Stel je persoonlijke vraag #49

Nou dit inderdaad, ik heb vrij weinig tegen het idee van een stripper maar vriendengroepen die dit doen om te lachuh vind ik gewoon ook niet zo aantrekkelijk

21 likes

Ik vind dit cirkeldiagram erger.

4 likes

love dit specifieke detail
moest het googlen maar 100% waar

17 likes

Ik ben 4 weken geleden bevallen en ik kan deze afbeelding gewoon nog niet aan

5 likes

Ik 8 weken en begrijp nog steeds niet hoe dit allemaal mogelijk is.

4 likes

Haha, heb 3 paar, mijn lievelings :smiling_face_with_three_hearts: Waarschijnlijk omdat ik in 1992 niet de Air Max mocht want die waren te duur, maar deze wel, dus uit nostalgie. En ze zitten wel echt veel lekkerder dan mijn Air Max 1 en 90.

Ja, snap de associatie idd wel. Vind mijn Air Max ook mooier, maar soms heeft comfort toch meer prio :laughing: Maar heb sinds kort een paar New Balance, dus denk dat mijn Pegasusjes naar de achtergrond gaan verdwijnen, want dat zijn echt pantoffels in lelijke sneakervorm :hearts:

1 like

N.a.v. een discussie op werk ben ik wel benieuwd wat jullie vinden van de volgende stelling:

Winst maken op je sociale huurwoning door kamers onder te verhuren aan studenten moet, gezien de woningcrisis, kunnen.

• Eens, zonder verlaging van de huurtoeslag
  • Eens, met verlaging van de huurtoeslag
  • Oneens

0 stemmers

2 likes

Wat heeft dit met de woningcrisis te maken?

2 likes

Ik denk dat ze hier bedoelen dat je dus meer mensen in het huis kwijt kunt

1 like

Kreeg jij als kind vroeger zo’n extra taart op je verjaardag?

• Ja dat kreeg ik
  • Wel eens voorgekomen maar niet altijd
  • Nee ik kreeg gewoon een ordinaire slagroomtaart oid
  • Nee er was sowieso geen taart

0 stemmers

Zou jij je (hypothetische) kind nu zoiets geven?

• Ja superleuk toch
  • Misschien een keertje bij uitzondering
  • Nee normaal doen

0 stemmers

1 like

Als ik het leuk zou vinden om zo’n taart te maken zou ik het wel doen maar ik vind het niet leuk en ga echt niet voor €30-40 een taart kopen. Maar heb er verder geen principiele gevoelens over ofzo

4 likes

Ik lustte vroeger geen taart.

2 likes

Wij kregen van die slagroomtaarten die je bij de bakker uit zo’n grote map kon kiezen.

Zoiets, maar dan met poppetjes erop

En die luxe taarten zijn echt een deceptie. Mijn nicht had zo’n taart van 150 euro voor haar kind besteld en iedereen kreeg een mini stukje, want we moesten zuinig zijn op de taart. Ja doei, geef me dan een Hemataart!

33 likes

Altijd kruimelvlaai want dat is en blijft de beste verjaardagstaart(vlaai).

Als ik nu op kindverjaardagen kom zijn er vaak van die slagroomtaarten met een afbeelding, maar dat is nog niet eens vieslekker. Dat is gewoon lucht met suiker?

5 likes

Mijn vader maakt al mijn hele leven lang voor mijn verjaardag een taart van langevingers in het cijfer van mijn leeftijd. Met heel veel gekleurde sprinkels dus het zijn wel vrolijke taarten maar niet extra haha. Dat doet hij voor al mijn broers en zussen en nu ook voor zijn kleinkind :sob: Laatst gingen we het uitrekenen en hij moet er al minstens 160 gemaakt hebben haha (ik heb veel broers en zussen)

78 likes

Ik heb een keertje zo’n Barbie taart gehad. Maar andere jaren was het gewoon een slagroomtaart taart

Wat ik bedoel met een barbietaart:

22 likes

Kan me echt niet herinneren of er taart was op mijn verjaardagen… Waarschijnlijk wel voor de mensen die dat wilden, maar voor mij hoefde het iig niet. Het enige dat ik me qua eten kan herinneren is dat ik tot ik het huis uit was altijd Soto Ajam had als verjaardagseten :drooling_face:

1 like

Haha deze taarten zijn echt 130 euro ofzo

30 likes

Echt altijd zelfgemaakte appeltaart (vaak door mezelf ook nog) en een kersenvlaai van de supermarkt (vond ik lekker). Ik weet wel dat mijn nichtje een keer zo’n barbietaart kreeg, daar was ik wel echt zwaar van onder de indruk, mega lekkere taart was dat ook

2 likes