Stel je persoonlijke vraag #49

Nee, alleen The Sims 1, dus ik kom niet verder dan klapaucius;!;!;!;!;!

7 likes

Ik erger me ook onevenredig erg aan de wijk “nieuw kralingen” in Rotterdam die niet eens grenst aan het oorspronkelijke Kralingen. :rage: (Wel Kralingen-Crooswijk maar ja “nieuw Crooswijk” is waarschijnlijk niet eens in ze opgekomen)
Ik kan hier echt kwaad om worden als ik er alleen al aan denk

10 likes

Mensen die het hebben over vriendinnetjes

Ik heb ook vriendinNEN die dit doen, we zijn geen kleuters meer

23 likes

Onze achterburen die elke nacht een gigantisch fel licht in een kamer op hun zolder laten branden. Inmiddels vermoed ik een wietkwekerij. Maar goed, dat licht verpest m’n uitzicht.

3 likes

mensen met schoenen met een hogere hak aan (ook gewoon laarzen) én een rugzak :rage:
mensen die hun ogen dichthouden als ze praten

en maiskorrels

10 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/waar-erger-je-je-aan-17/

43 likes

Oh deze ook nog. Als zo’n flessen inlever automaat in de supermarkt die fles niet meteen accepteerd, terwijl het daar is gekocht. Moet het twee of drie keer. En het is al zo’n gedoe dat je het één voor één moet doen. Woest

4 likes

Haha laatst vielen allerlei treinen uit en toen ging de conducteur steeds omroepen wat er allemaal aan de hand was maar vooral DAT HET DE SCHULD VAN PRORAIL WAS dat er zoveel vertragingen en uitgevallen treinen waren. Hij bleef dat maar herhalen :joy:

8 likes

Hahaaaa hardop gelachen, dankjewel

4 likes

een vriend van mij loopt tijdelijk halfmank en met krukken en zelfs dan gaan mensen gewoon niet aan de kant op de stoep en ook in de tram staat er niemand voor hem op? echt aso

3 likes

Dat is gewoon een game term eigenlijk

11 likes

Deze kunnen ook nog onder ‘icks’ vallen haha. Vooral die eerste.

Deze ergernis vind ik echt leuk. Wat is het vervelende aan schoenen met hak combineren met een rugzak? Ik ben geïntrigeerd.

2 likes

Hier is een ergernistopic voor wat ik bewust vermijd ivm mijn bloeddruk!!

7 likes


Mensen die bij zulk soort oversteekplaatsen met stoplicht door rood fietsen/lopen en dan toch niet durven en in het midden gaan wachten.
En bejaarden die niet op het zebrapad lopen

3 likes

Boomers die denken dat alles wat ze niet kennen is op TikTok is ontstaan.

Grapje

12 likes

het is zo lelijk!! een schoen met hak sta je anders en semi-eleganter op dan op sneakers en een rugzak is juist casual en maakt je houding weer anders dan met een hak en die 2 houdingen kloppen gewoon niet bij elkaar.

18 likes

4 likes

Oh ja BAH.
Of: “Een collegaatje van mij…”

NEE. Een. COLLEGA.

12 likes

Ik heb geen keuze :smiling_face_with_tear:
Plz, word niet boos op me als je me ooit irl spot hahaha :joy:

1 like