Stel je persoonlijke vraag #48

Ik mis mijn inner voice van de puberteit zo erg. Ik dacht gewoon ,“wat een gezeik allemaal maar hier heb ik nu geen fuck aan want ik moet slapen”. “En dat is voor morgen”

4 likes

@Whistle Gewoon nieuwsgierigheid :joy: Ik had eens een keer een gesprek met vriendinnen over vreemdgaan etc. En toen zei eentje dat ze het sowieso aan mijn vriend zou vertellen als ze er ooit achter zou komen dat ik vreemd ging terwijl de andere twee zeiden niks te zeggen haha. Er kwam best wel een flinke discussie uit voort, dus was nieuwsgierig wat het forum dacht. Helaas zit er niet echt een juicy verhaal achter haha

@Solee ja dit zou ik denk ik ook doen. Vind het niet mijn plaats om het iemand te zeggen maar hangt er denk ik ook vanaf wie het is?

2 likes

Maar het grappige is, de dingen die jij nu beschrijft herken ik/heb ik ook allemaal, alleen niet hardop/hoorbaar dus. Ik denk of ervaar het wel maar omdat het dus niet als een narrator klinkt is het alsnog allemaal stilte.

Oh wat zou ik graag even in andere hoofden willen kijken zeg haha.

4 likes

Ah ja maar dan snap ik het nog wel, dat is ook ongemakkelijk want het is doodstil en iedereen zit zich te concentreren.

2 likes

Ben jij dit jaar al op vakantie geweest?

• Ja, een weekendje weg/midweek
  • Ja, een vakantie van 1-2 weken
  • Wel x nachten van huis geweest, maar dat was voor werk en niet prive
  • Nee

0 stemmers

Over vakanties en weekendje weg gesproken, ik wil altijd graag naar een kouder land dan nederland, en mn vriend altijd naar een warmer land dan nederland. Hij zegt altijd dat ik beter tegen warm weer kan en dan dus maar een warm land moet accepteren. Nee, ik wil niet, dat is altijd te toeristisch.

• Altijd op vakantie in een veel kouder land dan Nederland
  • Altijd op vakantie naar een warmer/heter land dan Nederland

0 stemmers

1 like

Echt fucking nooit om krankzinnig van te worden. En ik kan ook nooit even chillen zonder een schuldgevoel. Ik moet altijd iets doen van mezelf ofzo.

1 like

Misschien moet je dan geen uitspraken doen over iemand zijn of haar diagnose en in welke mate iemand er last van heeft…

23 likes

Nee want ik ken die personen niet goed genoeg. Wel zag ik laatst iemand op tinder die ik ken en dan ben ik in staat om een screenshot te sturen naar die vriendin.

2 likes

Kan jij breien?

• Ja
  • Nee
  • Ooit geleerd maar ik ben het verleerd
  • Anders,…

0 stemmers

Ooooooh elke keer in mn leven dat ik me weer liet meenemen door iemand. Om 5 uur ‘s ochtends opstaan om bij de zonsopkomst over de bergen te mediteren, zat ik daar weer een uur met Basshunter beats, random quotes en scenario’s te wachten tot het voorbij was.

Helemaal geagiteerd daarna haha. Laat mij maar bewegen, dan is het rustiger in m’n hoofd dan als ik een uur moet stilzitten.

12 likes

:skull_and_crossbones::skull_and_crossbones::skull_and_crossbones::skull_and_crossbones:

Ik zit op yogales en gedurende de les gaat het prima omdat ik dan bezig ben met mn ledematen en houding enzo. Maar daarna hebben we 10 minuten eindontspanning waarbij we dus stil onder een dekentje liggen, en het lawaai in mijn hoofd gaat dan zo HARD dat ik die 10 minuten amper kan volhouden haha.

9 likes

Omg éxact dit.

Vind zo’n lesje echt wel chill en voel me ontspannen maar die cooling down is daarna zo niet ontspannen dat ik het fijne van de yoga dan alweer kwijt ben.

5 likes

haha ja heel herkenbaar
vind het wel chill als ze dan muziek opzetten want dan kan ik daarop proberen te focussen ipv mijn gedachten

1 like

Ja ik hoor het in mijn omgeving ook vrij veel nu! Al heb ik ook het idee dat het (in mijn omgeving in ieder geval) een beetje levensfase gerelateerd is. Zijn eigenlijk allemaal heel slimme mensen die als kind en tijdens hun bacheloropleidingen overal vrij makkelijk doorheen rolden omdat ze er niet zoveel voor hoefden te doen maar die nu met masters/phds/banen tegen een soort limiet aan zijn gelopen en ineens last krijgen van executive dysfunction enzo.

Maar ik heb inderdaad ook het idee dat er bij zorgprofessionals inmiddels (gelukkig) een stuk meer bewustwording is van het feit dat adhd er ook anders uit kan zien dan alleen het stereotype beeld van het stuiterende jongetje. En dan is het natuurlijk aan ieder voor zich of ze er verder iets mee willen maar wat mij betreft in ieder geval fijn dat je die keuze dan bewust kunt maken!

6 likes

Hahaha precies dit. En dan ook altijd dat er van die kut inside jokes op poppen en dat je dan ook nog je lach in moet houden.

3 likes

Sorry ik kan me hier niet helemaal een voorstelling bij maken, maar hoe kan een geluid in je hoofd luid zijn? Hebben je gedachten niet altijd hetzelfde volume?

3 likes

hoe vaak heb je je lievelingsfilm denk je gezien?

• 1 keer
  • 2/3 keer
  • 4-10 keer
  • 11-20 keer
  • 21+ keer

0 stemmers

en welk gevoel krijg je van die film?
  • Warm blij
  • Verliefd op een of meer personages
  • Beetje bang
  • Beetje bedroefd
  • Beetje boos