Dit is echt m’n droom haha. Een heerlijk rustig leven met je hobbies en soms alleen een weekend weg, meer heb ik niet (meer) nodig.
Ik stemde ‘nee maar ik blijf wel’ maar dan bedoel ik eigenlijk, ik zou wel kijken, want wat moet je anders doen, maar niet met enthousiasme.
Ik zou me voornamelijk afvragen met wat voor wine moms ik aan het rondhangen was.
Wat is er dan niet standaard aan je leven?
Toevallig ook op alle drie de toiletten rechts
Nooit eerder gerealiseerd eigenlijk
Mijn werk vind ik niet standaard. Ik werk voor mezelf en heb verschillende soorten opdrachten op verschillende dagen en tijden. Dus mijn dagen zijn nooit hetzelfde.
Nee? Ik herken dit als ambtenaar echt 100%. En ik denk eigenlijk dat veel kantoorbanen (vooral na corona) zo flexibel zijn. Zegt overigens niks over de werkdruk / mijn productiviteit.
Flexibel in uren in zeker wel. Maar in de vier ambtenarenbanen die ik als vergelijking heb (rijks, gemeente en semi-overheid) speelt het zich toch wel voor 90% tijdens kantooruren af en zeker niet in het weekend.
“Gewoon” een kantoorbaan in de creatieve/culturele sector. Met een werkgever die niet kijkt naar wanneer je bent, als je je taken maar gedaan krijgt.
Boven en beneden links. Maar ik heb niet een voorkeur. Dat was al zo toen ik er kwam wonen. Heb de wc houder wel vervangen, vond dat een vies idee. Heb jij een kalender met verjaardagen erop in de wc hangen? Ik vind dat echt iets voor 50+ers
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij gastendoekje(s) op je toilet? Ik heb er dus meestal 4 liggen en als 1 vriend langskomt is er altijd 1 zeiknat gastendoekje. Geen idee wat hij ermee doet, ik wil het denk ik ook niet weten.
- Ja 1
- Ja meerdere
- 0
0 stemmers
Wethouder lijkt me wel leuker
Alleen van Utrecht.
Telt gewoon een keukenhanddoek aan een haakje ook of heet dat dan anders?
Slapen in een hostel
- Ik doe niets liever
- Ik moet er niet aan denken
- Prima voor af en toe
0 stemmers
Wel eens gedaan maar vind het vreselijk
Als het een privékamer in een hostel is dan vind ik het prima, gedeelde slaapzaal wil ik niet
Een teamuitje op je parttime dag (wat de hele dag duurt, in principe niet verplicht is maar wel verwachtachtig wordt dat je komt)
- Ik ben erbij, uren compenseren maken me niet uit
- Alleen als ik de uren gecompenseerd krijg
- Ik wil de helft ofzo qua uren
0 stemmers
Ja ik zit in dubio, mn man heeft een vrije dag moeten opnemen om bij de ~ kids ~ te zijn omdat ik normaal die dag vrij ben en ik krijg er niks voor terug blijkbaar qua uren ofzo
Het is een klein, best gezellig bedrijf maar ook weer niet zo gezellig dat ik bv een random vrije dag met ze zou chillen. Maar klein genoeg om het awkward te maken als ik er als statement ofzo niet zou zijn
True maar heb al gezegd dat ik zou gaan (het is deze week) tot ik er dus vandaag achter kwam dat ik niet met mn dag mag schuiven mehhh
Weet niet of dit onder Geven en Nemen valt of onder Kapitalistische Kutzooi
@grace ook waar en dat sowieso maar ben greedy voor vrije dagen
Die zijn veel groter, dus dan heb je een 50 ×100 denk ik. Kan prima natuurlijk maar bij mijn toilet beneden staat dat niet.
Ik kan trouwens daar als ik rechtop de wcpot zit niet eens met mn voeten de grond raken
Kun jij de grond raken met je voeten als je thuis op de wc zit?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers