Stel je persoonlijke vraag #49

• Er werd ook vooral rond mijn 12 - 15e naar mij getoeterd
  • Bij mij ging het tot een veel latere leeftijd door
  • Er werd nooit naar mij getoeterd
  • Er wordt nog steeds vaak naar mij getoeterd

0 stemmers

Ik vind dit echt fucking ziek. Maar ik hoop dat het komt doordat de samenleving is veranderd op het moment dat wij ouder werden. En dat mannen dus niet echt alleen maar naar tienermeisjes toeteren. :cry:

1 like

Bleef het maar bij toeteren :sob:. Tussen m’n 8e-12e meerdere keren benaderd door kinderlokkers, gelukkig altijd kunnen wegkomen.

Maar in mijn geval komt dat omdat ik toen 5 dagen per week 15 km naar school fietste en ik nu hooguit 2 keer per week 2/4 km fiets.

1 like

Het was zo erg dat het zelfs mn ouders opvielšŸ™ dan fietste ik als 14 jarige naast mn vader of moeder en durfden mannen zelfs vieze opmerkingen te maken of te toeteren

2 likes

Mischien nog 1 optie erbij. Bij mij was de piek van 15 tot 21 zo. Dus niet veel later maar ook niet tussen 12-15. En daarna nam het drastisch af

14 likes

Alleen als ik korte broeken en rokken draag :fu:

1 like

Ik heb dit alleen in Rotterdam. Echt verder nergens. En trust me, ik ben geen hottie hoor.

8 likes

Ik was op vakantie met mijn dochter van 4 in Thailand en toen wilden volwassen mannen met haar op de foto :sob:

Maar je kunt afvragen waarom, volgens mij spoort de gemiddelde vent sowieso niet

2 likes

Doet me denken aan dat ik een keer een potloodventer heb meegemaakt :nauseated_face:

Wat heb je wel eens meegemaakt?

• Kinderlokker
  • Potloodventer
  • Ander raar persoon waarvan je ouder zei dat je moest opletten

0 stemmers

Doet me denken aan toen ik 15 was en op Pinkpop. Kwam er opeens een man van waarschijnlijk ergens in de 40 naar me toe met z’n fotocamera en zei dat hij een mooie foto van me had gemaakt en vroeg netjes toestemming aan me of hij de foto mocht houden of moest verwijderen.
Het was een foto van enkel m’n kont.

3 likes

Godverdomme why are men

5 likes

6 euro per maand betalen om video’s van je favoriete youtuber te bekijken, de video’s zijn niet meer gratis te zien

• Geen probleem
  • Dat zou ik niet doen
  • Ik heb geen favoriete youtuber

0 stemmers

2 likes

Het paar YouTubers dat ik consistent volg laadt überhaupt maar eens per maand video’s ofzo lol. Ik zou voor die video’s op zich wel betalen, maar een abonnement (ook goedkoper dan 6 euro/maand) lijkt me niks.

2 likes

Mijn ā€˜favo’ youtuber publiceert alleen nog workouts op haar eigen app. Betaal ik 11,99 per maand voor :woman_shrugging:t4:

3 likes

Ik heb door de jaren heen regelmatig voor Patreon betaald en vind dat eigenlijk geen probleem wanneer iemand echt goede video’s maakt. Contrapoints idd of andere mensen die video essays maken.

Dit is vast naar aanleiding van Watcher of niet? Ik volg ze niet maar vind het echt een domme move om dan helemaal van YouTube weg te gaan. Zo maak je je eigen werk onzichtbaar voor mensen die je nog niet kennen en diehard fans houden na een jaar ook wel op met betalen. Ze hadden ook al Patreon las ik, dus waarom.

1 like

Ja klopt inderdaad! Ik kijk zelf niet naar Watcher maar het lijkt mij ook geen verstandige zet, ben benieuwd of het rendabel is voor ze. Ze krijgen veel kritiek in ieder geval

1 like

Is het jouw droom om naar New York te gaan?

• Ja lijkt me geweldig
  • Is niet m’n droom maar lijkt me wel leuk ja
  • Nee ik hoef daar niet heen
  • Het was ooit m’n droom en ben er dus al geweest
  • Ben er al eens geweest en het was stom
  • Ben er al eens geweest en het was leuk

0 stemmers

Kijk je weleens series terug die vroeger populair waren?

• Nee ik kijk alleen nieuwe series, vind ik veel leuker
  • Ja dat doe ik weleens
  • Ja ik kijk alleen maar series van vroeger
  • Nee dan krijg ik een error omdat alles er anders uit ziet en het niet meer klopt met hoe het nu is

0 stemmers

ik nu met satc

1 like

Ik ben er wel eens geweest en vond het toen niet leuk. Maar nu 10 jaar later zou ik het nog wel een keer willen, maar niet per se een droom

3 likes

Ik zit nu in Fleabag

4 likes