Stel je persoonlijke vraag #49

sry dubbelpost maar ik vind spin echt een leuk lievelingsdier <3

6 likes

Ik kan het gewoon alleen niet voorstellen dat WA zo’n flirt was. Zie hem niet Maxima zo verleiden met dat rotte gebit.

11 likes

Hij werd tijdens zn tijd bij de marine niet voor niets Prins Pils genoemd. Mega flirt en drinker was ie vroeger in elk geval.

1 like

Als kind vond ik paarden erg leuk. Nu zijn het katten, pissebed, hommel, spinnen en snuitkevers. Maar eigenlijk vind ik alles wat groot en klein is heel erg leuk.

4 likes

Maar met dat Dunglish van hem? :smiling_face_with_tear:

1 like

Wat leuk, dan zijn we collega’s

1 like

Ik heb inmiddels veel foto’s van dat beest gezien en voor mijn gevoel ziet hij er elke keer anders uit.

Dit is net een persoon in een pak

Dit gewoon wel een coole roofvogel

En dit the stuff of nightmares

26 likes

Kleine schaapjes 🥹

7 likes

Ze hebben zulke schattige voetjes en die leuke snuitjes. :smiling_face_with_three_hearts: Ze zijn er in allerlei vormen en kleuren.

ik bedoel, deze paasei snuitkever is toch prachtig? Net alsof het bestipt is met nagellak. :smiling_face_with_three_hearts:

35 likes

In de categorie vreemde vogels:

Zo gaaf deze!

8 likes

Hommels zijn zoooo schattig idd. Laatst zat er 1 in de tuin op een dood stukje klimop maar het was zo lief. Geen idee wat ie aan het doen was maar aaahw :face_holding_back_tears:

Die uilen die hier worden gepost zijn echt doodeng omg. Ik had gewoon zo’n standaard uil godzijdank die daar zat.

1 like

wat dacht je van deze, die kan zo werken als pincet! Of nagelschaartje, neushaarclipper…

7 likes

Hahaha ik wilde bijna typen love alle dieren maar dat is niet waar. Ik haat teken, wespen en muggen.

Verder wel redelijk gek op de rest geloof ik?

Over gekke vogels gesproken: de potoo bird. Wacht. Ik zoek 'm op.

220px-Mãe-da-lua-gigante_(Nyctibius_grandis)

Ja deze bestaat dus echt.

Vroeger waren paarden en wolven echt m’n superlievelings.

Wolven nu nog steeds (daar heb ik een prachtig schilderij van cadeau gekregen van een vriendin) en inmiddels ook hommels (tattoo) en paarden zijn iets gezakt maar nog steeds wel prachtige dieren. En ik vind vogels tegenwoordig erg leuk, die schilder ik ook graag. Next up sowieso de potoo. Dat ik die nog niet geschilderd heb! Ik vertel altijd over deze vogel als het over bijzondere / gekke dieren gaat, haha.

27 likes

@Mrs.Fraser waar speel jij?:grin:

Al die fucking enge vogels mogen van mij met een trigger warning erop :scream: Ik kan een koolmeesje nog net handelen.

8 likes

Heb je z’n roep weleens opgezocht? :heart_eyes: Echt heel cute.

2 likes

Btw voor alle dierenliefhebbers: Sterrin Smalbrugge en Mark Haayema hebben een hele leuke podcast (Sterrin’s dierenencyclopedie) en die luister ik altijd met m’n zoontje. Die raad ik altijd aan bij iedereen met kinderen maar lets be honest ik kijk er zelf ook altijd naar uit.

10 likes

Omg en OTTERS zijn ook zo leuk. :heart_eyes:

9 likes

Ja klopt dat het een soort overblijfsel is van dat freakin dino tijdperk, net als de krododil. In die video lijkt het alsof die vogel naar de rode loper moet en ondertussen door papparazzi wordt gefotografeerd.

4 likes

Ik werk van 9 tot 17:30. Wel kom ik vaak pas tussen 9:05 en 9:20 aankakken en blijf ik regelmatig tot 18:00.

1 like