun ~expertise~

7 likes

Ben jij bang voor de dood

• Ja
  • Nee
  • Een beetje
  • Heel erg

0 stemmers

Ja dat nare gevoel heb ik helaas ook regelmatig. Dat je het je ineens beseft van:’ wow
ik ga dood op een dag’. En ik ben ook sinds het overlijden van mijn vader echt zo bang dat er iets met mijn moeder gebeurt nu. En vind het ook gewoon zo’n raar iets de dood. Pfff echt een rotgevoel. Hoop ergens wel dat het makkelijker wordt naarmate je ouder wordt.

5 likes

Hahaha dit heb ik ook. Dan kun je gratis wat anders gebruiken, maar uiteindelijk gebruik je die ene niet en betaal je dus net zoveel :joy:

3 likes

Dit was ook mijn grootste angst (iemand uit mijn gezin verliezen) en 2 jaar geleden ben ik plots een van mijn ouders verloren. Ik zei altijd hetzelfde als wat je hier zegt, voor mij was zou dat echt het einde van de wereld betekenen. Ik kon me dat werkelijk niet bedenken of voorstellen.
En het pijnlijke is dat dat ook een soort van is, nu ik het moet ervaren, maar je leeft gewoon nog door. Doet me zo regelmatig realiseren hoeveel een mens “kan hebben”. Ik dacht namelijk dat ik zelf dood zou gaan van verdriet bijv.

13 likes

Ja ik ook :persevere:Ik las ergens weleens dat doodgaan de ultieme FOMO is en die gedachte heeft me sindsdien niet meer losgelaten haha :sweat_smile:.

2 likes