Ik vind het verschrikkelijk, maar als je dit leuk vindt kan dat toch gewoon het hele jaar? Lekker vrolijk is altijd goed.
Moet je dan in de herfst van pompoen borden eten? Of waarom kan dit niet het hele jaar door?
Volgens mij zie je elk jaar rond de lente/Pasen soortgelijke serviezen
Wat mij betreft niet, ik vind pompoenborden ook niks.
Alsof het is geschilderd bij een kinderpartijtje.
Ik heb dit ook of tenminste net zoiets bij de Oral B tandpasta. Mijn slijmvliezen lijken een soort van op te lossen, althans ik denk dat het dat is. Als ik daarmee gepoetst heb voelt het ook heel raar aan in mijn mond en de volgende ochtend of later op de dag heb ik stukjes wangslijmvlies los in m’n mond. Heel goor. Mijn vriend heeft het niet en ik heb het ook bij geen enkele andere tandpasta.
Edit: lees nu het stukje van @Infidel, is dus inderdaad slijmvlies
Ik heb net gegoogled en het schijnt inderdaad een ding te zijn dat o.a. bij oral b voorkomt.
Echt van die Hema vibe borden. Vind het er wel leuk uitzien. Maar zou het zelf nooit kopen, spuuglelijk vind ik veel te overdreven.
Denkbeeldig scenario: iemand die veroordeeld is tot 20 jaar cel, heeft er x aantal jaar van gezeten, wil euthanasie vanwege ondragelijk mentaal lijden, mag dit van jou?
- Nee eerst je celstraf uitzitten, daarna ben je vrij om dood te gaan
- Ja, je hebt dezelfde rechten als iedere andere burger en mag dood wanneer jij het wil
0 stemmers
Ik denk dat als iemand dat echt wilt, dat diegene zèlfs in de gevangenis wel een manier kan vinden. Dan maar beter op die manier dan op een andere manier waardoor wellicht medewerkers getraumatiseerd raken.
Idk kan me voorstellen dat als Michael P ineens dood in zijn cel hangt de bewakers een feestje vieren.
Ja oke legit, bedoel ook niet persè dat ze zullen rouwen. Maar waarschijnlijk zie ik gewoon een heel onrealistisch Amerikaans scenario voor mij
Ik vond deze lastig maar uiteindelijk is zo’n mens toch alleen maar geldverspilling, als ie dood wil, go ahead.
Ja het is hier in Nederland en Belgie waarschijnlijk ondenkbaar. Maar toch op sommige plekken in de wereld niet.
Ben jij voor of tegen de doodstraf?
- Voor
- Tegen
0 stemmers
Ik heb het altijd al ‘kinderachtig’ gevonden. “Oh jij dood mij, dan doe ik dat ook!!” Hou es op sukkels
Je gaat een heel lekker toetje eten. Welke lepel pak je? Waarom?
Ik vind die zware dunne lepel geweldig want hij is niet scherp en glimt goed en omdat ie zo zwaar is ligt ie lekker in de hand.
- Nee
- Ja
0 stemmers
Als iemand die mij dierbaar is vermoord zou worden, dan zou ik er meer voldoening uithalen als de moordenaar gewoon levenslang zou hebben en dus levenslang bewust is van wat hij/zij gedaan heeft.
Ja in mijn familie is dat gebeurd, ik was nog jong, 15/16. Ik
Ik denk niet dat iemand die intens rouwt over een moord dat dat ook maar enigzins helpt. Ik kan niet voor ze zelf spreken maar het lijkt me eerder verspilde energie. Achter slot en grendel is beter voor gore pedofielen, serial killers etc. Maar ja blijft altijd lastig.
Ik denk niet dat levenslang per se voor bewustzijn zorgt eigenlijk. Ik vind dat gevangenisstraffen ook vooral functioneel moeten zijn, zodat iemand behandeld kan worden of voor ieders veiligheid uit de maatschappij gehaald kan worden. Maar dat hele vergeldingsding geloof ik niet zo in, het lost zo weinig op. En voldoening ga je toch niet voelen als je dierbare vermoord is.
Ben jij vroeger in verkeerspark Assen geweest? Ik heb daar zulke warme herinneringen aan haha, ik werd een keer omgeroepen vanaf die verkeerstoren van ‘nou, auto 197 rijdt wel heel goed zeg’. Mijn week kon niet meer stuk.
- Ja, wel eens geweest, vond het leuk
- Ja, wel eens geweest, vond het stom
- Ken het wel, nog nooit geweest
- Ken het niet
- Ik ben er pas nog geweest
0 stemmers
Ja ik ben hier als kind 1 of 2 keer geweest en ik vond het geweldig! Voelde me helemaal volwassen en cool in zo’n auto haha