Stel je persoonlijke vraag #48

Wij hebben geen auto, en geen bakfiets. Ik baalde er wel echt van die eerste 9 maanden maar niet zo erg dat ik duizenden euro’s uit wilde geven.
Naar m’n ouders gingen we met de bus of lopend (2 * 5 minuten lopen of half uur lopen), naar de opvang ging ik met de bus als ik maar op 1 plek hoefde te werken (met de draagdoek) of lopend met de fiets aan de hand als ik op meerdere plekken moest werken. Opvang is even ver als m’n ouders.

Heb jij een kruik in huis?

• Ja meerdere
  • Ja 1
  • Nee

0 stemmers

Ik besef me nu pas dat ik geen kruik meer in huis heb sinds ik ben verhuisd. Of dat ding ligt nog ergens op zolder tussen dozen die ik niet wil uitzoeken. Ik heb een delier lol.

Zo ja, gebruik je die ook?

• Nooit
  • Regelmatig
  • Zelden
  • N.v.t.

0 stemmers

Alleen als het écht koud is, en dat is het bijna nooit. Heb hem in december geloof ik 3x gebruikt en dit jaar nog niet. En 2x per jaar als ik echt heftige krampen heb door ongesteldheid

5 likes

Voel jij je ongemakkelijk als je maag/buik borrelt en dat mensen dat eventueel kunnen horen?

• Ja echt ongemakkelijk
  • Een beetje
  • Nee maakt me niks uit

0 stemmers

Mn vriend vind het dus genanter dan ikzelf als ik dat heb. Ja boeiend, het is niet alsof ik mezelf onderkak en tijdens mn menstruatie is het nog erger. Laatst moesten we samen naar een afspraak en hij was er nerveus over dat mn maag dan misschien geluid ging maken. Jeetje haha. En dit ging dan ook nog eens over een ontwerp voor de tuin smh

Ik denk regelmatig hersenennnn please laat me gewoon even focussen :weary:

12 likes

Oh ik heb het wel over mezelf. Als iemand anders z’n buik is stoort het me niet. Liever zij dan ik.

1 like

Maar bij mij doet het ook geen pijn ofzo. Ik denk dat veel mensen dan OF denken dat je honger hebt OF denken dat je misschien onwijse diarree krijgt :joy: heb het gelukkig wel meestal 's nachts maar ja. Snap het probleem niet zo.

Ben jij tevreden met jouw tuin?

• Ja
  • Nee
  • N.v.t.

0 stemmers

Krijg je het wel een beetje rustig met mediteren? M’n nieuwe ontdekking is cbd+guided meditatie :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nu nog wel maar de tuin in ons nieuwe huis is de helft kleiner en nu nog volgestort met stenen :weary:

1 like

Van die grote grijze tegels waarschijnlijk?

1 like

Nee gewoon die standaard tegels. Vind dat echt zo spuuglelijk dus die gaan er zsm uit voor groen

1 like

Haha omg , precies die vierkante kleine waarschijnlijk? Daar liggen bij mij ook heel veel van maar vorig jaar geen tijd voor gehad. Echt spuuglelijk idd. Wie heeft dat er ooit vrijwillig in geplaatst. Echt bah. Wil wel graag van die hele kleine klinkersteentjes enzo.

1 like

Heb jij zo’n ANWB pechhulp lidmaatschap?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Adhd ole! Ik heb nooit een stil hoofd. Echt jaloers op mensen die dat hebben. Enige wat het enigszins rustig krijgt, is brown noise, maar ook dan gaan er nog meerdere dingen tegelijk door mn hoofd, maar minder hard aanwezig.

Mediteren wel eens geprobeerd, maar dan raak ik alleen maar opgefokt.

7 likes

Nee zijn echt gedachtes over wat ik nog moet doen en dan denk ik random een het kopje dat nog op tafel staat, dan aan een opmerking die ik 5 jaar geleden gemaakt heb en hoe de vakantie in 2012 ook alweer was.

37 likes

Ja want ik vind mn random gedachtes ook wel waardevol."ik moet een roze bank, “ik ga zo op die email reageren, wat is dit voor enorm irritant toetsenbord” wel waardevol. Why not . Ken niet anders

4 likes

Wow ik begin hierdoor echt weer te twijfelen of ik niet gewoon ADHD heb.
Maar ik reageer niet als ADHD-er op Ritalin denk ik.
Of ik ben gewoon verslaafd aan overdenken en overprikkeling, kan ook.

1 like

I wish! Dan had het nog enigszins nut.

Wat @Spaarlamp al zegt, gaat echt alle kanten op en vaak niet nuttige dingen. Waardoor ik nuttige dingen weer vergeet

2 likes

Ik ben helaas een ekte ADHD’ER . als je als vrouw zijnde op late leeftijd pas adhd ontdekt/gediagnosticeerd wordt denk ik dat het nauwelijks aanwezig is. Bii mij was dat al met 4 jaar haha

Ken jij iemand die vreemd gaat op dit moment?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je overwogen dit te vertellen aan degene die bedrogen wordt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes