Dat bedoel ik niet
Nee want rijk door fakking bitcoin ik gun het hem ook echt niet (omdat hij een seksist is niet per se door de bitcoin maar dus wel een domme jongen)
Mn ex heeft me in een periode toen ik in het ziekenhuis lag behoorlijk in de schulden gestoken op mijn naam bij oa Wehkamp. Kwam ik pas achter toen we uit elkaar gingen. Ik wilde per se op mezelf blijven/gaan wonen dus heb toen 3 jaar lang heel krap geleefd om dat af te kunnen betalen. Als in op zaterdag eind van de dag naar de markt om restjes groenten op te kopen, daar een grote pan soep van koken en dan 5 dagen leven van soep + brood en ontbijt overslaan. Vond het ook heel cringy dat ik in die periode heel veel complimenten kreeg over hoeveel ik was afgevallen. Thanks, dat heet blut zijn.
Wel 3 jaar later van mān schulden af gekomen daardoor
Er werd gevraagd of je iemand kende die hoogopgeleid is en die veel verdiend.
Niet ken jij iemand die veel werkt en veel verdiend. Dat hij ook heel veel uren maakt had ik er dus niet bij moeten zetten.
Wow wat bizar heftig
Als je leest over Amalia die vanwege de dreigingen een jaar in Madrid heeft gewoond, wat denk je dan o.a?
- Jemig is dit nieuws, lekker belangrijk
- Good for her
- Sneu dat het nodig is
- En dat van onze belastingcenten !!1!
- Ik denk hier helemaal niks van
- Ik denk nog iets anders
0 stemmers
Toen ik als peuter naar Nederland kwam wilde ze me gedwongen laten opnemen omdat ik zo ernstig ondervoed was. En ik kan me herinneren dat ik als kind wel eens stiekem tandpasta at omdat ik honger had. Ik heb mijn hele jeugd ook behoorlijk ondergewicht gehad maar nooit het idee gehad dat ik te weinig eten kreeg omdat de omstandigheden waarin ik opgroeide voor mij normaal waren en je er ook aan went.
Als je habbo credits meerekent wel
Vroeger in armoede opgegroeid, regelmatig met een knorrende maag naar bed gegaan omdat er geen avondeten was of te weinig
Regelmatig geen ontbijt of lunch mee naar school
Als ik weleens voorbeelden uit mijn jeugd deel met mensen, geloven ze 8 van de 10 x niet dat dit echt in Nederland kon en kan. Maar ja, zulke armoede bestaat echt en ook in nl.
Ik heb op de middelbare school een keer mijn spreekbeurt gedaan over armoede in Nederland en kreeg een onvoldoende omdat armoede volgens die docent niet bestaat in Nederland. Echt om te janken dat er nog steeds mensen zo denken. En als ze het al inzien krijg je van die drogredenen waarom die mensen het zelf schuld zijn.
Nee, maar soms bleek het zo te zijn maar was niet relevant want ik doe min of meer aan 50/50 shit dokken
Waar ik op cringe is het een partner zoeken met gelijke intelligentie alsof je met een mboāer geen goede gesprekken kunt voeren. Ik snap echt niet hoe je zo āintelligentā kan zijn en dan zo generaliserend kunt denken
Ja, op zich wel. Maar we waren ook gewoon jong en onverstandig en ondanks de staat waar ik in was had ik ook vragen moeten stellen over hoe ons hele huis laminaat en meubels en apparaten had gekregen in de tijd dat ik in het ziekenhuis lag (gingen precies die weken op onszelf/samenwonen). En toch is het ook nog steeds een hele goede vriend van me. We hebben de schulden gesplitst toen we uit elkaar gingen. Hij kreeg de creditcardschuld die op zijn naam stond (waar ik ook niks vanaf wist), was evenveel.
Kan jij je haar mooi stylen?
- Ja, ben een pro
- Ja, maar een paar standaard kapsels
- Niet echt, maar het ziet er prima uit
- Nee wtf moet ik met mijn haar
0 stemmers
Hoef het alleen maar te borstelen en dan zit het prima, hoe meer ik ermee doe hoe minder het vaak zit
Ik kan niet eens een paardenstaart maken.
En de laatste keer dat ik een haarstijl uit probeerde waarin meerdere elastiekjes involved waren kon ik een stuk van mijn haar afknippen omdat het heeeelemaal vast zat
Nee, daarom heb ik het gemillimeterd.
Hierom laat ik het altijd vlechten door mijn man, ziet het er nog wat beter uit.
Het is nu eenmaal zo dat je voor een bevredigende combinatie daar niet te veel in moet verschillen. Wat veel minder geldt voor allerlei andere eigenschappen.
Trouwens, je haalt nou wel weer opleidingsniveau en intelligentie door elkaar.
Ik geef ongezien de voorkeur aan een slimme mbo-er boven een minder slimme hoogleraar. Of ja ongezien, als ze verder een even leuk hoofd hebben.
Een paar is wel overtrokken, want kan maar 1 kapsel en dat is dankzij de Dyson airwrap. Kan geeneens een mooie staart maken, laat staan mooi opsteken/ vlecht etc. Maar zodra die Dyson stuk gaat koop ik meteen een nieuwe.