Ik begin pas om 9:30/10:00 🥹 En ben wel altijd weer om 16:30/17:00 klaar, echt luxe! Enige nadeel is dat ik heel slecht ben geworden in vroeg opstaan.
Ik heb een kantoorbaan waarbij ik redelijk mijn eigen tijden mag bepalen, als ik mn uren maar maak. Begin meestal tussen 8 en 9 en dan stop ik tussen 17 en 17.30, met soms een uitloop naar 18.
Sport kijken is echt mijn hobby! Maakt me bijna niet uit wat voor sport, kijk ook echt uit naar de Spelen in de zomer.
Leuk! Waar schiet je mee? Boogschieten lijkt me ook zo leuk om te kunnen.
Werk je dan korte dagen en wordt je betaald voor 6-7 uur of vertel me hoe want ik wil dit ook
11 tot 15/15.30 🫣
Bijna alle dieren zijn mn lievelings hahaha
Heb jij Máxima op Videoland gezien, of clips?
- Ja
- Nee
0 stemmers
If so maakte de seksscènes je ongemakkelijk, alsof je naar je ouders keek?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Welke zijn dat? Ik moest dat als kind bij een therapeut zeggen en dat werd opgenomen en toen zei ik een kat en een uil. LOVE katten nog steeds maar met een uil heb ik niks. Vind ze wel fascinerend maar om dat nou een lievelingsdier te noemen, nee.
Ik heb echt mega veel alpaca meuk ![]()
Gatverdamme haha ik weet idd dat jij van spinnen houd. Ik heb er nog een lichte fobie voor dat ik me dat echt heel slecht kan voorstellen. Tijger is idd wel geweldig, en ook zo mooi.
De uil kwam denk ik omdat ik die in het echt random zag toen ik alleen terug naar huis fietste als kind en al in het bijna donker. Die zat op een hek voor een groot huis en ik schrok zo want het is echt een groot dier dan. We keken elkaar ook echt aan voor mijn gevoel?! Haha. Niet door Harry Potter dus ofzo daar heb ik weinig mee. Maar ik was helemaal onder de indruk en ook heel bang tegelijk. Hoe ze ook hun hele kop helemaal rond kunnen draaien, is echt bizar om te beseffen. Heel snel naar huis gefietst.
ik heb een fulltime kantoorbaan dus dat is in principe gewoon 9 tot 5 maar daarnaast werk ik ook als camerajournalist in het weekend en dat kan in principe op elk tijdstip
sry dubbelpost maar ik vind spin echt een leuk lievelingsdier <3
Ik kan het gewoon alleen niet voorstellen dat WA zo’n flirt was. Zie hem niet Maxima zo verleiden met dat rotte gebit.
Hij werd tijdens zn tijd bij de marine niet voor niets Prins Pils genoemd. Mega flirt en drinker was ie vroeger in elk geval.
Maar met dat Dunglish van hem? ![]()
Wat leuk, dan zijn we collega’s
Ik heb inmiddels veel foto’s van dat beest gezien en voor mijn gevoel ziet hij er elke keer anders uit.
Dit is net een persoon in een pak
Dit gewoon wel een coole roofvogel
En dit the stuff of nightmares
Kleine schaapjes 🥹