Foto praat makkelijker
(En dan weet iemand hier het vast ook wel)
Mijn moeder heeft dit vroeger wel eens gedaan en toen heeft ze die vaas gekregen. We liepen elke dag langs dat huis naar school en elke keer zei mn moeder tegen mij hoe mooi ze die vaas vond. Toen heeft ze op een dag toch maar eens aangebeld om te vragen waar die van was en toen kreeg ze zomaar die vaas. Bleek later nog een best dure te zijn ook van een speciaal soort glas en staat nu nog steeds bij mijn ouders in de woonkamer.
Ah wat een aandoenlijk verhaal en superlief! Ik denk niet dat ik hetzelfde antwoord krijg want het staat er echt als een soort statue voor het raam.
Ik heb vooral een obsessie voor tweedehands servies en accessoires voor in huis zoals vazen, lampen, schalen, posters etc. Dus dat soort dingen koop ik nooit meer nieuw en sindsdien is mijn huis zo veel leuker ingericht en word ik elke dag blij van m’n leuke kopjes enzo haha. Meubels combi van tweedehands en nieuw
Wat jammer dat je tegenwoordig van die gesprayde edges hebt
Nee ik ga geen foto maken voor dat huis en dat op dit forum posten.
Dat heeft iemand dus een keer bij mij gedaan stond zo door m’n raam een foto te maken en dat zag ik toevallig en ik dacht echt wtf doe jij dus ik ging naar buiten maar hij vond m’n kast heel mooi en wou weten waar die van was
Maaaarrr ik zou het niet erg vinden als iemand daarvoor aanbelt hoor dus zou het gewoon doen!
Ik zou dus liever hebben dat iemand aanbelt dan dat iemand een foto zou maken Als ik thuis ben in ieder geval
Ja mij overkomen altijd van die rare dingen waarvan mensen gewoon niet geloven dat het me overkomen is soms maar ik verzin het echt niet
In absolute aantallen waarschijnllijk kleding, want heb (te) veel kleding, maar in verhouding meer huis/interieur, want heb bijna niks nieuw (matras en een vloerkleed is het enige dat me zo snel te binnen schiet buiten electronische apparatuur)
Passend
Ik kwam net langs deze ad. Ligt het aan mij of is hier echt heel raar gephotoshopt?
- Ik zie niks raars
- Wow ja hun hoofden zijn echt vreemd
0 stemmers
Huh dit lijkt ook meer op zo een cardboard cutout waar hij z’n hoofd voor een foto doorheen heeft gedaan.
Haha ja bij hem is het hoofd idd alsof het er op gepakt is, maar ze hebben Suzan echt helemaal gebutchered.
Die rechter lijkt nu net op Jaap Reesema qua nek
Maar vind ze er altijd raar uitzien
Nee hun hoofden zijn gewoon zo (lelijk ja).
omg ik zoek hierdoor suzan en freek op maar zij zijn gewoon begin 30?? hoezo maak je van van die oubollige hemamuziek wtf
Ze komen uit Twente*, daar is iedereen mentaal en emotioneel minstens 45
*waar ik Twente zei is misschien de Achterhoek maar dat is hetzelfde
dacht jij ook dat suzan & freek broer en zus waren
- ja ik dacht dat ze broer en zus waren
- nee ik wist dat ze een koppel waren
- ja ik dacht dat ze broer en zus EN een koppel waren
- anders/nvt/ken ze niet
0 stemmers
WAT hebben mensen dit echt? Wat een treurnis Boeken zijn juist zo mooi en zo leuk om in iemands huis te komen en te zien welke boeken die heeft