Ik ga zelfs tijdens m’n zwangerschapsverlof naar het team/bedrijfs uitje, no way dat ik die ga missen. Bij ons zijn die altijd leuk en nooit wordt er om compensatie gevraagd.
Ik kijk nu voetbal, doe ik echt nooit. Wist jij dat een trainer ook een gele/rode kaart kon krijgen?
- Ja duh
- Nee
- Ik kijk wel voetbal
- Ik kijk geen voetbal
0 stemmers
Ik vond het bij de bedrijven (Op 1 na) waar ik tot nu gewerkt heb eigenlijk altijd leuk! Maar ik had vrijwel overal wel leuk contact met (een aantal) collega’s.
Bericht helaas verwijderd dus half meegekregen, maar op een schaal van 1 op taart: hoe erg zou jij het vinden als er een stripper langs kwam op het vriendenweekendje van je vriend?
- 1 heul heul erg
- 2 heul erg
- 3 erg
- 4 mwa niet zo erg
- 5 niet erg
- 6 Neutraal
- 7 leuk
- 8 heel leuk
- 9 Super leuk
- 10 Super super leuk
0 stemmers
Ik zou het wel erg vinden, maar als mijn vriend dit mij face-to-face verteld is er al niets meer aan de hand tbh en zou ik er neutraal in staan.
Love it, de schaal van 1 op taart ![]()
omg het verraad dat je klikt en er een cirkeldiagram tevoorschijn komt
Zolang hij het gewoon normaal verteld heb ik er echt geen enkel probleem mee. Ik heb alleen geen zin in dat vage en geheimzinnige gedoe erover.
Ze zou er meer niet blij mee zijn omdat ze er zelf op tegen is. Dat ik er zou zitten en het zien, boeit haar 0.
Nou dit inderdaad, ik heb vrij weinig tegen het idee van een stripper maar vriendengroepen die dit doen om te lachuh vind ik gewoon ook niet zo aantrekkelijk
Ik vind dit cirkeldiagram erger.
love dit specifieke detail
moest het googlen maar 100% waar
Ik ben 4 weken geleden bevallen en ik kan deze afbeelding gewoon nog niet aan
Ik 8 weken en begrijp nog steeds niet hoe dit allemaal mogelijk is.
Haha, heb 3 paar, mijn lievelings
Waarschijnlijk omdat ik in 1992 niet de Air Max mocht want die waren te duur, maar deze wel, dus uit nostalgie. En ze zitten wel echt veel lekkerder dan mijn Air Max 1 en 90.
Ja, snap de associatie idd wel. Vind mijn Air Max ook mooier, maar soms heeft comfort toch meer prio
Maar heb sinds kort een paar New Balance, dus denk dat mijn Pegasusjes naar de achtergrond gaan verdwijnen, want dat zijn echt pantoffels in lelijke sneakervorm ![]()
N.a.v. een discussie op werk ben ik wel benieuwd wat jullie vinden van de volgende stelling:
Winst maken op je sociale huurwoning door kamers onder te verhuren aan studenten moet, gezien de woningcrisis, kunnen.
- Eens, zonder verlaging van de huurtoeslag
- Eens, met verlaging van de huurtoeslag
- Oneens
0 stemmers
Wat heeft dit met de woningcrisis te maken?
Ik denk dat ze hier bedoelen dat je dus meer mensen in het huis kwijt kunt
Kreeg jij als kind vroeger zo’n extra taart op je verjaardag?
- Ja dat kreeg ik
- Wel eens voorgekomen maar niet altijd
- Nee ik kreeg gewoon een ordinaire slagroomtaart oid
- Nee er was sowieso geen taart
0 stemmers
Zou jij je (hypothetische) kind nu zoiets geven?
- Ja superleuk toch
- Misschien een keertje bij uitzondering
- Nee normaal doen
0 stemmers