Op vakantie met je werk (op kosten van de zaak):
- Leuk
- Neutraal
- Niet leuk
- Wordt aangeboden, doe ik (weleens)
- Zou ik doen als het wordt aangeboden
- Wordt aangeboden, doe ik niet aan mee
- Zou ik niet doen als het wordt aangeboden
0 stemmers
Op vakantie met je werk (op kosten van de zaak):
0 stemmers
het ligt er een beetje aan, zet je die dan neer of pak je dat doosje uit je tas en neem je dan zelf een zakje daaruit en doe je het dan weer je tas in? want dat vind ik wel ongemakkelijk haha. als ik zelf duurdere thee meeneem zet ik dat gewoon neer en als iemand anders er ook van pakt boeie
Bij staat het in mijn la en pak gewoon een zakje als ik thee maak
Met deze collega’s op reis geen denken aan. Met hen 8u op kantoor zitten is al meer dan genoeg.
Met ex-collega’s meteen zonder twijfelen.
Ik neem vaak gewoon drie losse zakjes mee
En de koffie is ook niet te zuipen die haal ik ook to go (en met mij vele anderen)
Als het geen vakantiedagen zou kosten, primaaa
Ik heb een theepotje met losse thee op mn kantoor staan
Ik ben geen groot theedrinker, maar als ik het drink wil ik geen gore thee.
Als je ze niet wil, stuur ze maar door. Zolang het zwarte thee zonder gekke smaken is, ben ik niet kieskeurig
Alleen op tiktok. Regenboogvlag.
Stel je partner (met slaapproblemen) is in slaap gevallen op jouw hoofdkussen, het andere hoofdkussen is hoog en hard en totaal niet je ding. Maak je diegene wakker om van kussen te wisselen?
0 stemmers
(mijn dilemma gisternacht)
Kussen van mijn partner is net een baksteen zo hoog en hard als dat ding is. Hij zou ook nooit in slaap kunnen vallen op de mijne, waar hij ook slaapt… hij neemt die baksteen mee.
Maar ik zou dan wel zonder kussen slapen. Wakker maken vind ik zielig.
Op Twitter (maar daar doe ik amper nog wat mee sinds Elon) heb ik een Europese unie vlag achter mijn naam staan.
Ik switch wel maar mijn vriend slaapt altijd binnen 10 seconden weer dus dan is het niet zo erg haha
Oeps sorry las over slaapproblemen heen. Dan zou ik m wel laten liggen
Heb jij een boekenkast in de woonkamer?
0 stemmers
(Las net dit en dacht valt wel mee toch: https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/helaas-staat-in-vrijwel-geen-enkele-huiskamer-nog-een-boekenkast~b5d1de1e)
Ik geef gewoon door dat ik clipper en pukka thee wil. We hebben maar 2% loonsverhoging gekregen, dus ik vind dat ik er recht op heb haha. Soms neem ik de theezakjes zelfs mee naar huis
Haha ik doe dit standaard. Heb thuis allemaal lekkere losse thee, dus die neem ik mee. Andere theesmaken aanvragen is bij ons ook een heel gedoe en wordt meestal afgekeurd.
Hup naar ‘t gierig topic jij
Ik zou echt niet kunnen bedenken wat daar raar of apart aan is
Laat jij boodschappen thuis bezorgen? Dus dingen zoals Picnic, Jumbo, Albert Heijn etc.
Geen maaltijden.
0 stemmers
Vorige week voor het eerst gedaan. Doe normaal gesproken altijd m’n boodschappen gewoon in de supermarkt, want heb er verschillende in de buurt en dichtbij en ga regelmatig gewoon in de avond na werktijd (supermarkten open tot 9 of 10), dus het is niet echt broodnodig ofzo om boodschappen thuis te laten komen.
Maar wtf ik voelde me helemaal een luxepaard zeg, boodschappen aan huis . Wil dit wel vaker