Mijn vriend was taxichauffeur naast zn studie geneeskunde. Hij reed tussen zijn afstuderen en zn eerste baan als arts ook nog even voor wat extra geld, maar moest toen eerst voor een EHBO refresher
Oftewel; telt niet
Nee maar ik zit er wel aan te denken om m’n EHBO diploma te halen. Ik had pas een situatie waarin iemand onwel werd en het is allemaal goed afgelopen en er waren anderen bij die wisten wat ze moesten doen, maar ik had gewild dat ik ook wat bekwamer was geweest
In de zoekbalk staat naast de zoekopdracht ook een soort vlag/vaandel. Als je daar op klikt blijft hij in je zoekopdrachten staan. Anders verdwijnen ze inderdaad
Proef jij het als iemand gekookt heeft met dure olijfolie vs supermarkt olijfolie?
- Ja dat proef ik
- Nee dat proef ik niet
- Hmm alleen in salades ofzo
0 stemmers
Klaag jij veel over dat je hooikoorts hebt?
- Ik heb geen hooikoorts
- Ja dat doe ik
- Nee ik heb het hier nooit over
0 stemmers
Tenzij iemand vraagt goh waarom zie je eruit als een blobvis dan zeg ik ja hooikoorts maar niet uit mezelf
Ik vond het tijdens mijn stage en daarna even stressvol en vermoeiend dus wat dat betreft gaf het wel een goed beeld van het werkveld haha
Stagiaires op mijn stageplek werden gezien als bezuiniging dus je deed echt de ultieme kutklusjes en leerde amper wat bij voor een vergoeding onder de 2 euro per uur. Ben nog steeds boos
Ik vond het vooral afschuwelijk aan mijn stages dat ik zo weinig zelfstandig mocht en dat ik alles 6 keer moest laten nakijken
Gestopt met de stage en de gehele opleiding en iets totaal anders gaan doen.
Blobvis 🥹😭. Perfecte beschrijving, die ga ik ook gebruiken
volgens mij is dit echt oooveral zo echt niet normaal
ben benieuwd (als je meerdere stages hebt gelopen zoals ik kun je vanalles kiezen), ik heb zelf echt 3 onbetaalde fulltime stages gelopen en bij 1 minimale vergoeding gekregen
- ik heb een onbetaalde fulltime stage gelopen
- ik heb een stage gehad waar ik veel geleerd heb
- ik heb een stage gehad waar ik weinig geleerd heb
- ik heb een stage gehad waar ik uitgebuit werd
- ik heb een kleine stagevergoeding gehad
- ik heb een flinke stagevergoeding gehad
- ik heb een stage gelopen waarbij ik volledig meedraaide
- ik heb een stage gelopen waarbij ik alleen stomme klusjes moest doen
- ik heb een baan aangeboden gekregen bij mijn stage
- ik heb een stageplek gekregen vanuit mijn opleiding
- ik moest zelf een stageplek zoeken
- ik heb nooit stage gelopen
0 stemmers
edit: bij de stomme klusjesstage was ik wel na 2 weken weg want die man gaf me huiswerk mee op vakantie en in het weekend
Ik moest zelf een stage zoeken, maar school had wel een vacature lijst met allerlei bedrijven en functies en keken je cv en motivatiebrief na als je het vroeg. Dus semi zelf semi school.
Heb jij een “verward persoon” in je directe (leef) omgeving?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn stagebegeleider stopte ermee en toen had ik voor 2/3 van de stage niet echt een stagebegeleider meer lol, dus niet zoveel geleerd nee
Tja, coschappen, geen vergoeding want het was geen stage. Wat het dan wel zou zijn?? Ik weet het nog steeds niet. In ieder geval niet de fijnste jaren van mn leven
Geen stagevergoeding, maar mocht toen wel op kosten van de afdeling elke dag lunch kopen in de kantine. Vond ik echt chill.
Ja 31
Ik heb bij één stage een in mijn ogen flinke vergoeding gehad, maar dat is natuurlijk relatief.
Zo’n 15 jaar geleden en kreeg toen 300 euro per maand. Die daarvoor kreeg ik 150, dus ik vond dit echt veel. En ik mocht ook kosteloos een weekend mee naar Oerol waar alles was verzorgd.
Wat ik vooral bijzonder vond was dat bij mijn Lio ik precies nul euro kreeg en een klasgenoot die op een andere school dat deed een volledig salaris. Er was (in elk geval toen) niks voor geregeld, het was volkomen afhankelijk van de school waar je afstudeerde
Ik heb de lero gedaan. Ik kreeg niet betaald tijdens mijn lio, studenten die les gaven in tekort vakken wel…