Je hebt ook vierkante keukenhanddoeken maar die in het toilet hangen hebben hier inderdaad een kleiner formaat
Ik heb nog nooit een teamuitje onder werktijd gehad/uren voor terug gekregen. Altijd in de avonduren en het weekend. Ik wist niet dat er bedrijven zijn die dit doen.
In mijn team werken de meeste geen 5 dagen. Als een teamdag/uitje op een parttime dag van je valt, schrijf je daar bij ons gewoon een werkdag voor en kun je de uren dus compenseren. Er wordt dan ook wel verwacht dat je er bent.
O mn man maakt het sowieso niet uit, die is ook elke week dagen met ze alleen zodat ik kan chillen en werken maar blijf het toch greedy vinden dat dat niet gecompenseerd wordt. Als je vrije dag dus op een andere dag is heb je en een uitje en een vrije dag. Ga het nog maar eens navragen morgen (en of een revolutie initiëren onder andere collega’s die ook vrij zijn)
En over geboortekanalen
Ik zou het alleen doen als de activiteit leuk is.
Met een pistool
Hoe ben je er dan achter gekomen dat je niet mag compenseren? Dit soort dingen zijn eigenlijk altijd bek houden en gewoon een andere dag er niet zijn
Het is een verrassing
@Kauai ja kut ik had gewoon moeten wisselen maar dacht ik vraag even wat handiger is qua ruilen en toen kreeg ik te horen dat dat niet gedaan wordt ugh
Zou jij het erg vinden als jouw partner een lapdance van een stripper krijgt?
- Ik beëindig de relatie meteen
- Ja doe normaal
- nmsvpe
- Nee leuk toch
0 stemmers
Zijn dat de verschillende fases van ontsluiting?? Had geen idee dat dat zo groot is!
Hahaha no way dat ik zou gaan. Haat verassingen.
Je moet zeker je zwemkleding meenemen.
Ik ga zelfs tijdens m’n zwangerschapsverlof naar het team/bedrijfs uitje, no way dat ik die ga missen. Bij ons zijn die altijd leuk en nooit wordt er om compensatie gevraagd.
Ik kijk nu voetbal, doe ik echt nooit. Wist jij dat een trainer ook een gele/rode kaart kon krijgen?
- Ja duh
- Nee
- Ik kijk wel voetbal
- Ik kijk geen voetbal
0 stemmers
Ik vond het bij de bedrijven (Op 1 na) waar ik tot nu gewerkt heb eigenlijk altijd leuk! Maar ik had vrijwel overal wel leuk contact met (een aantal) collega’s.
Bericht helaas verwijderd dus half meegekregen, maar op een schaal van 1 op taart: hoe erg zou jij het vinden als er een stripper langs kwam op het vriendenweekendje van je vriend?
- 1 heul heul erg
- 2 heul erg
- 3 erg
- 4 mwa niet zo erg
- 5 niet erg
- 6 Neutraal
- 7 leuk
- 8 heel leuk
- 9 Super leuk
- 10 Super super leuk
0 stemmers
Ik zou het wel erg vinden, maar als mijn vriend dit mij face-to-face verteld is er al niets meer aan de hand tbh en zou ik er neutraal in staan.
Love it, de schaal van 1 op taart
omg het verraad dat je klikt en er een cirkeldiagram tevoorschijn komt
Zolang hij het gewoon normaal verteld heb ik er echt geen enkel probleem mee. Ik heb alleen geen zin in dat vage en geheimzinnige gedoe erover.
Ze zou er meer niet blij mee zijn omdat ze er zelf op tegen is. Dat ik er zou zitten en het zien, boeit haar 0.