Niet omdat ik een irritante droom had maar wel een nachtmerrie. Heb een keer ipv mijn toenmalige vriend de muur gestompt lol (instant karma).
Heb een keer een klap gekregen van mijn man. Hij droomde dat ik uit bed viel en wou mij vastgrijpen maar sloeg me in mijn gezicht. Was op vakantie en sliepen in een heel smal bed haha
Ik heb toen een vriendin bleef slapen na mijn verjaardag schijnbaar in mijn slaap ‘ga uit mijn bed, bitch’ tegen haar gezegd.
Heb jij mensen wel eens opgelicht in een spel dat je speelde, habbo, gosupermodel, stardoll, neopets, weet ik het?
- Nee maar speelde het wel
- Nee speelde het ook niet
- Ja
0 stemmers
Ik op habbo oeps, nooit echt mensen hun hele account leeggetrokken of gehackt ofzo (vond ik net te ver gaan), maar wel samen met een vriendinnetje stoelendans oid organiseren en dan allemaal meubels of cr als inzet casseren terwijl ja je zou toch niet winnen sorry.
Als ik bijvoorbeeld een mooie blazer wil zoek ik net zo lang door tot ik iemand heb gevonden die er direct 4 a 5 verkoopt. Zal nooit zomaar diverse items bij verschillende personen bestellen want dat vind ik gedoe. Vaak heeft zo’n persoon dan ook andere leuke kleding dat ik erbij kan gooien en dan ben ik weer helemaal klaar voor een half jaar.
Zeggen dat anderen alleen in onze kamer mochten als ze meubi gaven en dan wegsturen
Rijst:
- Stokjes
- Grote lepel
- Kleine lepel
- Vork
0 stemmers
Ik had van die nachten dat ik van die soort halve hallucinaties had van ratten in mijn bed. En toen ben ik weleens van de schrik mijn bed uitgevallen en tussen mijn nachtkastje en mijn bed terechtgekomen. De volgende dag wist ik hier niks meer van totdat ik dat kastje helemaal een meter verder in de kamer zag staan en mijn vriend vroeg wtf ik aan het doen was die nacht
Ork ork ork, rijst eet je met een LEPEL
Lach jij mensen uit als ze rijst met een vork eten?
- Altijd
- Vaak wel
- Ik eet rijst met een vork
0 stemmers
Mn vader elke keer weer opnieuw als ik daar eet, maar andere niet
Wat is je minst favoriete bestek/manier om eten mee naar je mond te brengen?
- Vork
- Lepel
- Stokjes
- Handen
0 stemmers
Ik haat lepels, maar met soep moet het wel.
Ja zo een groot metalen vlak voelt onaangenaam. Daarom ook met yoghurt of cornflakes of zo altijd een klein lepeltje.
Love lepels, daarmee kan ik de grootste hoeveelheid naar binnen werken.
zo’n chinese lepel
Ik eet alles met een theelepel haha
Ik vind brood eten met mijn handen zo lekker, zeker als je ook stukjes kunt afscheuren en bijvoorbeeld dippen. Zo zonde als iemand een stokbrood in van die schijfjes gaat snijden vooraf
Maar ook een boterham of broodje eten (ja een boterham en een broodje zijn twee verschillende dingen) met mes en vork vind ik echt afdoen aan de ervaring.
@Luzarl brood niet toch haha
Nee dingen die met een lepel moeten
Jouw reactie?
0 stemmers
Edit: ja sorry maar gewoon het idee dat Rusland Babytv hackt vind ik zo grappig
Maar dat is een minder grappige headline