The princess bride
Omg ben zo blij dat ik niet de enige ben die 21+ keer gekozen heb
Ik mis de optie: ik heb geen lievelingsfilm
Pretty Woman
Dirty Dancing
Labyrinth - kent iemand die film? Zo’n mooie fantasy-kinderfilm met David Bowie
Les Intouchables
Is dat niet de come my lady, you’re my butterfly suga babyyy’ man? Haha
The Matrix! Ik blijf het gewoon zo fantastisch vinden. Het filosofische plot, de over the top kostuums, het slechte acteren van Keanu Reeves, agent Smith, alles gewoon haha. En ook Finding Nemo. Gewoon hartverwarmend en mooi geanimeerd haha.
Hahaha was jij een van zn butterflies? Dat zou nu sowieso de naam moeten zijn voor zijn fans vind ik. Net zoals monsters en swifties haha
Heb jij wel eens de Buldak noodles geprobeerd? (Die viraal gingen op Instagram/TikaTok)
- Ja, vond ik niet spicy
- Ja, vond ik spicy
- Nee, nooit geprobeerd
0 stemmers
Al twee keer zelfs, was de week van oud & nieuw op vakantie, en ben ook nog een weekendje weg geweest. En ga eind deze maand nog een lang weekend weg
Mijn hoofd is overigens ook altijd druk, ook zonder adhd, alleen als ik echt goed diep in een boek of game zit is het rustig en ben ik echt alleen daarmee bezig. En idd wat @Evert ook zegt, soms is het echt alsof die gedachten in mijn hoofd geschreeuwd worden, vooral als ik heel moe of gestresst ben
Zo obscuur is die film toch niet? Volgens mij heeft iedereen daar op zijn minst wel eens van gehoord (al is het alleen maar vanwege de bulge van Bowie in zijn leggings )
Ik fietste vandaag voor de zoveelste keer langs een alcoholvrije slijterij. En ik vroeg me af, zou dat nou echt aan gaan slaan?
- WAT zijn dit voor stadse fratsen!!!
- Je kunt ook gewoon een colaatje halen
- Nou misschien wel leuk, steeds minder mensen drinken alcohol
- Dit lijkt me geweldig
- Anders/geen mening
0 stemmers
Ik heerlijk films sowieso vaak als ik iets met mijn handen doe, bakken, tekenen, etc. Denk dat ik Good Bye, Lenin! wel minstens 15 keer heb gezien sinds ik hem voor het eerst huurde in de videotheek toen ik 10 was en verliefd werd op de hoofdpersoon, haha. Tweede plek voor Chungking Express denk ik, Borotalco (Italiaanse comedy lol), de animatiefilms van Miyazaki en Satoshi Kon, Gattaca.
Maar ik ben dan ook een Hollander die geen kruiden aankan
Ik heb al een paar keer iets bij zo’n alcoholvrije slijterij gehaald, vind het wel chill. Cola enzo drink ik niet echt en vind het wel leuk ‘iets’ te kunnen drinken als ik met vrienden ben die wel allemaal alcohol drinken.
Oh en sinds ik alcoholvrije dingen meeneem naar vrienden en familie kiezen zij ook steeds vaker voor een alcoholvrij alternatief.
Ik kan prima kruiden aan maar die Buldak zijn gewoon best spicy! Die carbo noodles zijn echt mijn favoriet (na Chapagetti ). Besef nu dat ik al jaren geen “nieuwe” noodles heb uitgeprobeerd, wordt sowieso mijn ongesteldheidvoedsel deze maand.
Ja en ik was helemaal bang omdat mijn collega ze had gegeven en gezegd dat het zooo spicy is en ze maar de helft van de saus had gebruikt . Maar ik vond het heel erg mee vallen, ik had nergens last van
Ik had een discussie hierover maar wat is de meest praktische manier om af te wassen, ervan uitgaand dat je geen vaatwasser hebt en dus alles met de hand doet.
- Ik zeep alles in. Dan spoel ik alles in een keer af
- Ik zeep een stuk in, spoel het af en ga vervolgens het volgende stuk inzepen en zo verder tot ik klaar ben.
0 stemmers
Ik mis de optie: ik zeep het in en zet het op het droogrek.
Alleen witte mensen doen dit. Net als een teiltje gebruiken.
Dat is dan toch gewoon de 2e optie.