Toxic me vindt wel dat de range waarbinnen ik dat gedrag laat zien acceptabel is
heb jij Gone Girl gezien?
- Ja maar meh
- Ja goede film
- Nee geen interesse in
- Nee wil ik nog wel
0 stemmers
I looove die film. Zeker 6 keer gezien ondertussen.
Jaaa! Echt zoân film die lekker makkelijk wegkijkt, maar toch een goed verhaal heeft.
Ach so. Ik wist niet dat blij zijn met een zitplaats als âcool girlâ gedrag gezien werd, ik zal erop letten
Edit: ik schreef dat ook alleen als verduidelijking waarom ik op âgeen last vanâ gestemd had, was op dat moment de enige. Kan me heel goed voorstellen dat het vervelend/intimiderend is als zoiets gebeurt, het gebeurt mij alleen dus nooit.
Hebben jullie ook dat je soms als je simpele werktaken moet doen (mails beantwoorden, iets repetitiefs of administratiefs) je je beter kunt focussen met je laptop op de bank met een simpel tv-programma aan?
Herkenbaar?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het lijkt wel alsof mijn hoofd dit soort taken zo saai vindt dat ik mezelf er op mân normale werkplek niet toe kan zetten, terwijl als ik thuis zit en met een half oog iets kijk/luister ik er zo doorheen ga.
Zelfde met was vouwen, afwassen en al die interessante dingen, beetje afleiding en je bent zo klaar
Ik leef met de tv aan. Werk, koken, huishouden⊠nooit de radio (oké af en toe een podcast) maar altijd tv/youtube/streamingdienst aan hier.
Ja daar zet ik meestal een podcast bij aan! Maar dat zijn dan fysieke klusjes en dan vind ik het logischer. Nu ben ik eigenlijk ook mentaal aan het multitasken doordat ik en probeer een tv-programma te volgen en bijv. mailtjes te tikken.
Met een echt interessante podcast ofzo wel, met een willekeurig simpel programma zeker niet. Ik vind dat juist heel irritant
Oh nee, bij alles waar tekst bij komt kijken kan ik echt niet nog meer tekst (via een podcast of programma) aan.
Bij huishoudelijke taken vind ik dat wel heerlijk.
Net als studeren, sommigen kunnen dat het best in stilte en anderen hebben graag wat gekwebbel of muziek aan
Ik heb wel eens ergens gewerkt waar ik gegevens moest inkloppen en dan was er nul omgevingsgeluid nou dan heb ik er geen vaart in hoor dus ik begrijp je helemaal!
Koop jij weleens kleding voor jezelf op Vinted?
- Ja
- Zelden
- Nee
0 stemmers
Ben je daar dan blij mee?
- Ja maar ik doe goed onderzoek
- Ja maar ik ben snel tevreden
- Soms
- Nee ik doe toch wel vaak een miskoop
0 stemmers
Heb je een succesvolle Vinted-tactiek?
- Nee
- Ja, namelijk
0 stemmers
Ik heb heel veel zoekopdrachten opgeslagen voor de merken die ik zoek en de maat. Elke dag scrol ik even door die lijst om de nieuwe advertenties te bekijken, zo heb ik al heel veel mooie dingen gevonden. Ik koop voor mezelf zoân 80% op Vinted, voor mijn kind nog meer. Ik koop echt zelden nog helemaal nieuw. De truc is wel dat je goed moet weten wat je zoekt, wat je er aan uit wil geven en dat je geen haast hebt.
Ik koop alleen maar in mân eigen stad dan betaal ik geen verzendkosten.
Ik koop vrijwel alleen dingen die ik âkenâ, dus een kledingstuk dat ik al wel eens gehad heb (maar versleten/andere kleur), of gepast heb, of een merk dat ik heel goed ken.
Echt totaal onbekende dingen durf ik niet goed aan, je weet dan toch niet hoe het valt en voelt, en dan kan het tegenvallen.
Tactiek is vooral veel geduld hebben ik heb zoekopdrachten uitstaan voor specifieke spullen, ik bestel eigenlijk nooit zomaar iets dat me vanaf het plaatje leuk lijkt of zo. Ik bedenk van te voren precies wat ik wil en ga daar naar op zoek.
Duurdere merken waarvan je de kwaliteit en maatvoering al kent kopen, en afmetingen vragen aan de verkoper. Tot nu toe gaat dat (bijna) altijd goed. Heb alleen een keer een trui met onmiskenbare rookgeur ontvangen.
Kan ik mijn opgeslagen zoekopdrschten ergens terugvinden? Of is het alleen dat lijstje als je in de zoekbalk klikt? Als ik een paar keer iets anders zoek, verdwijnen de opgeslagen opdrachten namelijk weer uit dat lijstje.
Heb jij je EHBO en/of BHV diploma? Moet wel nu nog geldig zijn, dus niet 10 jaar geleden eens gedaan
- EHBO
- BHV
- Geen van beiden
0 stemmers
Tja geen officiële EHBO cursus maar ben arts dus kan/mag/moet wel EHBO verlenen, telt dat ook?
Haha ja tuurlijk. Ik heb dus recentelijk een EHBO cursus gedaan voor werk, dus vandaar de poll. Maar vraag me af hoeveel ik nog weet als het er echt op aan komt