Stel je persoonlijke vraag #49

Bedoel je dan ‘zóoo chill’ en ‘oh my god’ ‘niet normaalll’ of bedoel je ‘ik wilde heell graag nieuwbouw en een kookeiland ookal was er niks mis met mijn huidige plekje maar had gewoon zin in iets nieuws’?

Beide overigens niet.

Maar omg hoe krijgt ze dat voor elkaar met dat huis want ze ziet eruit als 16. Good for her wel.

4 likes

Nee dat is een gast die na zijn middelbare school een goedlopend videoproductiebedrijf is begonnen en dat voor een paar miljoen heeft verkocht. Zou willen dat ik die ondernemersspirit had.

3 likes

Ik heb een collega die zo praat kill me now

1 like

Ja, maar ik wil expliciet vermelden dat het familiegeld is waar hij niks voor gedaan heeft. Sterker nog: door dat geld is hij zo hoogopgeleid want de rest van ons had geen tijd voor 3(!) masters en een postmaster

1 like

Papa is een heel rijke anti-aging arts en zij heeft via hem een bedrijf in wenkbrauwen ofzo.

4 likes

Heb je ooit gevraagd of ze normaal kan praten?

2 likes

Ja dit. Over tien jaar moeten we praktisch en theoretisch vervangen, want dan ontdekt men dat dingen anders noemen niks verandert aan het dedain en heeft praktisch dezelfde smet gekregen.

19 likes

We zitten midden in allerlei cultuuronderzoeken, dus kan even niet 🫠

1 like

profile_image_1328851105777_200x200

5 likes

Wat is er? Ik snap t niet

4 likes

Ook niet als je probeert na te denken?

3 likes

Nee ik vind dit een normale stem maar misschien zit ik teveel op tiktok

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Je moet kiezen-topic #2

Oké ik praat zelf niet zo maar ik vind het ook niet heel erg. Of ja had erger verwacht.

4 likes

Zij zit echt in mijn allergie en blijffffff haar maar tegenkomen op TikTok

4 likes

Dat is wat ik zeg en ik ben echt niet rijk. Maar hoe vaak hij wel niet ‘s avonds en in het weekend werkt!

2 likes

Eerder hoe zij haar mond steeds zo heeft :neutral_face:

‘‘Dat is echt super prettig’’ :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

Vooral dat stukje irriteert me en ik weet niet waarom

6 likes

Is er een periode geweest in jouw leven dat je te weinig te eten had? Kan te weinig zijn als in honger hebben of te weinig als in niet goede voedingsstoffen (bv heel vaak alleen brood als avondeten).

• Ja als kind (<18)
  • Ja als jong volwassene (18-22)
  • Ja als volwassene (23+)
  • Ja nu
  • Nee nooit

0 stemmers

2 likes

Ja als jongvolwassenen denk ik een periode wel, maar niet omdat ik te weinig geld had (thanks duo) maar gewoon omdat ik niet goed voor mezelf zorgde.

3 likes