Stel je persoonlijke vraag #49

Kan jij goed tegen je verlies met bordspellen spelen?:

• Ja, ik speel puur voor de gezelligheid
  • Ja, want verliezen hoort erbij
  • Nee, maar ik houd mij in
  • Nee, ik beticht iedereen van valsspelen
  • Nee, ik smijt dan het bordspel van tafel
  • Om de veiligheid te waarborgen, speel ik geen bordspelletjes

0 stemmers

Maar als ik win ga je het eindeloos horen

26 likes

Leuke vervolg poll

Ben jij een bescheiden winnaar met bordspellen?:

• NO TIME FOR LOSERS. CUS WE ARE THE CHAMPIONS
  • Ja, maar het is leuk om een keertje te winnen
  • Ja, maar het boeit mij niet of ik wel of niet win
  • Nou het kost mij moeite om bescheiden te blijven

0 stemmers

4 likes

Mijn vriend doet altijd alsof ik niet tegen mijn verlies kan en dat vind ik zo irritant. Ik houd gewoon van spelletjes spelen. En als ik dan verlies (of win) vraag ik wel eens om nog een potje. Dan krijg ik meteen te horen dat dat is omdat ik niet tegen mijn verlies kan, maar ik vind het gewoon gezellig :triumph:

2 likes

Maar vraag je constant om nog een potje totdat je een keertje wint? Of is je vriend gewoon zuur

1 like

Ik zie het al. Jullie zijn allemaal kut om spelletjes mee te doen behalve @iloveblush en @LizzyBennet

4 likes

Ik durf met jou geen monopoly te spelen. Ben bang dat ik dan regelmatig op jou straatje beland of in de gevangenis moet

2 likes

Geen zorgen Schaakmat. Ik speel sowieso niet tegen

image

3 likes

Ik heb een vriendin die vroeger altijd vals speelde, ondertussen al 10 jaar niet meer maar haar betichten van valsspelen vind ik zo leuk. Net zoals haar dwarsbomen in een spel waardoor ze punten mist. Vind dat zelfs nog leuker dan zelf winnen.

6 likes

Ik ben op mn best als ik niet voor eigen wist speel maar voor het verlies van anderen.

Kies ook altijd moordenaar of sloper in machiavelli, haal veel meer plezier in plannen van andere mensen dwarsbomen dan zelf iets doen.

12 likes

Kennen jullie de regel bij mens erger je niet: 3x 6 gooien is al je stenen van het bord?

• Ja
  • Nee
  • Wel eens van gehoord

0 stemmers

Mijn oma flikte me dit en ik heb echt gehuild hahaha. En mijn vader maar lachen toen ik verdrietig thuis kwam!

2 likes

Nee, eigenlijk gewoon tot ik geen zin meer heb, maakt mij geen bal uit of ik alle keren verlies. Hij houdt gewoon niet zo van bordspellen.

2 likes

Wel eens geweest om te werken (tulpen koppen, echt kutwerk) maar nooit om een foto te maken. Ik vind het ook heel saai zo’n tulpenveld, wel leuk om langs te rijden maar niet om een foto in te maken.

1 like

Ik woonde in de Bollenstreek :tulip::tulip::tulip:

4 likes

Ben opgegroeid in een bollenstreek, vroeger als tiener nog bollen gepeld in de zomer :sob:

3 likes

Ik ontdek door jou pas dat het “een” bollenstreek is en niet “de” Bollenstreek???

Ontdekte overigens ook pas beschamend laat (toen ik 12 of 13 was) dat niet heel Nederland vol tulpenvelden stond maar specifiek enkele regio’s

2 likes

Haha ja, die boven Leiden wordt meestal gezien als ‘de’ bollenstreek, maar er zijn er meerdere!

3 likes

Ik ben een keer naar Swifterbant geweest voor de tulpenvelden. Wat een treurige bedoening.
Misschien mooi van bovenaf maar als je erin staat…

3 likes

Maar ik vind er echt niks aan dat hele bordspellen spelen. Maar als het per se gewenst is dat ik mee doe zal het me worst zijn dat ik verlies en pak ik de confetti als ik win

6 likes

Eerste bijbaantjes waren tulpen koppen en bollen pellen. Heel veel op tulpenvelden geweest dus zelfs.

1 like