Durf te vragen #7

Ja, dus dan moet je de auto ook overschrijven @Zoekend
Maar daar is ongetwijfeld ook een loophole voor

4 likes

“Er zijn wel enkele uitzonderingen. Bijvoorbeeld bij partners die op hetzelfde adres wonen. Je kunt bij het aanvragen van een autoverzekering ook direct aangeven dat de eigenaar niet de regelmatige bestuurder is. Verzekeraars accepteren in dit soort situaties je aanvraag sneller, omdat de premie wel wordt berekend op basis van de gegevens van de persoon die het meeste rijdt. De premie is altijd gebaseerd op de regelmatige bestuurder. Het is belangrijk aan te geven wie de regelmatige bestuurder is en wie de eigenaar is van de auto.”

2 likes

Ja precies

2 likes

Nee zo was het idd wel, zij weigerde in eerste instantie en heeft nu veel spijt maar begin maar eens te zoeken :sweat_smile: vind het wel sneu voor haar

1 like

Ik heb wel een schrijftoets voor de Rechtspraak gedaan, weet niet of het dezelfde is hoor, maar stuur maar pb!

Weer ff niet welk topic dit hoort maar weet iemand een goed alternatief voor deze sweet chili pindakaas van me kitchen? Lijkt uit de handel, rondje googelen levert nog niks op
IMG_7852

3 likes

Surinaamse pindakaas? Daar zit ook peper door.

2 likes

Bij de pindakaaswinkel (die van Rotterdam) hadden ze een tijdje terug ook een sweet chilli, weet niet of die nog in het assortiment zit

2 likes

Is die ook zoet?

Zie daar wel een met chili peper en citroengras maar dat lijkt me toch anders

1 like

Ja. Ik weet niet hoe die van mr kitchen is.
Surinaamse pindakaas is te koop bij toko’s en Turkse supermarkten. Vandaag een pot van 375 gram gekocht voor 3 euro.

4 likes

Top, dan ga ik die proberen. Dankjewel!

1 like

Ik zou het echt geen moeite vinden dus laat maar weten moest je van gedachte veranderen.

Zeker doen! Ga dan een beetje vroeg op de dag want rond lunchtijd heeft de buurt de zaak meestal al leeg gekocht. Zo goed zijn de croissants dus, ook de gewone mens koopt daar. Als je op vrijdag of zaterdag gaat hebben ze ook gebak enzo.

2 likes

Ik ben opzoek naar iets om mijn parfums leuk op uit te stallen, het moet er leuk uitzien en niet te moeilijk in elkaar te zetten zijn. Nu kwam ik onderstaande stellingkasten tegen en dat moet denk ik nog wel gaan qua montage, maar zie bij dit soort kasten vaak dat wordt aangeraden om ze aan de muur te bevestigen ivm kantelgevaar. Dat wil ik echter liever niet. Zou het bij deze kasten erg uitmaken als ik ze niet voor extra versteviging aan de muur vastmaak denken jullie?

2 likes

Heb je kinderen die er op kunnen klimmen? Dat is de voornaamste reden dat dat in de handleiding staat, ik heb geen enkele kast ooit vastgezet tot ik een mobiel kind had.

1 like

Haha nee! Goed om te weten dat die waarschuwing voornamelijk daar voor is :stuck_out_tongue:

1 like

Ohja fuck. Moet nog steeds die kasten vastzetten.

2 likes

Ik ben de naam kwijt van iemand die online vintage sieraden verkoopt. Ze laat meestal haar hand zien met allerlei ringen. Ze verkoopt ze via haar website. @Radio ik kan me vaag herinneren dat jij ringen vab haar hebt.

6 likes

Lindasopal?

3 likes