Maar de poll gaat over of je genoeg energie hebt om alles te doen toch, niet over je financiële ruimte. Of begrijp ik jou niet?
Zou jij in deze tijd, met de middelen die je nu hebt, in je eentje een huis kunnen kopen op jouw voorkeurslocatie?
- Nee sowieso niet
- Hmm misschien is er wat mogelijk maar geen idee
- Ja dat kan ik
- Een mini-appartement ergens ver vanwaar ik nu woon van max 250k moet wel lukken, anders niet
0 stemmers
Tuurlijk, maar als je minder werkt heb je over het algemeen ook meer tijd/energie over.
Ik heb voor de grap even op funda gekeken wat er in de stad van mijn voorkeur te koop staat voor het bedrag dat ik alleen zou kunnen lenen; 12 objecten waarvan 11 garageboxen en 1 studio van 21m2.
Ik kan in mijn stad in mijn eentje letterlijk een garage kopen en that’s it. oh en in een dorp verderop een Tiny house.
Met z’n tweeën ook niet.
Heb jij (ooit) een partner uitgekozen omdat ze geld hadden?
- Nee allemaal arme sloebers ik koos echt voor de liefde
- Nee maar was wel een leuke bijkomstigheid
- In het verleden wel gedaan
- Ja is wel iets waar ik partners op kies ja hun portemonnee
0 stemmers
Vind je het raar als mensen dit wel doen?
- Ja
- Nee
- Beetje maar you do you
0 stemmers
Ik denk dat dat heel lang had gekund, tot de laatste prijsstijgingen van dit jaar.
@Nysmn ik vind het raar als mensen echt iemand op het geld kiezen, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik een financiële positie niet meeweeg.
Ik wilde vooral een partner die qua intelligentie op ongeveer hetzelfde niveau zit als ik en dat gaat in de huidige samenleving gepaard met een bepaald salaris. Heb 'm niet uitgekozen op z’n baan. Die zit me juist soms in de weg haha.
Kan echt niet wachten tot mijn vriend eindelijk fulltime gaat werken en ik ook eens getrakteerd kan worden op een etentje ofzo
Dat is toch niet helemaal waar? Ik ben geniaal maar verdien daar niet naar hoor.
Haha nou dit is mijn ervaring echt helemaal niet de ene sector is nou eenmaal lucratiever dan de andere.
Edit: nouja “nou eenmaal”, “helaas” wil ik eigenlijk zeggen (en met m’n ogen rollen).
Oei en kunnen jullie dan wel rondkomen van €250 per maand?
Haha grootste onzin ooit
Wat doe jij dan voor werk?
HAHAHAHAHA wat een grap!
Mijn partner en ik zitten op hetzelfde niveau qua intelligentie, maar omdat hij in de commerciële wereld werkt en ik niet, verdient hij meer dan ik. Daarbij ken ik ook genoeg mensen die (op papier) minder intelligent zijn en echt stukken meer verdien van mijn partner en ik.
Echt wat een onzin deze opmerking.
Geeft bijles aan domme en luie Gen-Zers
Jezus daar gaan we weer. Na zowat elke opmerking word ik me toch een partij afgezeken. Lekkere veilige plek is dit, zeg.
Het is geen gulden regel, maar over het algemeen verdienen hoogopgeleiden (mag ik dat nog wel zeggen hier?) meer dan laagopgeleiden.
Je mag ook gewoon respectvol me uitleggen waarom mijn kijk niet klopt, he, bereik je denk ik nog meer mee ook.
Dit forum is ook geen veilige plek, heb geen idee waarom mensen dat zo vaak lijken te denken.
Misschien ben ik wel Hans van 81, weet je toch niet.
Neeeeeee! Kom maar door met de preek, mensen.