Stel je persoonlijke vraag #49

We zitten midden in allerlei cultuuronderzoeken, dus kan even niet 🫠

1 like

profile_image_1328851105777_200x200

5 likes

Wat is er? Ik snap t niet

4 likes

Ook niet als je probeert na te denken?

3 likes

Nee ik vind dit een normale stem maar misschien zit ik teveel op tiktok

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Je moet kiezen-topic #2

OkƩ ik praat zelf niet zo maar ik vind het ook niet heel erg. Of ja had erger verwacht.

4 likes

Zij zit echt in mijn allergie en blijffffff haar maar tegenkomen op TikTok

4 likes

Dat is wat ik zeg en ik ben echt niet rijk. Maar hoe vaak hij wel niet ā€˜s avonds en in het weekend werkt!

2 likes

Eerder hoe zij haar mond steeds zo heeft :neutral_face:

ā€˜ā€˜Dat is echt super prettig’’ :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

Vooral dat stukje irriteert me en ik weet niet waarom

6 likes

Is er een periode geweest in jouw leven dat je te weinig te eten had? Kan te weinig zijn als in honger hebben of te weinig als in niet goede voedingsstoffen (bv heel vaak alleen brood als avondeten).

• Ja als kind (<18)
  • Ja als jong volwassene (18-22)
  • Ja als volwassene (23+)
  • Ja nu
  • Nee nooit

0 stemmers

2 likes

Ja als jongvolwassenen denk ik een periode wel, maar niet omdat ik te weinig geld had (thanks duo) maar gewoon omdat ik niet goed voor mezelf zorgde.

3 likes

Dat bedoel ik niet :slight_smile:

3 likes

Nee want rijk door fakking bitcoin :face_with_spiral_eyes: ik gun het hem ook echt niet (omdat hij een seksist is niet per se door de bitcoin maar dus wel een domme jongen)

Mn ex heeft me in een periode toen ik in het ziekenhuis lag behoorlijk in de schulden gestoken op mijn naam bij oa Wehkamp. Kwam ik pas achter toen we uit elkaar gingen. Ik wilde per se op mezelf blijven/gaan wonen dus heb toen 3 jaar lang heel krap geleefd om dat af te kunnen betalen. Als in op zaterdag eind van de dag naar de markt om restjes groenten op te kopen, daar een grote pan soep van koken en dan 5 dagen leven van soep + brood en ontbijt overslaan. Vond het ook heel cringy dat ik in die periode heel veel complimenten kreeg over hoeveel ik was afgevallen. Thanks, dat heet blut zijn.
Wel 3 jaar later van m’n schulden af gekomen daardoor :woman_shrugging:

16 likes

Er werd gevraagd of je iemand kende die hoogopgeleid is en die veel verdiend.
Niet ken jij iemand die veel werkt en veel verdiend. Dat hij ook heel veel uren maakt had ik er dus niet bij moeten zetten.

Wow wat bizar heftig

1 like

Als je leest over Amalia die vanwege de dreigingen een jaar in Madrid heeft gewoond, wat denk je dan o.a?

• Jemig is dit nieuws, lekker belangrijk
  • Good for her
  • Sneu dat het nodig is
  • En dat van onze belastingcenten !!1!
  • Ik denk hier helemaal niks van
  • Ik denk nog iets anders

0 stemmers

2 likes

Toen ik als peuter naar Nederland kwam wilde ze me gedwongen laten opnemen omdat ik zo ernstig ondervoed was. En ik kan me herinneren dat ik als kind wel eens stiekem tandpasta at omdat ik honger had. Ik heb mijn hele jeugd ook behoorlijk ondergewicht gehad maar nooit het idee gehad dat ik te weinig eten kreeg omdat de omstandigheden waarin ik opgroeide voor mij normaal waren en je er ook aan went.

8 likes