Als ik met gezelschap ben (Indo’s) waar ik met m’n handen kan eten zou dat ook met rechts ‘moeten’, maar daar ben ik echt te linkshandig voor dus ik eet gewoon met links. Is niet iedereen het altijd mee eens.
Haha ja zo krijg je het idd en dan moet je het erin dippen. In principe is het qua smaak hetzelfde, maar heel onhandig. Waarom? Vooral ook als je het onderweg wil eten.
en pizza snijden ze daar ook al zo raar, in vierkantjes
Ja de smaak is natuurlijk hetzelfde, maar het gevoel is anders op een bagel wil ik smeren!
Hoe heb je je stokbrood het liefst?
Gescheurd brood smaakt lekkerder op een of andere manier
Ik heb hier echt heel lang over nagedacht en ik ook niet maar tegelijkertijd ook in een grote groep mensen nooit iemand linkshandig met zijn handen zien eten. En ik weet ook 100% zeker mocht ik linkshandig zijn geweest dat ik van mijn moeder echt niet linkshandig had mogen eten. Iets aannemen met mijn linkerhand omdat ik in mijn rechterhand al iets vast had was namelijk al iets waarvan ze zei dat het echt heel onbeleefd was. Kan mij voorstellen dat dat met eten als nog onbeleefder wordt gezien.
Dit lijkt me serieus lekkerder, je hebt dan een betere topping vs bagel verhouding
ik houd sowieso niet van een hele dikke laag beleg inderdaad, ik vind een dun laagje lekkerder.
Wat is daar onbeleefd aan dan? Hoe kan een hand (of een kant) onbeleefd zijn?
Ik ben linkshandig maar heb hier nog nooit van gehoord (gelukkig…)
Kunnen we pls stoppen met topping, getopt of de allerergste afgetopt
- Ja dit woord moet gebanned worden
- Nee ik zeg topping en afgetopt
0 stemmers
Smeersel dan
Wat is een ander woord voor topping?
Beleg?
Nee, dat dekt de lading niet bij bijvoorbeeld nacho’s.
50 zweepslagen snel
Met je linkerhand veeg je je kont af toch. Volgens mij is dat vaak de reden dat het “niet netjes” is.
Oh ja ik zat nog in de broodsferen
Dat doe ik met rechts
Vind t gewoon leuk ‘getopt met nootjes’ en ‘op een bedje van sla’ voelt alsof ik mijn eigen persoonlijke restaurant uit eten ben dan