Wild spotten!
Hoe laat begin jij op zn vroegst op je werk?
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Anders
0 stemmers
En hoe laat ben jij op zn laatst klaar?
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Later
0 stemmers
Boetseren met klei. Ik kan er niks van maar wel ontspannend om te doen. En ook wel leuk als je zelf een (oerlelijke) kaarsenhouder bijvoorbeeld hebt gemaakt.
Maar als ik iets gepland heb tot 18u begin ik over het algemeen niet om 8u. Tenzij er plotseling iets met prio afgehandeld moet worden, maar anders begin ik gewoon later. Anders is het 7.45 tot 16u en tot morgen
Ik heb nog niet op mn werk gehuild om het werk of werkdruk ofzo, maar wel om/met collegaās die in heel verdrietige situaties zitten en ook weleens nadat een collega mij vroeg over privĆ© dingen die bij mij moeilijk zijn (vandaag nog ). Dat is ook echt zoān lieve vrouw die recht in je ziel kan prikken.
Heb duiken en skiĆ«n wel aangeklikt maar dat voelt minder als een hobby omdat ik dat niet elke week of maand doe ofzo (was het maar zoān feest ).
En eentje die ik in het lijstje mis: Dungeons & Dragons! Of valt dat onder gamen. Ik denk bij gamen aan videogames vooral. Ohja en zingen inderdaad. God wat mis ik dat, doe ik alleen nog gewoon zelf in de auto en thuis enzo maar vroeger wel opgetreden.
En als rare hobby die nog niet in het lijstje staat heb ik sindskort schieten. ( Op papier op een baan, never nooit op iets anders )
Kantoordagen zijn over het algemeen 9 - 5 en bij events wijkt alles af. Binnenkort moet ik 24 uur lang door, ben benieuwd hoe dat gaat.
Ik begin pas om 9:30/10:00 š„¹ En ben wel altijd weer om 16:30/17:00 klaar, echt luxe! Enige nadeel is dat ik heel slecht ben geworden in vroeg opstaan.
Ik heb een kantoorbaan waarbij ik redelijk mijn eigen tijden mag bepalen, als ik mn uren maar maak. Begin meestal tussen 8 en 9 en dan stop ik tussen 17 en 17.30, met soms een uitloop naar 18.
Sport kijken is echt mijn hobby! Maakt me bijna niet uit wat voor sport, kijk ook echt uit naar de Spelen in de zomer.
Leuk! Waar schiet je mee? Boogschieten lijkt me ook zo leuk om te kunnen.
Werk je dan korte dagen en wordt je betaald voor 6-7 uur of vertel me hoe want ik wil dit ook
11 tot 15/15.30 š«£
Bijna alle dieren zijn mn lievelings hahaha
Heb jij MƔxima op Videoland gezien, of clips?
- Ja
- Nee
0 stemmers
If so maakte de seksscĆØnes je ongemakkelijk, alsof je naar je ouders keek?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Welke zijn dat? Ik moest dat als kind bij een therapeut zeggen en dat werd opgenomen en toen zei ik een kat en een uil. LOVE katten nog steeds maar met een uil heb ik niks. Vind ze wel fascinerend maar om dat nou een lievelingsdier te noemen, nee.
Ik heb echt mega veel alpaca meuk
Gatverdamme haha ik weet idd dat jij van spinnen houd. Ik heb er nog een lichte fobie voor dat ik me dat echt heel slecht kan voorstellen. Tijger is idd wel geweldig, en ook zo mooi.
De uil kwam denk ik omdat ik die in het echt random zag toen ik alleen terug naar huis fietste als kind en al in het bijna donker. Die zat op een hek voor een groot huis en ik schrok zo want het is echt een groot dier dan. We keken elkaar ook echt aan voor mijn gevoel?! Haha. Niet door Harry Potter dus ofzo daar heb ik weinig mee. Maar ik was helemaal onder de indruk en ook heel bang tegelijk. Hoe ze ook hun hele kop helemaal rond kunnen draaien, is echt bizar om te beseffen. Heel snel naar huis gefietst.
ik heb een fulltime kantoorbaan dus dat is in principe gewoon 9 tot 5 maar daarnaast werk ik ook als camerajournalist in het weekend en dat kan in principe op elk tijdstip