Stel je persoonlijke vraag #49

Hm ja ik heb gestemd op leuk maar ik mis wel echt veel van m’n oude activistischere leven wat ik nu met nieuwe focus (klushuis, peuter) ook niet zo snel weer oppak. M’n vrijwilligerswerk doe ik nog wel maar merk dat het toch lastiger is om vaker weekenden weg te gaan.

7 likes

Wat is dan volgens jou het tegenovergestelde van huisje boompje beestje?

Ik ben echt teleurgesteld in jullie. Ik snap de meiden niet die een obsessie met die film hebben, maar dat je die film niet kent… Komt bijna elke maand wel op tv.

7 likes

Ik zit me ook af te vragen wat huisje boompje beestje nou eigenlijk is. Is het wonen in een vinexwijk met 1,5 kinderen en een hond? Lig je er pas buiten als je in een wooncommune leeft of altijd buiten de gebaande paden wandelt?

6 likes

Ja same, ik weet ook niet zo goed wat ik moet antwoorden.
Aan de ene kant heb ik een redelijk stabiel leven met een huis, een vriend met wie ik samenwoon, een hond en zelfs een boompje :stuck_out_tongue: Maar ik vind niet dat ik een heel standaard leven leid.

1 like

En @Cajun-moon

Ja precies, voor mij kan (idealiter) een interessant leven gepaard gaan met het hebben van een fijn huis en een hond :grin:

Maar ik denk ook niet dat de mensen die “leuk en heb ik” hebben geantwoord per se vinden dat hun leven niet interessant is. Blijft de vraag over wat een standaard leven is!

1 like

Vind dit wel een bijzonder gok, want zo herken ik het ambtenarenwerk helemaal niet.

4 likes

En dan zeker geen oude films.

Ja je weet toch dat ik een ouwe oma ben!
@Huismus omg nouuu… op de BBC naar films uit de jaren 40 en 50 kijken. Heerlijk!

1 like

Ik zeg toch dat het op basis van mijn eigen ervaring is want zo herken ik het namelijk wel (en nee niet iedereen natuurlijk). Zou het verder ook niet te serieus nemen haha

2 likes

Ik ben rijksambtenaar en bij ons is het ook wel zo flexibel qua werktijden :grin:. Maar heb ook een manager die ons echt heel vrij laat en weinig controleert. Alleen op output :blush:

5 likes

Ik ben ouder dan jij denk ik en ik kijk ook zeker wel tv (of ja, ik kijk dingen van tv maar nooit “live” :heartpulse: bbc inderdaad). Maar films van de 80s/90s/00s niet hoor. Écht oud vind ik ook leuk, maar Amerikaanse films van die periode zijn niet mijn ding.
Maar kan vast ook dingen noemen die jij niet kijkt (of ben je toevallig ook Dr Who fan???)

1 like

Waar hangt bij jou thuis de toiletrolhouder? Gezien vanuit dat je op de wc zit

• Links
  • Rechts
  • Achter me
  • Voor m
  • Ik heb geen houder

0 stemmers

Heeft die kant ook jouw voorkeur?

• Ja
  • Nee
  • Interesseert me niks

0 stemmers

Op mijn werk hangt ie links en ik vind dat zo irritant

1 like

Gezinsbubbel, huismusserig, leven in een vrij vast stramien, weinig spontaniteit. Hoeft niet in een vinex te zijn. Kan ook zonder kinderen, maar meestal met kind(eren). Uitstapjes zijn ihkv ‘‘de kids’’. Agenda’s opgedeeld, ene week heb jij een vrij weekend en andere weekend je partner. Zo zie ik het een beetje voor me.

Kracht en wijsheid.

8 likes

De wc beneden zit hij rechts, wc boven zit hij links.

10 likes

bij nader inzien wil ik het dan toch niet

3 likes

Als er ergens een stripper verschijnt, kijk jij dan?

• Ja, whoooohoooo!!!
  • Gewoon ja
  • Nee, maar blijf wel.
  • Nee, ik loop weg

0 stemmers

En zou je een lapdance ondergaan/accepteren

• Ja, is toch lachen
  • Ja, is oprecht genieten
  • Nee, denk het niet
  • Nee, zeer zeker absoluut sowieso niet

0 stemmers

1 like

Nee, ik kijk al genoeg franchises :joy:

2 likes

Best wel zorgwekkend als je dan wegloopt!!!

2 likes

Oh nou ja, heel veel hebben het (en willen het volgens mij ook gewoon? Vastigheid & gezin dus.)
T lijkt mij alleen echt geen fluit an.

3 likes