Stel je persoonlijke vraag #49

Dingen die oneveredig veel geluid maken, zoals het openen van een blikje.

9 likes

Mijn vriend gaat zo gewoon slapen en ik word er elke keer zĂł geĂŻrriteerd van dat ik dat dekbed van hem aftrek en er goed in doe, waardoor hij weer geĂŻrriteerd wordt omdat hij ineens in de kou ligt.

9 likes

Als er water op een shampoofles druppelt tijdens douchen. Dat geluid :mad:

24 likes

Gvd ja

1 like

Mensen die denken dat hun auto veel breder is dan dat hij daadwerkelijk is en dat ze dan zo heel zenuwachtig en pielig gaan doen of zelfs gewoon stil gaan staan en besluiten dat ze ergens niet langs kunnen terwijl het makkelijk past

14 likes

Dit en het geluid van vallende shampooflessen in de douche zijn echt de voornaamste reden dat ik een shampoo bar gebruik, ik kan die geluiden echt niet aan.

4 likes

Hoestende kinderen

21 likes

O trouwens, zelfde straatje: lege petflessen die omvallen en het nodig vinden drie km door te stuiteren. Dat geluid :mad:

13 likes

Mijn zus die blijft zagen dat ik haar baby niet wil vasthouden

5 likes

Bedankt voor deze poll, echt lekker om al die kleine ergernissen achter elkaar te lezen :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Als je in het weekend al een uur ofzo denkt “ik ga douchen” of “nog even douchen” en het niet doet en je vriend dan gaat douchen

39 likes

dit maar dan met de koude residu spray van de douche die je op je nog droge rug krijgt
elke keer weer als ik het flesje op de grond goed zet waar ik mn douchegordijn achter haak

1 like

Mensen die hun kaken niet van elkaar halen als ze praten
Mensen die puuzelen en/of zeuven zeggen
Mensen in het OV die hun muziek zo hard hebben staan dat je het door hun (en mijn eigen) koptelefoon heen hoor
Mensen die niet kunnen fluisteren
Beurtbalkjes in de supermarkt
Te veel parfum
Fouten in een film (zoals in andere tijdzones leven, maar wel tegelijk ontbijten, werken, slapen etc)

14 likes

Mensen die met het hele gezin plus buren naast elkaar lopen op de stoep en dan ook niet opzij gaan voor je.

Mensen die naast elkaar fietsen op de autoweg met een heel smal fietspad.

Eigenlijk alles wat fietsers doen.

Als iemand te langzaam voor je loopt, maar die je moeilijk kan inhalen omdat hij niet in een rechte lijn loopt maar zo waggelend in het midden.

Zelfde met 2 mannen die bij elkaar horen maar het dan te gay vinden ofzo om gewoon normaal naast elkaar te lopen zodat je er ook niet langs kan.

Langzame lopers in het algemeen.

Langzame praters.

Als ik lekker een muziekje op heb en ik t pauzeer om sociaal te doen omdat iemand mij de weg wil vragen, en ze dan beginnen met ‘Bent u al bekend met Jezus?’

Die ene straatmuzikant met z’n 17 verschillende fluiten, die allemaal mijn wil om te leven doorboren met dat snerpende geluid.

Als iets op is bij de supermarkt wat niet in de aanbieding is en ook geen bederfelijk product is (havermout ofzo).

Mensen die boterhammen oid meenemen naar de bios en dan 5 jaar gaan zitten friemelen met dat boterhamzakje tijdens de film

Er is gewoon zoveel

48 likes

Uberhaupt verkeerd invoegen vanaf een invoegstrook is een grote ergernis in het verkeer. Teveel mensen die dat niet snappen en niet gewoon ritsen op het eind van de invoegstrook.

1 like

Same, dit was mijn goede voornemen dit jaar en het is het eerste voornemen wat ik volhoud. Mensen beuken.
Noot: niet bij oudjes.

3 likes

Maar je voegt toch in als je ruimte hebt gevonden en op snelheid bent. Ritsen aan het einde van de invoegstrook is niet per se de manier.

8 likes

Manspreading (ook als ik er niet naast zit, of zelfs niemand er naast zit)

33 likes

Mensen die mijn naam verkeerd spellen, ook al staat het letterlijk in de mail die ik ze gestuurd heb

Als ik vergeten ben een elastiekje mee te nemen en dan natuurlijk per se mijn haar vast wil hebben

Het woord ‘happy’ in het nederlands. “Daar word ik niet zo happy van”

Het woord bonusvader of bonusmoeder :nauseated_face:

Als ik een appje stuur en de emoji staat op een nieuwe regel. Dat irriteert me echt mateloos.

Boekenkasten gesorteerd op kleur

16 likes

Als ik de tram uit stap dat er dan altijd zo’n horde zenuwachtige studenten staat die bang is geen plekje te krijgen in de (verder lege) tram en dan terwijl ik uitstap proberen in te stappen.

En dan verbaasd zijn dat ik tegen ze aan beuk met mijn schouders.

Sowieso mijn nummer 1 ergernis is dat mensen alleen maar aan zichzelf denken. Voordringen, plotseling stilstaan, de deur voor je neus dicht laten vallen, niet even wachten tot de bus weer gaat rijden maar per se moeten inhalen met de auto, terwijl dat niet kan, toeteren omdat het licht letterlijk een halve seconde op groen staat, sowieso geen geduld hebben, je knipperlichten aan zetten en de auto midden op de weg parkeren, gevaarlijke manoeuvres uithalen omdat je anders je afslag mist, fietsers die mensen van rechts geen voorrang geven, fietsers die ineens links afslaan, fietsers.

26 likes