Stel je persoonlijke vraag #49

In absolute aantallen waarschijnllijk kleding, want heb (te) veel kleding, maar in verhouding meer huis/interieur, want heb bijna niks nieuw (matras en een vloerkleed is het enige dat me zo snel te binnen schiet buiten electronische apparatuur)

Passend :smile:

4 likes

Ik kwam net langs deze ad. Ligt het aan mij of is hier echt heel raar gephotoshopt?

• Ik zie niks raars
  • Wow ja hun hoofden zijn echt vreemd

0 stemmers

1 like

Huh dit lijkt ook meer op zo een cardboard cutout waar hij z’n hoofd voor een foto doorheen heeft gedaan.

9 likes

Haha ja bij hem is het hoofd idd alsof het er op gepakt is, maar ze hebben Suzan echt helemaal gebutchered.

3 likes

Die rechter lijkt nu net op Jaap Reesema qua nek

3 likes

Maar vind ze er altijd raar uitzien

15 likes

Nee hun hoofden zijn gewoon zo (lelijk ja).

7 likes

omg ik zoek hierdoor suzan en freek op maar zij zijn gewoon begin 30?? hoezo maak je van van die oubollige hemamuziek wtf

6 likes

Ze komen uit Twente*, daar is iedereen mentaal en emotioneel minstens 45

*waar ik Twente zei is misschien de Achterhoek maar dat is hetzelfde

12 likes

dacht jij ook dat suzan & freek broer en zus waren

• ja ik dacht dat ze broer en zus waren
  • nee ik wist dat ze een koppel waren
  • ja ik dacht dat ze broer en zus EN een koppel waren
  • anders/nvt/ken ze niet

0 stemmers

WAT hebben mensen dit echt? Wat een treurnis :cry: Boeken zijn juist zo mooi en zo leuk om in iemands huis te komen en te zien welke boeken die heeft

5 likes

Eerste keer dat ik hoorde dat ze een stel zijn was ik wel heel verbaasd ja. En ik vind ze nog steeds meer een broer en zus dan een stel

6 likes

hahah ja ik vind het ook flinke lannister vibes hebben

1 like

Hoe krijg je Achterhoekers en Tukkers op de kast in één zin.

1 like

Je kan ook zonder een foto te maken met je google lens live zoeken als je erlangs loopt.

1 like

De Achterhoek Twente Zuid noemen (of Twente Achterhoek Noord) werkt ook goed.

6 likes

Of het ligt in verschillende provincies. Achterhoek, gelderland, Twente, Overijssel. Dacht ook dat Nijmegen in Brabant lag en West Friesland gekgenoeg, in Friesland

1 like

Allebei niet.

voor de mensen die 100% nederlands zijn, ben jij ooit kaaskop genoemd? want mensen zeggen altijd ‘nou wij worden ook kaaskop genoemd!!!1’ als excuus voor discriminerende opmerkingen of grappen maar ik heb nog nooit iemand daadwerkelijk dat woord horen gebruiken (anders ook een dom excuus maar dat even terzijde)

• ja zo ben ik wel eens genoemd
  • nee ik hoor dat ook nooit
  • anders/nvt/ben niet nl

0 stemmers

2 likes

Oh dat vinden “ze” niet jammer hoor, des te meer reden om ze om te draaien:

Even een random story aangeklikt op Instagram haha. Al zullen de sad beige interieurs er inderdaad wel onder lijden.

Sprayed edges of niet, ik heb de ruggen wel naar buiten toe gericht haha.

5 likes