Ik hou van geiten, vooral omdat ze zo koppig zijn. En hun oren, zo leuk!!
kwallen
Ik had maar 2 lievelingsdieren maar er zijn er nu een heleboel bijgekomen!
dit dacht ik ook altijd maar kwam er laatst achter dat er giant otters zijn die 1.70m worden en nu vind ik ze toch wel freaky
kijk m gaan
Omg ja deze is echt NIET cute, een soort haaibeer
ik heb eigenlijk gestemd op 1 lievelingsdier maar ik ben altijd al gek op dieren geweest dus ik wil toch mijn lijst volledig delen: hyena, beermarter, veelvraat, condor, zeekrokodil, kasuaris, nevelpanter, love alle dieren.
van een zeekrokodil vind ik het vooral leuk dat ze max zo’n 7 meter kunnen worden dus ik visualiseer regelmatig een zeekrokodil in de ruimte waar ik me bevind. dan denk ik: als hier nu een grote zeekrokodil was kwam hij van hier tot daar wooow. en elke keer maakt het opnieuw indruk
Tijger, dolfijn, leeuw, slakken, kikkers en padden!
Ze vallen ook gewoon dieren aan die 10x zo groot zijn
Ja dit is ook wel een ongezellige foto natuurlijk.
Oh nevermind ik ging zoeken naar een lieve foto maar dat is een uitdaging, hahaha.
Wel allemaal van die lekkere grumpy grandpa faces.
Haha mijn zus en ik deden dat vroeger ook altijd met alle grote zeedieren. Vond ze al eng maar als je ze dan zo visualiseert helpt dat niet echt mee.
Zou jij burgemeester willen zijn?
- Ja
- Nee
- Misschien van een kleine leuke gemeente
- Ja maar alleen van amsterdam
0 stemmers
Ja maar alleen van m’n eigen stad.
Nadeel van een kleine gemeente (en bij alle gemeenten eigenlijk) is dat je nooit even snel in je joggingpak naar de supermarkt kan gaan zonder dat het hele dorp ervan op de hoogte is en er allerlei roddels ontstaan. (Bron: de burgemeester van een kleine gemeente waar ik heb gewerkt. Was wel een vrouw, die krijgen dat natuurlijk altijd te horen. Bij mannen zal het ongetwijfeld veel minder zijn.)
Nou sorry maar wat een toeval pffff (of niet??) 🥹🥹🥹🐝 ik zat op de grond bij het raam koffie te drinken, ja doe ik vaak en dan lekker naar de tuin kijkend, en precies naast mij landt er een hommel die echt 10 min bij mij blijft chillen. Hier kan ik dan echt helemaal van genieten hoor. @kali
Hij vloog ook zo heeeerlijk weg met z’n dikke buik een beetje waggelend haha. Heb echt een mega groene tuin dus echt veel insecten!
Hadden jullie in je tienerjaren een obsessie met de film National Treasure?
- Ja
- Mwah, wel een paar keer gekeken
- Nee
0 stemmers
Ken ik niet eens
Omg ik zag dit beest laatst op TikTok voorbij komen en kan niet anders dan een AK-47 horen bij het geluid dat ie maakt hahaha wat is dit voor een tering eng Jurassic Park achtig beest man
Ik heb een contract van 32 uur, ben maandag, dinsdag en donderdag op kantoor van dus 9:30/10:00 tot 16:30/17:00. Verder werk ik vanuit huis wanneer het uitkomt, dus soms in de avond of weekend, wanneer ik er zin in heb. Ligt er ook aan of het druk is of niet qua taken.
Wat voor soort werk is dit klinkt aangenaam
Ik gok een gemeente
(Geen vooroordeel over ambtenaren maar mijn eigen ervaring bij een gemeente haha)