Stel je persoonlijke vraag #49

Ik deed het nooit, maar ik ben tegenwoordig helemaal fan. Ik doe nauwelijks nog impuls aankopen, de houdbaarheidsdata van de producten liggen over het algemeen veel verder dan in de winkel, ze nemen je statiegeld mee en uiteraard ik hoef niet meer naar de supermarkt.

Ben ook iedereen in mijn omgeving het aan het aanraden als ze klagen over boodschappen doen oid. Ik bestel bij AH trouwens, daar deed ik altijd al boodschappen.

9 likes

Ja! Woon sinds kort drie hoog zonder lift. Ben alleen met een jong kind en de weekboodschappen waren zo’n gedoe elke keer, dat ik mijzelf deze luxe gun haha. En t is over het algemeen nog goedkoper ook omdat ik alleen koop wat ik nodig heb :grin:

5 likes

Jaa echt fijn he? Ik ben helaas niet georganiseerd genoeg voor de albert heijn, maar picnic vind ik ideaal! Geen gesjouw meer, geen statiegeldflessen hoeven wegbrengen, gewoon chill tijdens het koken kunnen kijken wat je nog in je voorraadkast hebt en wat je nog nodig hebt.

Soms is formaat wel lastig inschatten en blijk je ineens een miniflesje ketchup besteld te hebben:

5 likes

Haha deze thee moet echt gewoon afgeschaft worden. Ik denk dat om deze reden veel oudere mensen geen thee lusten omdat ze dat herinnerd aan deze thee.

Heb jij de pickwick original english tea in huis?

• Ja maar vind ik niet lekker
  • Nee
  • Ja en vind ik lekker

0 stemmers

1 like

Ik heb dat juist in huis voor een paar mensen (ouderen ook toevallig) die dat dan als enige thee zien/lusten
Ik vind het zelf echt een mega saaie smaak

15 likes

Ik houd wel van een goede Engelse zwarte thee, maar die van Pickwick is echt :nauseated_face:

2 likes

Een betonnen gietvloer

• Mooi!
  • Prima voor in een bedrijfspand, niet voor in een woning
  • Nmsvpe
  • Lelijk

0 stemmers

Ik vind het niet lelijk, maar ik begrijp echt niet waarom zo veel mensen dit ineens in hun huis zouden willen. Zó kil. Bestaan er voorbeelden waarbij het wel sfeervol is ingericht?

4 likes

Ik zag laatst serieus iemand die zijn kookplaat had weggewerkt onder het aanrechtblad. Mocht je ook raden waar je precies je pan dan neer moet zetten (want de stickers die dat aangaven vond ze niet mooi dus ook weggewerkt).

7 likes

Ik heb een inbouwkast met deur waar alle boeken in staan, maar vind al die kleurtjes wel gezellig dus zit te overwegen om de deur eruit te halen. Maar het is ook een lekkere kast om andere rommel uit het zicht in te smijten dus ik zit in dubio

1 like

Jaa pas sinds kort want ik dacht dat het veel te chaotisch zou zijn maar dat is helemaal niet zo. Ik had het veel eerder moeten doen want het maakte de woonkamer af en het is zo veel makkelijker met boeken zoeken en pakken. Ik had alles in dozen super onhandig m

1 like

Ja of mensen met de boeken omgedraaid in de boekenkast (zodat je alleen de kant van papier ziet en alles dezelfde beige-witte kleur is).

Foto van Google

12 likes

Lijken net allemaal folders, al helemaal een kantoor sfeer

5 likes

Collega van mij heeft een gietvloer. Ze had bij de ingang een mat liggen en dat rubber trok dus in die vloer met een donkere vlek tot gevolg. Ook de plek van de kinderwagen gaf dus vlekken.

1 like

Oh wow, ik vind dit nog erger dan op kleur sorteren.

8 likes

Daarom heeft mijn boekenkast deels gesloten deuren. De bovenste planken zijn voor de boeken die het daglicht mogen zien en de onderste planken zijn voor chaos.

2 likes

Wat heb jij meer, tweedehands kleding of tweedehands meubels/interieur spullen

• Meer tweedehands meubels/interieur spullen
  • Meer tweedehands kleding

0 stemmers

En wat vind je leuker om tweedehands te hebben?

• Tweedehands meubels/interieur spullen
  • Tweedehands kleding

0 stemmers

3 likes

Het is vaak wel een beetje saai inderdaad. Vind het in een loft nog wel mooi, mara moeten dan wel echt iets van kleden liggen om het een beetje gezellig te maken. Bijna bij alle voorbeelden online is die vloer ook grijs/beige, maar vind het met een kleurtje dan wel weer wat hebben, zoals dit: https://nl.pinterest.com/pin/244883298474353633/

5 likes

Dit maakt me (weliswaar om verschillende redenen) net zo witheet als troosteloze tegeltuinen. Onacceptabel :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Ik vind dit wel tof, maar ik kan me alsnog niet voorstellen dat je in zo’n ruimte een hele zondag onder een dekentje wil cocoonen.

Ik zag bij iemand een mooie hoge pot/vaas voor de ramen. Ik ben benieuwd waar die van is.

Zou jij het oke vinden als iemand met die vraag aanbelt? Ik doe namelijk zelf bijna voor niemand de deur open tenzij ik mensen verwacht.

• Nee dankje
  • Ja kan wel maar liever niet
  • Ja prima

0 stemmers

1 like