β¬6 voor 1 youtuber zou ik wat veel vinden maar ik steun Jenny Nicholson en Lindsay Ellis op Patreon voor totaal $3 per maand en overweeg om Nebula te nemen want kijk ook graag Hbomberguy en Philosophytube.
Ik kijk Desperate Housewives. Was nooit verder gekomen dan het eerste seizoen. Zijn echt kneiterveel afleveringen.
Oh als je daar eenmaal in zit in dat verhaal is het echt heul goed!
Hoe leuk ik een serie ook vond. Ik kijk het nooit opnieuw.
Welcome to the OC bitch
Enige serie die ik ook meerdere keren zou kunnen kijken!
Murder, She Wrote!
Oh en soms houdt mijn moeder een Ghost Whisperer marathon en dat is genieten. Behalve wanneer haar man doodgaat en zijn geest in een andere man stopt en ze daarna een zoon krijgen. Nope, nope, nope.
Vorige maand moest ik veel reizen en dus veel wachten en heb ik in een maand alles van Girls gezien (voor de derde keer)
ik denk dat ik mezelf onderschat want kan even maar op 1 ding komen?
Prison Break en sex and the city kijk ik sowieso elke zoveel jaar opnieuw. Sex and the city vind ik gewoon zo heerlijk makkelijk wegkijken en ook is het gewoon een beetje escapism. Prison break is gewoon een comfort show voor mij omdat het me doet denken aan toen ik een domme tiener was met een Wentworth miller obsessie en dat ik dan met mijn vriendinnen slaapfeestjes hield en we het met zn allen gingen kijken . Kan het niet uitleggen maar ben gewoon even gelukkig en terug in die tijd wanneer ik het kijk. Verder kijk ik Frasier en Seinfeld ook regelmatig opnieuw, en heeft mijn vriend allemaal tekenfilm series van vroeger gedownload waarvan ik ook sporadisch een aflevering terug kijk zoals Dragonball z, Looney tunes, tom and Jerry, ed edd n eddy etc. haha. Soms is het gewoon makkelijker iets nostalgisch terug te kijken dan weer aan een nieuwe serie te beginnen die misschien weer stopt na 1 seizoen of waar ik dan weer helemaal in moet komen.
Eens per jaar is ook regelmaat!
Ik heb hobbyβs die een paar maanden duren. Dan investeer je er je in en dan verlies je je interesse.
Girls heb ik ook helemaal opnieuw gekeken een jaar geleden, geweldige serie!
Ik kijk Greys anatomy vanaf seizoen 1 echt heerlijk
Ik wilde gister weer prison break opnieuw kijken en toen zag ik dat ie van netflix was gehaald
Het staat wel op Disney dacht ik, ik weet niet of je dat hebt
Heb je Disney+? Daar staat ie nog op!
Ik kijk momenteel lost.
Stel: Je beste vriendin opent binnenkort haar eigen kledingboetiek. Jij gaat voor haar werken, omdat je wat anders wilt.
Dan blijkt dat ze op social media filmpjes a la Dejacque wilt gaan posten met jou als model. Doen?
- Ja, als ze me extra betaalt
- Ja, leuk!
- Ja, omdat ze dat zo graag wilt
- Twijfel
- Nee, ik wil niet met mijn hoofd op social media
- Nee, ik vind het vreselijk
- Nee, we gaan op zoek naar een andere manier om de kleding aan te prijzen
- Anders
0 stemmers
Ze had er ook een van meer dan 400 gepost die niet goed in elkaar zat