Ik ben ouder dan jij denk ik en ik kijk ook zeker wel tv (of ja, ik kijk dingen van tv maar nooit “live”
bbc inderdaad). Maar films van de 80s/90s/00s niet hoor. Écht oud vind ik ook leuk, maar Amerikaanse films van die periode zijn niet mijn ding.
Maar kan vast ook dingen noemen die jij niet kijkt (of ben je toevallig ook Dr Who fan???)
Waar hangt bij jou thuis de toiletrolhouder? Gezien vanuit dat je op de wc zit
- Links
- Rechts
- Achter me
- Voor m
- Ik heb geen houder
0 stemmers
Heeft die kant ook jouw voorkeur?
- Ja
- Nee
- Interesseert me niks
0 stemmers
Op mijn werk hangt ie links en ik vind dat zo irritant
Gezinsbubbel, huismusserig, leven in een vrij vast stramien, weinig spontaniteit. Hoeft niet in een vinex te zijn. Kan ook zonder kinderen, maar meestal met kind(eren). Uitstapjes zijn ihkv ‘‘de kids’’. Agenda’s opgedeeld, ene week heb jij een vrij weekend en andere weekend je partner. Zo zie ik het een beetje voor me.
Kracht en wijsheid.
De wc beneden zit hij rechts, wc boven zit hij links.
bij nader inzien wil ik het dan toch niet
Als er ergens een stripper verschijnt, kijk jij dan?
- Ja, whoooohoooo!!!
- Gewoon ja
- Nee, maar blijf wel.
- Nee, ik loop weg
0 stemmers
En zou je een lapdance ondergaan/accepteren
- Ja, is toch lachen
- Ja, is oprecht genieten
- Nee, denk het niet
- Nee, zeer zeker absoluut sowieso niet
0 stemmers
Nee, ik kijk al genoeg franchises ![]()
Best wel zorgwekkend als je dan wegloopt!!!
Oh nou ja, heel veel hebben het (en willen het volgens mij ook gewoon? Vastigheid & gezin dus.)
T lijkt mij alleen echt geen fluit an.
Dit is echt m’n droom haha. Een heerlijk rustig leven met je hobbies en soms alleen een weekend weg, meer heb ik niet (meer) nodig.
Ik stemde ‘nee maar ik blijf wel’ maar dan bedoel ik eigenlijk, ik zou wel kijken, want wat moet je anders doen, maar niet met enthousiasme.
Ik zou me voornamelijk afvragen met wat voor wine moms ik aan het rondhangen was.
Wat is er dan niet standaard aan je leven?
Toevallig ook op alle drie de toiletten rechts
Nooit eerder gerealiseerd eigenlijk
Mijn werk vind ik niet standaard. Ik werk voor mezelf en heb verschillende soorten opdrachten op verschillende dagen en tijden. Dus mijn dagen zijn nooit hetzelfde.
Nee? Ik herken dit als ambtenaar echt 100%. En ik denk eigenlijk dat veel kantoorbanen (vooral na corona) zo flexibel zijn. Zegt overigens niks over de werkdruk / mijn productiviteit.
Flexibel in uren in zeker wel. Maar in de vier ambtenarenbanen die ik als vergelijking heb (rijks, gemeente en semi-overheid) speelt het zich toch wel voor 90% tijdens kantooruren af en zeker niet in het weekend.
“Gewoon” een kantoorbaan in de creatieve/culturele sector. Met een werkgever die niet kijkt naar wanneer je bent, als je je taken maar gedaan krijgt.
Boven en beneden links. Maar ik heb niet een voorkeur. Dat was al zo toen ik er kwam wonen. Heb de wc houder wel vervangen, vond dat een vies idee. Heb jij een kalender met verjaardagen erop in de wc hangen? Ik vind dat echt iets voor 50+ers
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij gastendoekje(s) op je toilet? Ik heb er dus meestal 4 liggen en als 1 vriend langskomt is er altijd 1 zeiknat gastendoekje. Geen idee wat hij ermee doet, ik wil het denk ik ook niet weten.
- Ja 1
- Ja meerdere
- 0
0 stemmers
Wethouder lijkt me wel leuker